گل لاله به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | jcflower

برای کاشت این گل زیبا در باغچه یک قسمت مناسب از باغچه را بکنید و پیازهای گل لاله را در عمق ۱۰ سانتی متری قرار دهید. پیاز گل لاله در هوای سرد شروع به جوانه زنی می کند پس نگران آب و هوای زمستان نباشید و بدانید که این شرایط خود کمک کننده برای رشد این گیاه خواهد بود. گل لاله سرده‌ای از تیرهٔ سوسنیان است که در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ گونه دارد. محل اصلی رویش لالهٔ خودرو در آسیای مرکزی در نظر گرفته می‌شود.

معرفی گل آنتوریوم هوکری

اگر میخواهید در داخل خانه به پرورش لاله بپردازید بایستی نوعی لاله را که متناسب با آن محیط است انتخاب نمایید. برای این که گل های لاله خود را زودتر به فروش برسانید می توانید در شرایط نگه داری آنها تغییراتی ایجاد کنید. اگر این شرایط را بدانید انجام این امر باعث می گردد زودتر گل لاله مورد نظر خود را بفروشید برای این کار بایستی از نوع خاصی از پیاز لاله که به صورت بزرگ و درشت باشد استفاده نمود.

http://cctvservices.ir

مجله خبری گل و گیاه ها بدلیل اثر تسکین سریع مورد خوبی برای جای گزیدن حشرات، نیش زنبورها، بهبود سوختگی ها و حساسیت های پوستی می باشد که باید طبق مشورت با کارشناسان مرتبط استفاده کنید. برای زهکشی بهتر گلدان لایه زیرین گلدان را با سنگریزه پر کنید. خاک این گل باید خاکی با زهکشی بسیار بالا و سبک باشد. لاله امپراطور با نام علمی Tulipa fosteriana‌ و نام انگلیسی Emperor است.

خاک :

در اطراف آن نباید گیاهی که نباید ايجاد می کند کاشته شود. اگر خواهان نگهداری گل لاله در منزل خود هستید شرایط نور مناسب آن را فراهم کنید و بهترین جا پشت پنجره ی جنوبی است. دمای بالا برای محیط باعث ايجاد مشکل در گل دهی می شود. گونه هایی که سوخ های آن کوچکتر است برای باغ مناسب ترند. کمترین اندازه جهت گل دادن برای محیط سوخ حدود 11 تا 12 سانتیمتر است. نشانه ی سوخ ها سالم‌ شکل و سایز استاندارد، سالم بودن پوست قسمت خارجی آن و به طور چسبیده به سوخ می باشد.

بعد از چند ماه، می‌توانید پیاز جوانه زده را به مکانی روشن ببرید و آن را پرورش دهید. نزدیکی یک پنجره نورگیر برای آن مناسب است، چون نور سبب تشویق پیاز برای تولید شکوفه می‌شود. گل لاله هر ساله در ایران از ماه اسفند تا اوایل اردیبهشت، با رنگ‌های زیبایش چشم‌های ما را نوازش می‌دهد. تواند این گیاه را مورد حمله قرار دهد و موجب زدی برگسار و ضعیف شدن گیاه و عدم رشد مناسب پیازهای جوان زیر خاک شود.

  • با رشد برگها و همچنین گرمتر شدن هوا ابیاری را افزایش دهید اما به یاد داشته باشید که محیط اطراف پیازها هرگز نباید آب را در خود نگهدارد.
  • آنها یک هدیه عالی برای مناسبت های شاد مانند جشن تولد یا سالگرد انتخاب می کنند.
  • این گل که زیبایی بسیاری دارد در ابتدا از کشور عزیز ما ایران نمو و رشد یافته است.
  • هر قدر که شرایط خاک نامناسب تر و مواد غذایی کمتری داشته باشد پیازهای شکل گرفته ریزتر خواهند بود.
  • گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد.