پیاز گل لاله فروشگاه گل ناز | jcflower

اگر قصد دارید تا چند مجله خبری گل و گیاه در یک گلدان باشند انگاه آنها را در یک گلدانی با سایز بزرگتر قرار دهید. در عملیات کاشت در مرحله اول بایستی یک سوم گلدان را با خاک مناسب پر کنید و نوک پیاز گل لاله را به سمت بالا بگیرید. پس از این که پیاز گل لاله را در خاک گذاشتید روی آن خاک بریزید ولی توجه کنید که یک مقدار از پیاز مشخص باشد و خاک تمام سطح پیاز را نپوشاند. یکی از انواع لاله‌های نادر لاله‌هایی با رنگ سیاه هستند. انواع لاله که به رنگ قرمز هستند را می توان با نام امپراطور قرمز یافت. از موارد دیگر و از ویژگی‌های دیگری که باعث تقسیم شدن گل های لاله به گروه‌های دیگر می شوند ارتفاع آنها می باشد.

سلوی (مريم گلی) پابلند گلریز پرگل الوان

دمای ایده آل برای رشد لاله دمای بین 15 تا 20 درجه سانتی گراد است. ترکیبی از پیت ماس، ماسه، کوکوپیت و پرلیت برای گل لاله مناسب است. انواع لاله به نور خوب و کامل نیاز دارند و در صورتیکه نور خوب دریافت نکنند گلدهی متوقف یا کمتر می شود. گل‌های لاله آتشی قرمز رنگ است و پرچم‌های گل کاملا مشخص است. این گونه بومی آسیا است و گل‌های آن سفید رنگ و ستاره‌ای شکل است. لاله زرد را نماد شادی و تفکر مثبت می‌دانند و می‌تواند یک هدیه مناسب برای افراد مثبت اندیش و خوش بین باشد.

  • جهت ارتباط با مجموعه کهکشان بذر از طریق زیر با ما در ارتباط باشید تماس پاسخ داده نمی شود .
  • بسیاری از افراد در روز عشق برای یک دیگر گل لاله پیشکش می کنند و آن را سمبل عشق و وفاداری می دانند.
  • هدیه دادن یک دسته گل زیبا از لاله های قرمز به عزیزانتان مطمئنا روحیه آنها را شاد می کند.
  • دقت کنید مرطوب بودن بیش از اندازه خاک و باتلاقی شدن خاک باعث پوسیدگی ریشه و پیاز گیاه می‌شود.

در ادامه برای رشد جوانه سرما و دما را تا 5 درجه کاهش دهید. پس از رشد جوانه دما را افزایش دهید تا به 17 تا 20 درجه برسد و آرام آرام نور را هم افزایش دهید. بستر مناسب برای رشد ایده آل و مناسب گل لاله عباسیخاک حاصلخیز، خنثی تا کمی اسیدی، خاک غنی از مواد آلی و زهکشی شده با بافت لومی می باشد.

دیر گل دهنده

گل لاله عباسی در آفتاب کامل ( 6 ساعت نور در روز) رشد مناسبی دارد. لاله‌ها بطورکلی در چهار طبقهٔ کلیِ زود گل‌دهنده، میان‌رس، دیر گل‌دهنده و گونه‌ها قرار می‌گیرند. اگر در قرن شانزدهم به کسی گل لاله می دادی، به او ثروتی می دادی. در آن زمان گل فوق العاده محبوب بود و تجارت سوداگرانه پیاز لاله توسعه یافت.

http://cctvservices.ir

لاله سفید نماد صلح و آرامش و در بعضی منابع گل لاله سفید را برای نشانه بخشش می‌دانند. این گل زیبا بیش تر از 300 گونه متفاوت دارد که رنگ و شکل گل‌ها در گونه‌های مختلف متفاوت است. گل لاله نگهداری بسیار راحتی دارد و به همین دلیل از گیاهان محبوب برای تزئیین منازل است. این گل امروزه در هلند بسیار محبوب است و هلند را بزرگ‌ترین تولید کننده گل لاله می‌دانند. محل کاشت در باغچه یا محل قرار گرفتن گلدانها باید کاملا نورگیر باشد.

لاله