پیاز گل لاله قرمز لب زرد هلندی بذری نو بکاریم | jcflower

برخی از انواع برای شکوفه دادن در داخل خانه خوب هستند و اکثر آنها برای استفاده به عنوان گل های شاخه بریده نیز عالی هستند. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. گل لاله معمولا سه گلبرگ دارد و از هر بوته، یک یا دو گل بیرون می آید. بعد از خشک شدن گل ها، برگ های سبز لاله را باقی بگذارید تا زمانی که زرد شوند و بریزند چون پیاز لاله برای زنده ماندن و تغذیه به برگ هایش نیاز دارد.

گل لاله سیاه

در زمستان های سرد جهت جلوگیری از پوسیدگی و یخ زدگی پیازها، آن را از خاک درآورد و در انبار نگه دارید. زمانی که پیازها را از خاک در آوردی اطراف آنها را تمیز کنید. توجه کنید که پیازها را با آب شستشو ندهید زیرا موجب پوسیدگی می شود. جهت انبار کردن از گلدان ها و یا ظرفهای پلاستیکی استفاده نکنید. از عصاره ی گل لاله زیبا در بسیاری از لوازم و محصولات زیبایی و آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. برای پوست های خشک لاله می تواند بهترین مورد کاربردی در کرم های مرطوب کننده و سایر کرم ها، لوسیون ها استفاده می شود.

http://cctvservices.ir

این بدان معناست که باید انتظار داشت لاله سال به سال برگردد و شکوفا شود. بیشتر دوستداران گل لاله، خود را راضی می دانند که آن را به صورت سالانه در نظر بگیرند و هر پاییز دوباره کاشت کنند. برای این که بتوانید یک بهره برداری خوب از این گل زینتی داشته باشید بایستی عوامل موثری که بر روی آن تاثیر دارند را چک کنید. بایستی نوع و کیفیت پیاز و طرز کشت کردن و کاشت این گل را بدانید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

به طوری که مجله خبری گل و گیاه آن همواره مرطوب باشد ولی خاک خیس نماند. امروزه گل و گیاه طرفدار زیادی پیدا کرده و چون بیشتر خانه ها، آپارتمانی شده نگهداری از گل و گیاه به توجه بیشتری نیاز دارد. از آنجایی که سرما برای گل ها و گیاهان مضر است و آنها را از… جا دارد از زیبایی حیرت آور این گل بیشتر بگوییم چرا که تجمع این گل‌های زیبا در کنار هم زیبایی فوق العاده‌ای به محیط اطراف می دهند. در کشور ایران و افغانستان لاله سمبل شهیدان است و مردم برای آن ارزش زیادی قائل هستند.

  • در هنگام اواسط پاییز می توان برای کاشت این گل اقدام کرد چرا که زمان بسیار مناسبی است.
  • اگر شما هم به پرورش انواع گل لاله مثل گل لاله عباسی ، گل لاله واژگون و … علاقه دارید با ما در این مقاله همراه باشید.
  • گل زینتی لاله همانند هر گیاه زنده‌ای از پیاز، ساقه، پرچم، تخمدان و گلبوش تشکیل یافته است.
  • مخلوطی از 70 درصد خاک باغچه، 20 درصد ماسه و 10 درصد کود شیمیایی برای کاشت مناسب است.
  • شکل لامپ‌ گونه‌ ی این گیاه سالپای آن را به نماد رستاخیز و عزم راسخ تبدیل کرده است.

پس از زرد شدن شاخ و برگ و از بین رفتن آن، می توان آن را هرس کرد. پیازهای گل لاله را در پاییز بکارید ، 6 تا 8 هفته قبل از اینکه یخبندان سخت و یخبندان زمین پیش بینی شود. برای پرورش گل لاله بهتر است از خاکی سبک استفاده شود. برای سبک شدن خاک می‌توانید به آن مقداری ماسه و شن اضافه کنید. بهترین خاک برای لاله مخلوط کوکوپیت، پیت ماس و پرلیت است.

بذر گل قهر و آشتی پک ۲۰ عددی ( هلندی )