معرفی 8 انواع گل لاله، تکثیر، نماد و روش‌ نگهداری آن + عکس | jcflower

متوسط سرعت تولید مثل غیر جنسی ۳-۲ سوخک جدید در سال است. گر چه خود خونین رنگ و سرخ می باشد، ته گل برگهای آن سیاه و داغدیده است، گویی که داغی بر دل دارد. جهت ارتباط با مجموعه کهکشان بذر از طریق زیر با ما در ارتباط باشید تماس پاسخ داده نمی شود . تلفیقی از دانش بومی و تکنولوژی جهت رشد متعادل گیاه را با کود آوری تجربه کنید. نیاز رطوبتی بالایی ندارد و رطوبت نسبی منزل برای رشد و شکوفایی گیاه کافی است. این گل به عنوان یکی از موثرترین ضمادها در درمان گزیدگی توسط حشرات، نیش زنبور، سوختگی، خارش و حساسیت پوستی شناخته می‌شود.

گل لاله و معنی آن

آنها به سرعت وارد اروپا شدند و در دوران شیدایی لاله به یک کالای دیوانه کننده تبدیل شدند. لاله‌ها اغلب در نقاشی‌های عصر طلایی هلند به تصویر کشیده می‌شوند و از آن زمان با هلند، تولیدکننده اصلی بازارهای جهانی، مرتبط شدند. در قرن هفدهم هلند، در زمان شیدایی لاله، عفونت پیازهای لاله توسط ویروس شکستن لاله، الگوهای متنوعی را در گل‌های لاله ایجاد کرد که بسیار مورد تحسین و ارزش قرار گرفت. لاله‌ ها سرده‌ ای از ژئوفیت‌ های پیازدار علفی چند ساله (دارای پیاز به عنوان اندام‌ های ذخیره‌ سازی) هستند که بهار شکوفا می‌شوند.

معرفی گل حنا، گیاهی در مزرعه

همچنین بعضی از گونه ها سوخیزه های هوایی در محور برگ تولید می کنند. سوخیزه ها شبیه جوانه های براق به اندازه یک نخود هستند که می توان آنها را بعد از گلدهی از گیاه جدا نمود. سوخیزه ها ۱ یا ۲ سال بعد از کاشت به اندازه گلدهی می رسند. روی پیاز در حدود یک سانتی متر خاک بریزید و گلدان را در محلی خنک و در هوای آزاد قرار دهید. برای شروع گلدهی حدود بیست روز مانده به اول بهار می‌توانید گلدان را به جای گرم‌تری منتقل کنید تا به گلدهی برسد.

http://cctvservices.ir

این مجله خبری گل و گیاه زیبا و درخشان، در نخستین روزهای بهار ظاهر می‌شود و مانند سنبل و سایر گلهای بهاری این فصل را باطراوت و سبز می‌کند. البته ممکن است زمان رشد و شکوفه دادن این گیاه کمی فرق کند. این موضوع به میزان سردی و بارش برف زمستان قبل بستگی دارد. چون در زیر برف، زمین گرم می‌ماند و شرایط برای رشد پیاز لاله مساعد است. با کاشت انواع با زمان های مختلف شکوفه، می توانید گل های لاله را از اوایل تا اواخر بهار شکوفا کنید. اگر دمای محیط خیلی بالا باشد گلدهی گل لاله به مشکل می‌خورد.

آیا گل لاله را می‌توان در گلدان کجاست؟

لاله قرمز نماد عشق و لاله صورتی آن نماد درک متقابل است. هم چنین لاله ی بنفش پیام آور قدرت، فراوانی و خوشبختی، لاله زرد نماد شادی و عشق یک طرفه و لاله سفید نماد بخشش است. گل مروارید یک فرش رنگارنگ از گل‌های ریز است که می‌تواند برای زیباسازی باغ شما استفاده شود.

  • هیچ چیز مانند یک دسته گل بزرگ از لاله های صورتی زیبا ” تبریک ” نمی گوید .
  • این گل زیبا حداکثر می تواند در حدود دو ماه کارایی داشته باشد .
  • برگ ها اغلب در پایین ساقه تشکیل می شود گرچه در بعضی گونه ها و ارقام بصورت متناوب روی ساقه گل بدون مو و گاهی مودار تشکیل می شود.
  • توجه کنید گونه هایی که ساقه های بلند و پیازهایی کوچکی دارند بیشتر برای کاشت در باغ و باغچه مناسب هستند.
  • گل لاله از خانواده ی سوسن‌ها است و با تنوعی رنگی زیاد وجود دارد طوری که می‌توانید باغچه تان را با رنگ‌های مختلف آن طراحی و نقاشی کنید.