گل لاله به همراه معرفی انواع گل لاله پوپونیک | jcflower

مجله خبری گل و گیاه لاله، جز 10 گل برتر در دنیا است، این گیاه توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. این گیاه دارای 150 گونه متفاوت است که هر یک از گونه ها ظاهری منحصر به فرد و نمادی متفاوت دارند. رنگ‌بندی انواع گل لاله بسیار متفاوت و چشمگیر است که هر فرد با هر سلیقه و متناسب با هر نمادی که مدنظر خود است می‌تواند این گیاه را خریداری کند. اگر به دنبال روش تکثیر گل لاله هستید و یا راه های نگهداری از آن را بلد نیستید در این مقاله به این موضوعات اشاره کرده‌ایم.

عکس پروفایل گل سنبل نماد عشق و صلح

اگر پیاز برای سال آینده دوباره استفاده شود باید در فصل بهار هنگام رويش از کودهایی که موجود است جهت تغذیه و غنی سازی گیاه استفاده شود. کود مورد استفاده نباید زیاد نیتروژن داشته باشد باعث می شود گیاه از بین برود و یا تضعیف شود. از کود دامی پرهیز کنید ولی اگر هم استفاده کردید باید به طور کامل پوسیده باشد. در زمان کاشت، بهتر است سوخ ها گندزدایی شوند و همچنین در اوایل کشت نباید گیاه کم آبی ببیند.

  • پیاز ها را نزدیک سطح خاک می کاریم به نحوی که جوانه آن تقریبا مماس با سطح خاک باشد.
  • در فصل رشد گیاه می توانید از کودهای گلدهی و کودهای پتاسیم بالا و فسفر بالا استفاده کنید.
  • روش دوم به این صورت است که می توانید سوخ گل لاله را در گلدان و در فصل پاییز بکارید و سطح آن را با ماسه پوشش دهید که رشد ریشه ها در دمای خنک می باشد.
  • لاله‌ها معمولاً در اواخر زمستان یا اوایل بهار از زمین بیرون می‌آیند.

این گل با اینکه زیبایی خاصی دارد از آن می توان برای تولید داروهای خواب آور برای کسانی که خواب راحتی ندارند استفاده نمود. شما عزیزان بایستی در مواجهه با ریشه این گل با آگاهی و توجه بسیار رفتار نمایید چرا که سمی است. اگر منطقه‌ای که قصد کاشت گل لاله را در آن دارید سرد باشد به دلیل رطوبت بسیاری که در آنجا ممکن است باشد می توانید پیازهای خود را از دل خاک بیرون کشیده و در انبار نگه دارید. برای تکثیر پیازهایی که سالم و مرغوب هستند را ضدعفونی و تمیز کنید. گل لاله از طریق بذر و سوخ قابل تکثیر و افزایش می باشد. 2 سال برای سوخ دادن بذر بعد از کاشت زمان نیاز است و 6 سال برای گل دهی سوخ ها طول می کشد.

http://cctvservices.ir

مخلوطی از 70 درصد خاک باغچه، 20 درصد ماسه و 10 درصد کود شیمیایی برای کاشت مناسب است. به تعداد موردنیاز گلدان‌هایی به قطر 10،12،14 تهیه کنید. اگر می‎‌خواهید چند پیاز را در یک گلدان گلدان بکارید باید از گلدان بزرگتر استفاده کنید. قبل از کاشت باید یک سوم گلدان‌ها با خاک مناسب پر شود.

معرفی گل اسکابیوزا

بومی مناطقی با بهار کوتاه ، زمستان هایی طولانی و سخت و تابستانهای طولانی و خشک است. زمانی که ریشه ها رشد شروع به رشد کردند باید نیاز سرمایی این پیازها بر طرف شود تا ساقه توانایی بلند شدن و گلدهی را داشته باشد. انواع لاله با توجه به مباحثی که در گیاه شناسی وجود دارد می تواند به صورت لاله‌ های پرورشی و لاله‌ های خودرو تقسیم‌بندی گردد.

لاله امپراطور