طراحی داخلی طلا فروشی

بهتر است به این مورد توجه کنید و علاوه بر حمایت از زیبایی شناسی، باید قواعدی از جمله امنیت و همچنین محافظت در این سری از فروشگاههای قیمتی رعایت شود. هدف این نیست که همه آنچه را که دارید در ویترین قرار دهید بلکه منظور جای گیری صحیح و قرار دادن اصولی جواهرات در داخل ویترین است. ویترین جذاب فروشگاه باعث جلب توجه سارقان نیز میشود. امروزه این شیشه ها به خصوص برای ساخت جعبه های شیشه ای نگهداری جواهرات، به میزان بسیار زیادی مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته اند زیرا صاحبان مغازه در مواقع لزوم می توانند شیشه ها را کدر کنند تا جواهرات درون آن مشخص نباشند و در این صورت انگیزه ای برای هجوم سارقان وجود نخواهد داشت. به دست آوردن تعادل بین شیشه ای که به مشتریان دید واضحی از محصولات شما می دهد و حفظ سطح بالایی از امنیت، می تواند یک چالش سخت برای طلا فروشی ها باشد. انتخاب رنگ، نکته بسیار مهم برای جلب توجه مشتریان بیشتر به شمار میرود.

پس شما می توانید چوب را مد نظر قرار دهید و از آن نهایت استفاده را ببرید. علاوه بر ابعاد ویترین، موضوع دیگری که باید در طراحی انواع دکوراسیون طلا فروشی مد نظر قرار گیرد توجه به محل جای گیری وسایل و تزئینات می باشد. بر خلاف سایر فروشگاه ها و مراکز تجاری، کالای این فروشگاه نباید در دسترس عموم قرار داشته باشد. این سنگها که یکی دیگر از متریالهای به کار برده در کف مغازه ها به شمار میآید، زیبا و بسیار به صرفه هستند. برخی از عوامل مهم در ظاهر دکوراسیون طلافروشی در ادامه اشاره شده است. به هیچوجه مناسب دکوراسیون طلا فروشی نیست. طلا یک کالای لوکس است و اگر نمای بیرونی ساختمان کهنه و فرسوده باشد پیامی منفی به خریدار مخابره می کند. در عین حال روی اصول زیبایی شناسی و دکوراسیون داخلی لوکس تاکید می شود باید موارد حفاظت و امنیت را نیز در نظر داشت. به هر حال سرمایه زیادی در این مکان وجود دارد و می تواند سارقین را به خود جلب کند. علاوه بر آن در این فضا، بحث امنیت پا به پای جذابیت های بصری اهمیت دارد. بنابراین اگر می خواهید مغازه شما ظاهری متفاوت با سایر طلا فروشی ها داشته باشد، برای طراحی دکوراسیون داخلی آن علاوه بر ویترین شیشه ای از جعبه های شیشه ای نیز استفاده کنید.

اصل هماهنگی در رنگ ها بدون تردید موجب جلب توجه مشتری شده و افزایش فروش در پی خواهد داشت. پر فروش ترین آن ها جعبه های شیشه ای هستند. نوع دیگری از شیشه ها که به میزان قابل توجهی در جعبه های شیشه ای ها استفاده می شود، شیشه سکوریت است. با استفاده از کانترها و پارتیشن بندی می توان فضای مخصوص فروشندگان را به گونه ای طراحی کرد که کاملا جدا از مسیر حرکت مشتری ها باشد. معمولا با خالی کردن بین دو ویترین و یا یک طرف ویترین جایی را برای درب ورودی در نظر می گیرند. همگی طوری است که طلا و جواهرات در دید مشتری باشد اما امکان دستیابی به آن وجود نداشته باشد. همگی برای کنترل اوضاع در مواقع ضروی موثر است.

