گل لاله به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | jcflower

به همین دلیل لاله سرخ را نماد عشق بی‌پایان عاشق به معشوق می‌دانند. گل لاله، گل نرگس، فریتیلا و سایر پیازهای گلدار بهاره را می توان در تمام ماه های شهریور، مهر و ابان کاشت. آبیاری باید در حد معمول انجام شود زیرا آبیاری زیائ باعث پوسیدگی پیاز ها می شود، البته آبیاری بعد از کاشت باعث می شود پیاز ها رشد خود را شروع کنند. اما تا زمانی که گیاه برگ نداشته باشد عمل آب دهی را لازم نیست. در این مدت برای تامین آب پیاز ها، با پوششی پلاستیکی روی سطح گلدان محیطی مرطوب برای گل فراهم کنید. زمانی که برگها شروع به رشد کردند و هوا نیز گرمتر شد آبیاری را شروع کنید.

گل سیکلامن با گلدان فلزی رومیزی

اگر در داخل گلدان گل لاله خود را کاشته اید می توانید آن را بیرون کشیده و در جای مناسبی نگه داری کنید. برای این که بتوانید از گل لاله با کیفیت خوب و بالا بهره مند شوید بایستی بدانید که پیازهایی که دارای لکه باشند مناسب نخواهند بود. شما در هر فصلی که بخواهید می توانید پیازهای لاله را خریداری نمایید ولی بایستی تا زمان پاییز صبر داشته باشید. آبیاری گل لاله در گلدان باید به طور منظم و به طور متوسط انجام شود. به طوری که همیشه خاک مرطوب باشد ولی خيس بودن و آب زیاد به گل باعث پوسیدگی ریشه می شود. اگر این گل در فضای آزاد کاشته شود یک مرتبه که آبیاری انجام شد تا فصل بهار و زمان گل دهی به آب نیازی نیست.

مشکلات و بیماری های شایع گل لاله

لاله های زرد برای هر مناسبت شادی مانند جشن سالگرد یا جشن تولد عالی هستند. ما می توانیم تضمین کنیم که دوستان، خانواده یا عزیزان شما مطمئناً یک دسته گل عمودی از گل لاله های زرد را دوست دارند. فروشگاه ما یکی از بهترین مجموعه های لاله های زرد را دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. لاله‌ها معمولاً در اواخر زمستان یا اوایل بهار از زمین بیرون می‌آیند.

لوازم آرایش و محصولات زیبایی

مجله خبری گل و گیاه های پرورشی دارای گل‌های بزرگ، جام گل بزرگتر و تنوع رنگی بیشتری نسبت به گل های خودرو هستند. لاله ها بطورکلی در چهار طبقهٔ کلیِ زود گل‌دهنده، میان رس، دیر گل دهنده و گونه ها قرار می‌گیرند. جالب است بدانید کشور هلند تولیدکننده اصلی این گل در جهان می باشد. زهکشی درست خاک این گل به این دلیل است که از پوسیدگی پیاز گل لاله جلوگیری گردد. گل لاله یکی از متنوع‌ترین انواع گل و گیاه در عرصه تحقیقات مختلف که بر روی گیاهان انجام می شود، به حساب می‌آید. کشور ایران از جمله مناطقی است که مکان رویش انواع گل لاله به دلیل شرایط مساعد جغرافیایی خود می باشد.

  • ارقام پرپر به علت زیبایی گل و طولانی بودن دوران گل دهی برای آپارتمان بیشتر مورد توجه می باشند.
  • سوخ لاله دارای پوشش است و گل ها و برگ ها با هم رشد می یابند.
  • PH مناسب برای خاکی که در آن لاله کاشته می شود بایستی در حدود 7 و خنثی باشد.

پیازچه‌ها را در فاصله 15 تا 18 سانتی‎‌متری و در عمق 10 سانتی‌متری خاک بکارید. در ادامه با انجام مراقبت‌های لازم می‌توانید از داشتن گل‎های جدیدتان لذت ببرید. گل لاله با تنوع زیاد رنگ‌هایش یک انتخاب عالی برای فرش کردن باغچه خانه شماست. در واقع گل لاله از ایران به ترکیه برده شده و از آن جا به سراسر جهان رسیده است.

http://cctvservices.ir