معنای پشت هر رنگ لاله + نحوه نگهداری و کاشت | jcflower

این بدان معناست که باید انتظار داشت لاله سال به سال برگردد و شکوفا شود. بیشتر دوستداران گل لاله، خود را راضی می دانند که آن را به صورت سالانه در نظر بگیرند و هر پاییز دوباره کاشت کنند. برای این که بتوانید یک بهره برداری خوب از این گل زینتی داشته باشید بایستی عوامل موثری که بر روی آن تاثیر دارند را چک کنید. بایستی نوع و کیفیت پیاز و طرز کشت کردن و کاشت این گل را بدانید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

گل لاله واژگون زرد

به طوری که خاک آن همواره مرطوب باشد ولی خاک خیس نماند. امروزه گل و گیاه طرفدار زیادی پیدا کرده و چون بیشتر خانه ها، آپارتمانی شده نگهداری از گل و گیاه به توجه بیشتری نیاز دارد. از آنجایی که سرما برای گل ها و گیاهان مضر است و آنها را از… جا دارد از زیبایی حیرت آور این گل بیشتر بگوییم چرا که تجمع این گل‌های زیبا در کنار هم زیبایی فوق العاده‌ای به محیط اطراف می دهند. در کشور ایران و افغانستان لاله سمبل شهیدان است و مردم برای آن ارزش زیادی قائل هستند.

  • لاله در مناطق سردسیری گلی است دائمی ولی در مناطق گرمسیری سوخ ها تیمار شده با سرما کشت می‌شوند، و پس از آن گل‌ دهی می کنند.
  • از موارد دیگر و از ویژگی‌های دیگری که باعث تقسیم شدن گل های لاله به گروه‌های دیگر می شوند ارتفاع آنها می باشد.
  • به طوری که همیشه خاک مرطوب باشد ولی خيس بودن و آب زیاد به گل باعث پوسیدگی ریشه می شود.
  • جالب است بدانید پیازی که پس از، از بین رفتن گل لاله از خاک بیرون می آورند را خشک می کنند و سال بعد دوباره کاشت انجام می دهند.

وقتی پیازهای خود را کاشتید، آنها را در خاکی کاملاً زهکشی شده ترجیحاً خشک یا ماسه ای قرار دهید. نیازهای آبیاری گل لاله اساساً فراتر از باران های گاه به گاه وجود ندارد. به عنوان مثال برای گلدانی که 30 سانتیمتر ارتفاع دارد گیاهی انتخاب کنید که طول ساقه آن سانتیمتر باشد.

http://cctvservices.ir

برخی از انواع برای شکوفه دادن در داخل خانه خوب هستند و اکثر آنها برای استفاده به عنوان گل های شاخه بریده نیز عالی هستند. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. گل لاله معمولا سه گلبرگ دارد و از هر بوته، یک یا دو گل بیرون می آید. بعد از خشک شدن گل ها، برگ های سبز لاله را باقی بگذارید تا زمانی که زرد شوند و بریزند چون پیاز لاله برای زنده ماندن و تغذیه به برگ هایش نیاز دارد.

آنتوریوم با گلدان میکا و پایه چوبی

پس از مجله خبری گل و گیاه شدن شاخ و برگ و از بین رفتن آن، می توان آن را هرس کرد. پیازهای گل لاله را در پاییز بکارید ، 6 تا 8 هفته قبل از اینکه یخبندان سخت و یخبندان زمین پیش بینی شود. برای پرورش گل لاله بهتر است از خاکی سبک استفاده شود. برای سبک شدن خاک می‌توانید به آن مقداری ماسه و شن اضافه کنید. بهترین خاک برای لاله مخلوط کوکوپیت، پیت ماس و پرلیت است.

گل عسل با رایحه ای شبیه به عسل