با انواع گل رز آشنا شوید ایران درخت | jcflower

این گل‌ها با تشریفات کلاسیک خاص فرانسوی کاشته شده‌اند و فرشی از گل را در یک الگوی تکراری در نزدیکی یک قصر ییلاقی سال 1975 به وجود آورده‌اند. در ژوئن هر سال نمایشگاهی از گل‌های رز و نیز یک جشنواره موسیقی این باغ را زینت می‌دهند. ویروس شکستی گل رز بیش از انواع آفات و بیماری گل رز به گلبرگ‌های گل روی درختچه حمله می‌کند. گلبرگ‌ها بر اثر ابتلا به این بیماری بدشکل، بی‌کیفیت و آوند دار می‌شوند.

http://cctvservices.ir

سفیدک پودری با نام علمی Powdery Mildew، به علت فعالیت نوعی قارچ روی برگ‌ها و گلبرگ‌های گل ایجاد می‌شود. آثار نامطلوب این بیماری شامل ازبین‌رفتن شکل ظاهری گیاه، عدم رشد و شکوفایی غنچه‌ها و گل‌ها و خشک‌شدن گیاه هستند. این گل میتواند به باغچه شما شادابی و روحیه ببخشد و عطر آن درست به اندازه زیبایی بیش از حد آن است. این نوع گل رز همچنین رویندگی و گل دهی خوب و فراوانی دارد. این گل مناسب گلدان های شما است و با قرار دادن آن در حاشیه های محوطه خود میتوانید زیبایی آن را به رخ بکشید. این گل شکوفه های طلایی غنی دارد که در مقابل نور شدید خورشید محو نخواهد شد.

گل رز فلوریبوندا

مقاومت در مجله خبری گل و گیاه های مختلف آنها متفاوت بوده با این حال بهتر است بعد از دوره یخبندان و در بهار کاشته شود. گل رز بعنوان ملكه گلها از زمان عهد باستان مورد توجه بشر بوده است. در آن موقع استفاده هاي داروئي آن بيشتر مورد توجه بوده ولي بتدريج كشت و كار آن در باغها گسترش يافت.

آیا می‌توانیم گل رز را پرورش دهیم؟

رز زرد با ظاهری مانند خورشید می‌تواند گرمای رفاقت و صمیمیت را به فرد مقابل هدیه دهد. رز هلندی رنگ‌های متنوع دارد که تفاوت زیادی با دیگر گونه‌های رز و یا رز ایرانی دارد. این متفاوت بودن گل رز هلندی از نظر ظاهری سبب شده است که طول عمر بیشتری نیز داشته باشد. از نظر سایز و ظاهر گل های رز ایرانی دارای ساقه های خاردار با گلبرگ هایی با رنگ قرمز روشن و گل های رز هلندی با ساقه های کم خار با گلبرگ های مخملی با رنگ قرمز تیره می باشند. یکی دیگر از انواع گل های رز هیبریدچای، گل رز گراندیفلورا است. این نوع گل رز، دارای ساقه های بلندی می باشد و معمولا دارای شکوفه هایی به صورت گروهی در ساقه ها قراردارند، دیده می شود.

  • شکوفه‌های زیبا و معطر رز نماد خیر و تیغه‌های تیز و دردناکش نماد شر را دارند.
  • رز سرخ نماد عشق بی ریا، زیبایی، شجاعت، احترام، تبریک و محبت است.
  • پس اگر برای فردی می‌خواهید این حس را بروز دهید که شخصی خاص و بی همتا است رز آبی بهترین انتخاب است.
  • گل رز دارای خاصیت دارویی است که جز گیاهان دارویی به حساب می آید.

در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی انواع گل رزهلندی و بررسی هرکدام از آن بپردازیم. به‌عنوان رزی با رشد متوسط، Danse De Feu در عرض پنج سال به نهایت ارتفاع خود خواهد رسید. گفتنی است این گونه از گونه های گل رز رونده با کوددهی منظم و پیوسته می‌تواند در طول تابستان و پاییز نیز به طور پراکنده به گلدهی بپردازد. رایحه معطر و بی نظیری دارند که یکی از دلایل محبوبت آنها همین می باشد. در واقع امروز یکی از پرفروش ترین گل ها محسوب می‌شود‌.

گل رز وحشی (Wild Roses):