معنای پشت هر رنگ لاله + نحوه نگهداری و کاشت | jcflower

رنگ سفید ملایم لاله ها حال و هوای بسیار آرام و شادی به فضا می دهد. لاله های سفید معمولاً در مراسم خاکسپاری اهدا می شوند زیرا رایحه ملایمی دارند که فضای را شاد نگه می دارد. یک دسته گل لاله سفید همراه با یادداشت «از دست دادنت متاسفم» برای ابراز همدردی شما عالی است. در زمان‌های قدیم لاله‌های نارنجی را به مردم می‌دادند تا مشاجره و نزاع بین آنها را حل کنند.

کود دهی گل لاله:

بومی اروپا است و شاخ و برگ‌های کم رشد با سرعت رشد بالا دارد بطوری که ظرف دو ماه پس از کاشت، زمین… پس از یک یا دو هفته، شاخ و برگ های باقی مانده از بین می روند و به آرامی به رنگ زرد / قهوه ای در می آیند. این مدت زمان زیادی را به پیازها می دهد تا مواد مغذی را از برگ های پوسیده جذب کنند و پیازها را برای شکوفا شدن سال آینده آماده می کند.

http://cctvservices.ir

کمترین اندازه محیط سوخ جهت گلدهی ۱۲-۱۱ سانتی متر است. سوخ های سالم دارای شکل و اندازه استاندارد واریته بوده، پوست خارجی آنها سالم و چسبیده به سوخ است. عمق کاشت سوخ های کوچک ۱۰ سانتی متر و سوخ های بزرگ ۱۵ سانتی متر است. اگر زمستان خیلی سرد باشد، سوخ های درشت در عمق ۲۰ سانتی متر کاشت می شود. برگ ها در سطح خاک گسترده و اغلب حاشیه آنها موج دار است تعداد برگ ها بر حسب توان گلدهی متفاوت است. گل از سه کاسبرگ گلبرگ مانند و سه گلبرگ با رنگ های متنوع تشکیل شده که تا حدودی همدیگر را می پوشانند.

آبیاری لاله به چه صورت باشد؟

لاله‌های صورتی حالتی بسیار شاد و رمانتیک ایجاد می‌کنند که برای قرار ملاقات ایده‌آل است. لاله ها همچنین برای اهداف تزئینی در مراسم خاکسپاری استفاده می شوند زیرا از نظر بصری بسیار دلپذیر هستند. لاله‌ها فضا را آرام می‌کنند، بنابراین بهترین گلی هستند که می‌توانید برای ابراز ناراحتی به کسی بدهید.

  • همانند هر گیاه و گل طبیعی گل‌ های لاله نیز یک سری نیازمندی‌ ها دارند که بایستی بدان توجه کرد.
  • ترکیب کردن کمپوست با خاک، علاوه بر افزایش تخلخل نیاز پیاز لاله به عناصر ضروری را هم تامین می‌کند.
  • این هیبریدها با هدف ایجاد ساقه گل بلند، عطر خوب و محکمی ساقه ها برای مقاومت در برابر باد و باران تولید می شود.
  • دمای مورد نیاز برای جوانه زنی بذرها در حدود ۱۳ تا ۲۰ درجه سانتیگراد است.
  • این گل که به عنوان گل شاخه بریده طرفداران زیادی دارد، باغداران زیادی را به کاشت وسیع آن ترغیب می کند.
  • برای پوست های خشک لاله می تواند بهترین مورد کاربردی در کرم های مرطوب کننده و سایر کرم ها، لوسیون ها استفاده می شود.
مجله خبری گل و گیاه در یک مکان خشک و تاریک نگهداری شود و سال دیگر دوباره آن را بکارید. دارای گل های زیبایی در طیف وسیعی از رنگ های زرد، قرمز، سرخابی، صورتی و سفید دیده می شوند. گل لاله عباسی به صورت تک رنگ یا دو رنگ و یا ترکیبی از رنگ ها هم دیده می شود.

قطره مخصوص سبزینگی تایمکس (آهن ۱۰٪ غنی شده)