گل لاله : نکات طلایی نگهداری، انواع نماد گل لاله آوری کود | jcflower

قبل از کاشت بایستی از کیفیت خوب و بالای خاک مورد نظر اطمینان حاصل کنید. اگر قبل از کاشت خاک باغچه را با استفاده از کمی کود حیوانی و ماسه پر کنید در رشد و نمو لاله بسیار یاری خواهد رساند. در هنگام کاشت گیاه در باغچه حتی الامکان سعی شود از مناطقی که دارای سایه هستند استفاده شود تا گل موجود ماندگاری بالایی داشته باشد. همان گونه که از شکل ظاهری گل لاله می توان دید این گل از جمله گل هایی است که دارای ظاهری بسیار زیبا و لطیف است. همان طور که می دانید گل لاله از گیاهانی است که از منظر دارویی نیز بسیار حائز اهمیت قرار گرفته است.

جعبه گل شماره 126

از ویژگی‌های خاص گونه‌ی شنل قرمزی برگ‌های سبز با رگه‌های بنفش روی آن‌ها است. این گونه بومی آسیا است و رنگ گل در این گونه قرمز با مرکز مشکی است. رنگ صورتی در لاله نماد درک متقابل و نقطه نظرات مشترک است.

  • می توانید یک دسته گل زیبا از لاله های نارنجی را به دوستان خود یا هر یک از اعضای خانواده بدهید تا توجه خود را نسبت به آنها نشان دهید.
  • در برخی کشور ها از گل های این گیاه برای ساختن رنگ استفاده می شود.
  • لاله زرد نماد شادی و عشق یک طرفه و نومیدی در عشق است.
  • نزدیکی یک پنجره نورگیر برای آن مناسب است، چون نور سبب تشویق پیاز برای تولید شکوفه می‌شود.
  • کمبود مواد غذایی موجب کمرنگ شدن برگ ها، تولید برگ های کوچک، ریزش گل ها و در نهایت غنچه ها باز نمی شوند.

در میان آنها لکه های تیره دیده می شود که به آن چشم می گویند و از مشخصات مجله خبری گل و گیاه است. 6 پرچم دارد، تخمدان آن سه خانه ای و کلاله سه شاخه است. در اولین قدم برای کاشت این گیاه باید پیازها را به مدت 5 دقیقه در محلول قارچکش کاپتان و سم کاربندازیم غوطه ور کنید. این عمل منجر می شود که بیماری های قارچی احتمالی موجود در پیازها از بین برود.

گونه های مخصوص گل لاله

ما در تیم تولید محتوای سایت آکادمی علی ولی در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه گل آرایی و راه‌های کسب درآمد از آن را برای شما فراهم کنیم. بهترین و مناسب ترین نوع خاک برای لاله ها مخلوطی از کوکوپیت، پیت ماس و پرلیت و همچنین ترکیب مناسب دیگر خاک باغچه و ماسه می باشد. گل لاله در دمای 15 تا 18 درجه رشد خوبی دارد و در برابر سرما مقاوم است. گل دهی در شرایط عادی در فصل بهار می باشد اما با پیش رس کردن گیاه می توان گل دهی را به اواسط دی تا فروردین آورد.

http://cctvservices.ir

سوخ بالغ لاله دارای ۶ برگ فلسی اندوخته ای است که به صفحه پایه ای چسبیده اند. در محور هر فلس یک جوانه بر روی صفحه پایه ای قرار دارد که این جوانه ها می توانند به سوخ گلدهنده تبدیل شوند و بالاترین جوانه محوری، چهار برگ و یک گل انتهایی تولید می کند. برگ ها اغلب در پایین ساقه تشکیل می شود گرچه در بعضی گونه ها و ارقام بصورت متناوب روی ساقه گل بدون مو و گاهی مودار تشکیل می شود.

گل عسل با رایحه ای شبیه به عسل