گل لاله به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | jcflower

در مناطقی از مجله خبری گل و گیاه این گل را به نام اشک سیاوش می شناسند. در شمال غرب ایران در قسمت آذربایجان غربی به طور فروانی می توان این گل را مشاهده کرد. پیاز لاله از چندین فلس در داخل خود تشکیل یافته است که این فلس ها در برابر زیان های وارده یک دیگر را محافظت می نمایند. نکته ای که وجود دارد بعد از میان رفتن گل لاله پیاز گل لاله را از خاک درآورده و ساقه آن را قطع می کنند.

کود مایع تایمکس (دیفن، یوکا، برگ انجیری)

لاله های رنگی از زیباترین گلهای طبیعتن که طرفداران زیادی توی جهان دارن. ارتفاع گیاه بعد از رشد و گلدهی حداکثر به 30 سانتی متر میرسه و پیازش میتونه چند سال زیر زمین بمونه و تعدادش زیاد بشه. پیاز ارائه شده رنگارنگ و غیر قابل تفکیکه و دقیقا نمیدونیم پیازی که به دستتون میرسه چه رنگیه اما چیزی که مشخصه اینه که تمام رنگهای لاله زیبا و جذابن. مانند بسیاری از گل های دیگر، لاله ها دارای معانی قوی هستند. همانطور که در داستان فرهاد و شیرین بیان می شود، یکی از رایج ترین معانی گل لاله قرمز، عشق عمیق و کامل است. علاوه بر این، لاله ها یکی از اولین گل هایی هستند که در فصل بهار شکوفا می شوند.

  • لاله گل ملی کشورهای ایران، افغانستان، ترکیه، هلند، مجارستان و بلژیک به‌شمار می‌آید.
  • اگر قصد دارید گل لاله های چند ساله پرورش دهید، هنگام کاشت آنها در پاییز با کود متعادل به آنها تغذیه کنید.
  • لاله‌ها به‌طورکلی در چهار طبقهٔ کلیِ زود گل‌دهنده، میان‌رس، دیر گل‌دهنده و گونه‌ها قرار می‌گیرند.
  • در نهایت پیازها را به گونه ای که شکم پیاز کمی رو به بالا باشد، در خاک بکارید.
  • برای زهکشی بهتر گلدان لایه زیرین گلدان را با سنگریزه پر کنید.

اگر هوای معتدل غیر فصلی باعث رشد زودرس در زمستان شود، خطر آنقدر که به نظر می رسد بزرگ نیست. لاله ها (و نرگس ها نیز) نسبتاً سرما را تحمل می کنند. با این حال، اگر دمای سرد زمستانی بازگردد، ممکن است رشد را به تاخیر بیندازد. برف در این مورد واقعا مفید است، زیرا می تواند شاخ و برگ را از سرمای شدید عایق کند. تکثیر گل لاله به دو روش کاشت بذر و تکثیر پیاز گل انجام می‌شود.

شب بو زعفرانی پامتوسط زعفرانی رنگ

اگر گل لاله را در منزل نگهداری می‌کنید از دریافت نور کافی توسط گیاه اطمینان حاصل کنید. برای این کار بهتر است گلدان گل لاله عباسی را پشت پنجره جنوبی خانه قرار دهید. برای این که بتوان از این گیاه و گل محافظت کرد بایستی در شرایط اقلیمی مناسبی آن را پرورش داد. این گل به دما حساس میباشد و باید در هوای خوب و دمای مناسب نگه داری گردد. اگر به دنبال این هستید که گل لاله‌ای که پرورش میدهید آب کمتری مصرف کند آن را در محیط های روباز کشت کنید. سعی کنید گل لاله خود را در خاک هایی که رطوبت بالایی دارند کشت نکنید.

http://cctvservices.ir

لاله‌ ها قبل از این که به شکل یک گل زیبا در بیایند از پیاز تشکیل یافته اند. عمقی که برای کاشتن این گل در نظر می گیرند حدود 12 الی 20 سانتی متر می باشد. اگر بخواهیم گل لاله را از لحاظ ظاهری بررسی کنیم باید بگوییم که این گل از برگ های نواری شکل تشکیل شده است و به صورت پهن می باشد. هر گونه لکه و یا رنگی غیر طبیعی مانند رنگ های سفید صورتی و یا آبی در روی سط بیرونی پیاز ها نشان از نا مناسب بودن پیاز این گل است. اوتاکنون در صدها ساعت کارگاه و سمینار آموزشی ،به بیش از هزاران نفر آموخته است که چگونه گل آرایی کنند و چطور از این راه تولید ثروت کنند. در این مطلب از وبلاگ آکادمی آموزش گل آرایی علی ولی به معرفی گیاه زیبای…

نور مورد نیاز گل لاله به چه صورت است؟