فروشگاه هایی که طلا فروشی هستند به عنوان چشمگیر ترین و لوکس ترین فروشگاه ها در اکثر مراکز تجاری شناخته می شوند . در پایان از شما دعوت میکنیم نمونههایی از پروژه های تجاری انجام شده توسط تهران دیزاین سنتر را نیز مشاهده بفرمایید. این شفاف و مات شدن آن ها با استفاده از الکتریسیته انجام می شود و از این رو با قطع شدن جریان برق، دیگر ریموت آن کار نمی کند. ظاهر این مغازه ها تاثیر به سزایی در جلب مشتریان دارد. ویترین طلا فروشی باید به گونه ای طراحی شود که همه سلیقه ها را در بر بگیرد. اگر این شیشه به طور صحیح نصب شود، پس از وارد آمدن یک نیروی بسیار قوی به آن، الگوی ترک خوردگی همچون “تار عنکبوت” بر روی آن ایجاد می شود. اغلب مراجعه کنندگان به طلا فروشی، خانم ها هستند پس لازم است تا روی جلوه های ظاهری و جذابیت های بصری دقت بیشتری به خرج داد.

این نکات به صورتی باید رعایت شوند که کاملا متناسب با ابعاد و اندازه های مغازه شما باشند. از آن جا که طلا فروشی مکانی است که در آن اشیای بسیار قیمتی و با ارزش نگهداری می شود. افرادی که برای خرید طلا و جواهر به این مکان آمده اند، از روی ویترین در مورد اجناس داخل طلا فروشی قضاوت می کنند. با این حال ویترین از جنس ام دی اف از متریال های با قیمت مناسب در طراحی می باشد. برای مثال می توانید از تصاویر سلبریتی ها در فیلم های معروف که عینک به چشم دارند و یا تصاویر خیابانی و مدلینگ دهه هفتاد و هشتاد میلادی در گوشه و کنار دکوراسیون مغازه عینک فروشی استفاده کنید. فناوری های ساخت شیشه، برخی از شیشه ها را تقریباً غیر قابل نفوذ کرده است. این سری از شیشهها از به روزترین و جدیدترین شیشه هایی هستند که از طریق فناوری روز دنیا طراحی و تولید شده اند. بهتر است که قبل از طراحی داخلی، در مرحله معماری و ساخت طلافروشی به بخش های گوناگون این فروشگاه قت گردد.

طراحی طلا فروشی از آن دسته فروشگاه های است که مخاطب آنها اکثرا خانم ها هستند و روحیه خانم ها هم به زرق و برق توجه بیشتری دارند. اولین چیزی که برای آنها با اهمیت است، دکوراسیون داخلی مغازه به خصوص در طلافروشیهاست که جنبه روحی روانی مثبتی را در ذهن مشتریان که اغلب بانوان هستند، ایجاد مینماید. چوب به کار رفته در کف یک ابهت خاصی به محیط میبخشد و باعث به نما آمدن محیط میشود. وقتی ازجعبه های شیشه ای استفاده می کنید، شیشه و طلا هر دو موجب انعکاس نور می شوند و زیبایی و درخشانی خاصی را ایجاد می کنند. به طور کلی برای طراحی لوگوی جواهر فروشی از رنگ طلایی و یا سفید به دلیل تناسب آن با رنگ طلا و جواهر استفاده میشود و در کنار آن رنگهای تیرهتری همچون مشکی، سورمهای و یا آبی نیز به عنوان رنگ مکمل مورد استفاده قرار میگیرند که جلوه خاصی به لوگوی شما میبخشند. طراحی ویلا میتواند در گذراندن تعطیلات خاطرهانگیز در آنها مؤثر باشد و همچنین دکوراسیون داخلی آنها بر اساس شرایط منطقهای صورت میگیرد.

