دانلود آهنگ علیها گل لاله Aliha Gole Lale | jcflower

مجله خبری گل و گیاه بذر این گیاه بعد از آخرین یخبندان زمستان و در اوایل فصل بهار انجام می شود. بدین منظور بعد از تهیه بستر مناسب کشت ، بذر گل لاله عباسی برای تسریع در رشد به مدت 24 ساعت در آب قرار می گیرد. سپس بذرها را روی سطح بستر ریخته می شود و حدود 1 سانتیمتر خاک یا کود مناسب روی آن ها پخش و سپس با آب پاش اقدام به آبیاری می گردد.

  • جهت انبار کردن از گلدان ها و یا ظرفهای پلاستیکی استفاده نکنید.
  • اکنون در گلدان آب بریزید، تا جایی که فقط 3 سانتی متر از پایین پیاز را بپوشاند.
  • این گیاه بدلیل پیازدار بودن به آبیاری بیش از حد حساس است.
  • شود اما با امدن زمستان و کاهش دما از بین خواهد رفت البته خود پیاز از بین نمی رود .

گل لاله پس از این که نابود می شود پیاز آن را از دل خاک بیرون می کشند و ساقه آن نیز بریده می شود. جالب است بدانید پیازی که پس از، از بین رفتن گل لاله از خاک بیرون می آورند را خشک می کنند و سال بعد دوباره کاشت انجام می دهند. از پیازهایی که به هنگام کاشت گل هلندی استفاده می کنند به مدت دو سال فقط کاربرد دارند. اگر به دنبال پیازی هستید که هر سال بتوانید از آن استفاده کنید از پیاز لاله ایرانی استفاده نمایید.

http://cctvservices.ir

گل های مخصوص مناطق گرمسیری گیاهانی هستند که به گرما، بی آبی و خشکی هوا مقاوم می باشند. گل ها و گیاهان طبیعت را به خانه ها، ارزانی می دارند و به همین خاطر بهتر است تا جایی که می… برای خرید بذر گل می توانید از این لینک استفاده نمایید. همان طور که در مباحثی که قبلا برایتان ذکر شد گفتیم لاله در زمان های قدیم در ایران با نام گلی که گلبرگ های آن سرخ بوده و وسط آن نیز سیاه باشد معروف و مشهور بوده است. همانند هر گیاه و گل طبیعی گل‌ های لاله نیز یک سری نیازمندی‌ ها دارند که بایستی بدان توجه کرد.

سلوی (مريم گلی) پابلند گلریز پرگل الوان

گل لاله از جمله گل‌هایی است که دارای تنوع رنگ و شکل می باشد. از این گل در سرتاسر جهان بیش از 160 گونه یافت شده است. برگ های این گل بسیار زیبا از یک پوشش مومی شکل تشکیل یافته است که به صورت مارپیچی بر روی ساقه ها قرار گرفته اند. گل لاله با این که دارای قسمت های سمی می باشد ولی در طول جنگ جهانی دوم از آن به عنوان غذا استفاده می کردند. همچنین بعضی از نمونه های این گیاه را می توانید به صورت گلدانی پرورش داد. گل لاله برای اینکه گل دهی خوبی داشته باشد به نور آفتاب و نور زیادی نیاز دارد.

نور :

گل لاله علاوه بر زیبایی و تنوع در رنگ و نوع به علت سهولت کشت بسیار پرطرفدار و محبوب است. نام «گل لاله» از کلمه لال یا همان کلمه لعل از زبان سانسکریت به معنی «قرمز» گرفته شده‌است. واژهٔ لاله امروزه به گل‌های پیازداری گفته می‌شود که نام علمی آنها تولیپا و از راستهٔ سوسن‌سانان و از تیرهٔ سوسنیان است و کاسه و جام آن تشکیل جامی کامل می‌دهد. شک نیست که واژهٔ لاله به لال که به معنی «سرخ» است وابسته‌است و گلی که لاله خوانده شده به مناسبت همین رنگ است. گلدان مناسب ارتفاع گل لاله انتخاب کنید،بهتر است ارتفاع گلدان بیشتراز نصف بلندی ساقه ها باشد تا گل ها به اطراف خم نشوند. توان در این مدت با پوششی پلاستیکی روی سطح گلدان را پوشاند تا بستر کاشت رطوبت خود را حفظ کند.

خواص گل لاله: