پیاز گل لاله قرمز لب زرد هلندی بذری نو بکاریم | jcflower

پایین ترین برگ، بزرگترین برگ بوده و برگ پوشاننده نام دارد. برخی از گونه ها و رقم ها، بیش از یک گل روی ساقه گلدهنده تولید می کنند گل ممکن است کم پر یا پرپر باشد. اگر به دنبال کاشت گیاهی زیبا در باغچه خود هستید، پیاز گل لاله بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با ما در ادامه این متن همراه باشید و در رابطه با این گل زیبا و نحوه کاشت پیاز آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. برای کاشت در باغچه پیاز گل لاله ایرانی را در ردیف هایی با فاصله ۱۵ سانتی‌متر و عمق ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر بکارید. لاله ها به آب بسیار کمی نیاز دارند و اگر در آب ایستاده باقی بمانند می توانند به راحتی پوسیده یا جوانه قارچ بزنند.

بهترین و مناسب ترین دما برای نگهداری گل لاله چند درجه است؟

نکته مهم در این روش تابستان اول است که محل کاشت پیازها نباید زیاد آبگیر باشد یا آب جمع شود، چون موجب پوسیدگی پیازها میشود. در پاییز دوم مجددا فعالیتشان آغاز میشود و بهار دوم به گلدهی مجدد میروند و تعداد پیازها روز به روز بیشتر میشود. گل لاله به معنای عشق کامل است اما می تواند مفهوم زیبایی و ظرافت نیز بدهد. گل لاله انتخابی مناسب برای بیان عشق بی پایان و راستین است. این گل که به عنوان گل شاخه بریده طرفداران زیادی دارد، باغداران زیادی را به کاشت وسیع آن ترغیب می کند. از این رو فروشگاه دمبرگ پیاز این گل محبوب را به صورت آنلاین در تعداد بالا نیز به فروش می رساند.

http://cctvservices.ir

کاشت بذر مدت زمان زیادی(حدودا 5 سال) می‌خواهد و معمولا در منزل انجام نمی‌شود. این روش برای تولید واریته‌های جدید گل لاله کاربرد دارد. اگر به دنبال یک کار زیبا و هنری در منزل هستید می توانید پرورش این گل های زینتی را انجام دهید. در هنگام اواسط پاییز می توان برای کاشت این گل اقدام کرد چرا که زمان بسیار مناسبی است. خاکی که گل لاله بتواند به خوبی در آن رشد و نمو یابد خاک شنی و رسی باشد. انواع گل لاله از لحاظ گل کاری و زارعت گلی یکساله بشمار می رود.

گل لاله بنفش نماد:

در آب و هوای سردتر شمالی، آن را در اواخر شهریور یا مهر بکارید. در آب و هوای گرم تر، پیازها را در ماه آذر (یا حتی بعد از آن) بکارید. روی هر ساقه یک گل لاله رشد می کند که در هر بوته دو تا شش برگ پهن وجود دارد. آماریلیس افزودنی زیبایی به خانه تان است، اما اگر شروع به خم شدن یا افتادگی کند می تواند باعث دردسر شود.

مثلا مجله خبری گل و گیاه قرمز نشان‌دهنده عشق، لاله زرد نشانه شادی، لاله سفید نشانه عذرخواهی و لاله بنفش نشانه وفاداری است. گل لاله در شعر فارسی هم همواره نماد قلب عاشق بوده است. در داستان شیرین و فرهاد آمده است که بعد از مرگ فرهاد از هر قطره خون او یک لاله سرخ روییده است.

  • و بدلیل شباهت گل‌های آن به نیلوفرآبی به لاله نیلوفر آبی معروف شده است.
  • زمانی که پیازها را از خاک در آوردی اطراف آنها را تمیز کنید.
  • گل لاله عباسی بومی مناطق گرمسیری است و نسبت به سرما مقاوم نیست.