با توجه به نوع کار در این فروشگاه لازم است تا مراجعه کنندگان و فروشندگان به هیچ وجه با یکدیگر در تماس نباشند. همچنین برای افزایش توجه مشتری می توان از چراغ های آویز لوکس استفاده کرد و در ویترین ها با نور پردازی بر روی یک محصول کانونی می توان ماهیت مغازه را بیشتر به نمایش گذاشت و مشتریان بیشتری را جلب کرد. انتخاب های زیادی وجود دارد و بر اساس سلیقه های مختلف می توان طراحی داخلی طلا فروشی را طراحی کرد. اما همیشه می توان یک ویترین خاص با جلوه ای خیره کننده را در هر فروشگاهی طراحی کرد. طلا فروشی یک مرکز تجاری است و دکوراسیون آن به طور مستقیم در میزان فروش و افزایش جذب مشتری تاثیر دارد. به گفته دکوراسیون پریسا فرزادی، برای انتخاب نورپردازی مناسب، مهمترین نکته توجه به ترکیب رنگی در طراحی داخلی است. طلا و جواهرات، کالاهایی با ارزش زیاد و قیمت بالا هستند و طراحی داخلی مغازه هایی که به فروش آن ها می پردازند، باید به گونه ای باشد که این اجناس به راحتی در دسترس مشتری ها قرار نگیرند.

از آن جا که طلا خود یک ماده بسیار زیبا و درخشان است، اگر برای نگهداری آن از شیشه استفاده کنید، زیبایی آن چندین برابر بیشتر به نمایش گذاشته می جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی شود. شیشه های ضد گلوله از چندین لایه تشکیل شده اند که بین لایه ها را نیز از لایه PVB پر می کنند که باعث می شود لایه ها به خوبی به هم بچسبند. این شیشه برای ساخت جعبه سایر مغازه ها بسیار مقرون به صرفه است اما عملا هیچ ایمنی ندارد و برای شکستن شیشه به چندین قطعه بزرگ فقط به حداقل نیرو نیاز است. شیشه های ضد گلوله یا همان شیشه های لمینت دارای ساختاری هستند که با اصابت گلوله همچون شیشه های معمولی نمی شکنند و گلوله از آن ها رد نمی شود.

در داخل پیشخوان حتما قفسه هایی برای طلاهای کوچک تر، قرار دادن ترازو ها و ماشین حساب، سیستم های نظارتی و کامپویوترها، قسمتی برای قرار دادن صندلی و دفاتر و … سه دسته بندی کلی برای شیشه ای که در جعبه ها استفاده می شود وجود دارد، اما جواهر فروشان فقط باید یک مورد را برای امنیت مطلوب در نظر بگیرند. طراحی دکور مغازه سامان چوب در این میان نقش پررنگی را بازی می کند. در غیر این صورت ممکن است شیشه با چند ضربه پتک بشکند. اگر در زمینه دکوراسیون طلا فروشی و طراحی داخلی فروشگاه تجاری نیاز به مشورت دارید با ما تماس بگیرید. دلیل اصلی این محافظت قوی این است که این جواهر فروشان در ساخت ویترین مغازه از شیشه های با دوام و مقاوم استفاده کردند. در ضمن با این ابتکر ساده، هدف اصلی و فضاسازی اصولی نیز رعایت خواهد شد. زیرا هنگامی که سارقین سعی در شکستن ویترین های جواهرات را دارند، شیشهبه همان سرعتی که فکر می کردند نمی شکست و قبل از رسیدن پلیس با کالای کم و حتی بدون کالا فرار کردند.

با این حال حتی لوگوهای طلا فروشی نیز اصول خاصی در طراحی دارند که باید تمام آنهارا در نظر بگیرید. حتی اگر یک مجرم وقت قابل توجهی را در حمله به جعبه شیشه ای (که در ایجاد سر و صدای دزدگیر می تواند کمتر از یک یا دو دقیقه باشد) بگذراند و آن را به خطر بیندازد، احتمال دارد فقط بخشی از ویترین را تنها بتوانند دچار ترک خوردگی کند. در همه جای دنیا، مغازه های طلا و جواهر فروشی در خطر تهاجم سارقین قرار دارند. این شیشهها ضخامت بالایی دارد از این شیشهها برای محلهایی که در معرض خطر هستند استفاده میشود. امکانات استفاده از استحکامات امنیتی و حفاظتی همگی در دسترس فروشنده قرار دارد. در واقع مسیر حرکت مشتری و فروشنده باید کاملا مجزا از یکدیگر باشد به گونه ای که حرکت یکی موجب مسدود شدن مسیر حرکت دیگری نشود. این شیشهها در رنگهای مختلفی موجود است برای طلا فروشی از رنگ خام و بی رنگ استفاده میشود تا هم اشخاص بتواند اجناس خود را به خوبی مشاهده کنند و همینطور از اقلام موجود در محیط نیز به خوبی حافظت شود. به طور مثال نیاز نیست که تمامی قفسه ها و یا قسمت های موجود در طلافروشی به صورت مستطیلی شکل باشند.

در عین حال، مشتری کالاهای لوکس انتظار یک فضای کاملاً زیبا و ظریف را دارد. کفپوش باید دارای ماندگاری و دوام بالایی باشد اما در عین حال، لوکس بودن طلا فروشی را نیز به نمایش بگذارد. ویترین اولین و مهم ترین موردی است که در دکوراسیون طلا فروشی باید به آن پرداخته شود. برای ویترین نکات مختلفی وجود دارد که هر صاحب مغازه و طراحی میتواند طبق سلیقه و کاربری مورد نیاز، از آن استفاده کند. طلا و جواهرات نیز با توجه به اینکه از لحاظ کیفیت نیاز چندانی به تبلیغات ندارند، بنابراین نحوه ارائه و نمایش آنها میتواند بهطرز شگفتآوری روی فروش آنها تاثیر بگذارد. ما طیف گسترده ای از شیشه های امنیتی را از محصولات سطح پایین که در برابر حمله دستی افراد فرصت طلب مقاومت می کنند، تا شیشه های ضد نفوذ و گلوله با ضخامت بالا ارائه دهیم. زیرا این زیبایی خودش موجب جذب مشتری می شود که در ایجاد جذابیت حرف اول را می زنند.

ترکیب رنگ یک مغازه طلا و جواهر، شامل رنگ دیوارها، کفپوش ها و سقف است. رنگبندی فروشگاه جواهر شامل دیوارها، رنگ مبل، سقف و رنگ ویترین میباشد. از شیشه لمینت و شیشه ضدگلوله برای ویترین و جعبه های شیشه ای استفاده می شود. انواع کاغذ دیواری، سنگ آنتیک و دیوارپوش های مدرن انتخاب مناسبی برای طلا فروشی هستند. برای مثال گوشوارههای میخی و آویزی را میتوانید با انواع سنگهای مختلف از جمله سنگ فیروز و یاقوت کبود ترکیب کنید و مدلی خاص داشته باشید و یا گوشوارهای با نگین عقیق سبز برای خودتان تهیه کنید. برای پیشگیری از سرقت طلا با بالا بردن امنیت میتوانید از مواردی مثل شیشههای ضد سرقت، نصب دوربین مداربسته، دربهای ریموتی قفل دار، استفاده از گاوصندوق و دزدگیر و مواردی از این قبیل استفاده نمایید تا امنیت محیط را تا حد ممکن بالا ببرید. در نظر گرفتن سلیقه مشتری: در طراحی معماری داخلی مکانهای تجاری با در نظر داشتن این نکته که قرار است در آن مکان چه نوع کالایی فروخته شود باید زیرساختهای لازم آن را از پیش طراحی کرد. با این حال، مواد اولیه نامرغوب نیز در بازار وجود دارد و برای کاربردهایی که از امنیت چندانی برخوردار نیستند، مورد استفاده قرار می گیرند.