معرفی بهترین کتاب ‌های کمک درسی پیش دبستانی | کتابکو

بررسی طیف وسیعی از کتاب‌ها در کنار هم و انتخاب‌ها شاید کار ساده‌ای نباشد. اما خرید کتاب های پیش دبستانی به صورت اینترنتی به دلیل ایجاد بستری آسان و وسیع جهت بررسی، فرصت بسیار مناسبی است. علاوه بر آن، خرید اینترنتی امکان دسترسی کلیه افراد در جای‌جای کشور را به بهترین منابع آموزشی فراهم کرده است. همچنین ارائه قیمت‌ مقرون به صرفه و استفاده از تخفیفات ویژه نیز از دیگر مزایای خرید انواع کتاب‌ های کمک آموزشی پیش دبستانی است. تشخیص شباهت و تفاوت اشکال، درک منطقی، ساختار هندسی، تشخیص اندازه و نوع شکل از جمله تمرین‌هایی است که در کتاب‌های هوش پیش‌دبستانی به‌عنوان یکی از مهمترین کتاب های کمک آموزشی پیش دبستانی درنظرگرفته شده است.

کتاب هوش برتر | منوچهر صفاری

اگر کودک شما از مفاهیم ریاضی، اطلاعات خاصی ندارد، اکنون بهترین فرصت است تا با بهره‌گیری از این کتاب، او را با اشکال، اعداد، اندازه‌ها و … آشنا کنید و قوه تخیل و خلاقیت او را پرورش دهید. همچنین در این کتاب کمک درسی پیش دبستانی، تمریناتی برای تقویت عضلات دست کودک وجود دارد و می‌تواند زمینه‌ مناسبی برای یادگیری مهارت نوشتاری او و نحوه صحیح در دست‌گرفتن قلم باشد. طراحی زیبا، استفاده از رنگ­ها و جلوه­ های بصری جذاب برای کودکان از ویژگی­های این کتاب به شمار می­ آیند.

معرفی بهترین کتاب ‌های کمک درسی پیش دبستانی | کتابکو اما پیشنهاد ما به شما آموزش مفاهیم پایه و رنگ آمیزی با فی فی و گل کوچولوها نشر ذکر است. این کتاب جلد اول مجموعه است و می‌توانید جلد دوم آن را نیز از مارکا تهیه کنید. کتاب‌های مقطع پیش دبستانی و سال‌های ابتدایی دبستان معمولا زبان ساده دارند و آموزش آن‌ها همراه با بازی است. اما اگر به دنبال یک کتاب ساده و کاربردی هستید، خلاقیت و بازی با خواندن و ریاضی سرمشق گزینه مناسبی برای فرزند شما است. احتمال می دهیم به احتمال 90 درصد، منظور شما کتاب ریاضی و هوش پیش دبستانی گاج است که با همین لینک می توانید به آن دسترسی داشته باشید. بله در حال حاضر این کتاب در سایت مارکا کتاب موجود است و می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

  • اگر کودک شما از مفاهیم ریاضی، اطلاعات خاصی ندارد، اکنون بهترین فرصت است تا با بهره‌گیری از این کتاب، او را با اشکال، اعداد، اندازه‌ها و … آشنا کنید و قوه تخیل و خلاقیت او را پرورش دهید.
  • این تمرین­ها مهارت خوب دیدن و شنیدن، تقویت تمرکز را به آن­ها آموزش می­دهد.
  • کتاب جامع پیش دبستانی گاج یکی از بهترین گزینه هایی است که کودکان میتوانند پیش از ورود به مدرسه آن فروشگاه آنلاین کتابکو را مطالعه کنند.
  • کافیه کتابی رو که مدنظرتونه را در سایت ما ثبت، و بعد خیلی راحت درب منزل تحویل بگیرید.

در نتیجه خرید کتاب های پیش دبستانی با رویکرد مهارت محور می‌تواند سبب آمادگی هرچه بیشتر کودکان برای ورود به عرصه اجتماعی شود. ریاضیات، هوش، علوم، زبان‌، قرآن، شعر و نقاشی مهم‌ترین آموزش‌های دوره پیش دبستانی هستند. همه این مفاهیم با بازی‌های خاص و به صورت آموزش‌هایی بسیار ساده و کودکانه از مربی به کودکان منتقل می‌شود. به همین دلیل وجود یکی منبع کمک آموزشی جامع می‌تواند به مربیان پیش دبستانی برای آموزش مفاهیم کمک کند. مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و … به همین دلایل است که مجموعه گاج میان افراد جامعه از محبوبیت بالایی برخوردار است.

پیش دبستانی گاج

مجموعه کتاب‌های شاپرک انتشارات شباهنگ (زنگوله) برای تقویت مهارت خواندن در نوآموزان بسیار مفید هستند. کتاب پیش‌دبستانی آمادگی برای نوشتن نیز منبعی ارزشمند برای این رده سنی است که ناشران گوناگونی مثل گاج و خیلی سبز آن را منتشر کرده‌اند. کتاب‌های شاهکار پیش‌دبستانی، با هدف برآورده ساختن نیاز مربیان و اولیاء گرامی در امر آموزش کودکان و نوآموزان، تألیف شده است. هدف از تألیف این کتاب‌ها، آموزش مفاهیم پایه نظیر رنگ‌ها، خط‌ها، شکل‌ها، اعداد و همین‌طور مفاهیم کلی نظیر پر، خالی، دور، نزدیک، سمت راست و چپ، باریک، پهن، داخل، خارج، سبک، سنگین و…

زبان آموزی پیش دبستانی نشر آبرنگ