گل لاله : نکات طلایی نگهداری، انواع نماد گل لاله آوری کود | jcflower

برای کاشت لاله در فضای باز بهترین زمان، فصل پاییز است. قبل از کاشت باید شرایط محیطی را بررسی کنید و از کیفیت پیاز گل مطمئن شوید. قبل از کاشتن گل‌ها مقداری کود حیوانی و ماسه به خاک باغچه اضافه کنید. گل لاله را در محلی بکارید که نور کافی دریافت کند و از نور مستقیم آسیب نبیند. هنگام کاشت حفره‌هایی در خاک باغچه ایجاد کنید و پیازهای گل را در عمق 10 سانتی‌متری خاک قرار دهید.

http://cctvservices.irگل لاله آب زیادی را در ساقه های خود می کشد و به آب زیادی نیاز دارد به محض کم شدن آب گلدان به آن آب اضافه کنید تا گل شما پژمرده نشود. غذای گل به صورت پودری و مایع در بازار موجود می باشد می‌تواند در خانه غذای گل (فلاورفود) هم درست کنید. برای طولانی تر شدن عمر لاله ها، توصیه می‌کنیم که غذای گل به آب اضافه کنید. اضافه کردن چند قطره آبلیمو یا یک حبه قند هم خوب است اما غذای گل بهترین نتیجه و بیش ترین ماندگاری گل‌ها را با خودش دارد.

بذر گل شاهپسند

در افزایش با سوخ، بهترین زمان کاشت آن در باغچه و محیط خارج از گلخانه اواخر آبان است. سوخ های کاشته شده در باغ، تمام مدت زمستان را در خاک مانده و با گرم شدن هوا در آغاز فصل بهار به گل می نشیند. اگر دمای خاک در زمان کاشت از ۱۷ درجه کمتر باشد بهتر است چون کمتر با خطر فوزاریوم مواجه می شود. رقم هایی که سوخ های کوچکتری دارند برای کاشت در باغ مناسبند. آویخته ساختار دسستک مانند تو خالی است که از سوخ مادری خارج شده و در انتهای آن سوخ دختری در لاله ها تولید می شود وDiverticulum نیز نامیده می شود. بطور عمودی و به طرف پایین رشد کرده و باعث می شود سوخ سال بعد در سطحی پایین تر از سوخ مادر قرار گیرد.

  • یک ویروس به نام Tulip Breaking Virus در لاله به نام ویروس شکستگی گل لاله وجود دارد.
  • روی پیاز در حدود یک سانتی متر خاک بریزید و گلدان را در محلی خنک و در هوای آزاد قرار دهید.
  • پیازهای خود را تا زمان کاشت و یا به منظور نگهداری در انبار در کیسه کاغذی نگهداری کنید.
  • گل لاله نگهداری بسیار راحتی دارد و به همین دلیل از گیاهان محبوب برای تزئیین منازل است.

تنوع رنگ گل در لاله به حدی است که می‌توان گفت به جز رنگ قهوه‌ای تمامی رنگ‌ها را دارا است. فروشگاه اینترنتی دمبرگ بهترین خدمات را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این فروشگاه در جهت رضایت مشتریان خود با پست پیشتاز برای ارسال سفارشات همکاری می کند. (خاک باغچه +مقدار کمی ماسه یا خاک برگ و کمپوست ) البته ورمی کمپوست هم فوق العاده است.

گل لاله هلندی

مجله خبری گل و گیاه به آفتاب و نور مستقیم روزانه حداقل 6-4 ساعت نیاز دارد. در نزدیکی فصل های زیبای سال یعنی پاییز رنگارنگ و زمستان سپید هستیم. به این صورت که ساقه در چند سانتی متری در زیر گل خم می شود.