سئو چیست و چقدر برای سایتمان اهمیت دارد؟

به همین دلیل برای اینکه رباتها بتوانند صفحات مختلف سایتهای شما را ببینند و ایندکس نمایند. 3. سیاست های محتوای Google برای اخبار را دنبال کنید. اطلاعات این سایت بر روی سرور های موجود در ایران ذخیره سازی می شود و معمولا سایت های خبری از هاست اختصاصی و با ظرفیت بالا استفاده می کنند. یکی دیگر از موارد در این مورد می تواند استفاده از سیستم های اختصاصی برای مدیریت محتوا باشد . با این حال، زمانی که صحبت از رتبه بندی می شود، چیزهای بسیار بیشتر از محتوا وجود دارد. ساده ترین راه لینک از طریق پورتال خبری شماست لذا بیشتر سایت ها لینک شبکه های اجتماعی را پایین صفحه قرار میدهند بعضی آنها را در گوشه بالای صفحه میگذارند. موارد زیادی در هنگام سئو سایت خبری وجود دارد که می بایست به آنها توجه خاصی داشت و ما سعی کردیم در این صفحه به تمام موارد مهم بپردازیم. بدین معنا که در الگوریتم کبوتر گوگل سعی بر آن دارد تا موقعیت مکانی کاربر را نیز در نظر بگیرد. فقط مراقب کیفیت بک لینک ها باشید و سعی کنید تعداد بک لینک ها را به یکباره افزایش ندهید.استراتژی بک لینک بسیار مهم است.

جمله بندی ها به صورت طبیعی بکار روند و نقاط به صورت غیر طبیعی در جملات بکار نروند. علاوه بر این، دادن لینک خارجی به منابع قدرتمند علاوه بر اینکه ضرری ندارد، می تواند روند بهبود رتبه را تسریع ببخشد. علاوه بر این، تصاویری که بی جهت سایز بزرگتر از اندازه استاندارد دارند، حجم بیشتری هم دارند. مهمتر از این، محتوایی که محتوای هدف کاربر و جستجو کنندگان است. یکی از اهداف اولیه سئو، جذب کاربر و در اصطلاح نگه داشتن او در سایت است. با داشتن کد قطعه در هر مقاله، می توانید در موقعیت دلخواه قرار بگیرید و بند اول مقاله خود را نشان دهید و تصویر دلخواه خود را بالاتر از اولین نتیجه ارگانیک برای یک کلمه کلیدی و اغلب حتی بالاتر از تبلیغات گوگل در صفحه نتایج گوگل نمایش دهید.

یک نقشه سایت منحصر به فرد برای محتوای Google News ایجاد کنید : گوگل دستورالعمل های مفصلی برای ایجاد و تأیید نقشه سایت های خبری دارد که می توانید در سایت آنها مشاهده کنید. طراحی قالب برای وب سایت های خبری بر اساس اصول سئو بسیار حائز اهمیت است . اگر سایت شما وردپرسی است کارتان به نسبت بسیار آسان است و افزونه های بسیاری هستند که با تنظیمات آسان همه این امکانات و دکمه ها را ایجاد میکنند در غیر اینصورت نیز اهمیت شبکه های اجتماعی تا حدی زیاد است که ارزش دارد که برای طراحی دکمه ها هزینه کنید.

اگر درباره انکرتکست ها به دنبال اطلاعات بیشتری هستید مطالعه مقاله “توصیه هایی در خصوص انکر تکست” را به شما پیشنهاد می کنیم. توجه بیشتر کاربران به ویدئو ها می تواند ترافیک و اعتبار بیشتری برای سایت خبری شما به ارمغان بیاورد. تنها راه برای ایجاد یک تجارت آنلاین پایدار که ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت شما بکشاند ، پیروی از تجارب موفق در سئو و ایجاد محتوای موثر و یونیک است که بازدید کنندگان شما آن را با ارزش خواهند یافت. و تاثیر به سزایی بر رتبه و اعتبار تجارت شما در نتایج جستجو خواهد داشت. همچنین میتوانند به چگونگی حرکت خزندگان موتورهای جست و جو در صفحات سایت شما و دستهبندی آنها نقش موثری را ایفا کنند.

منو ، سایدبار و فوتر فرارو کاملا بهینه و براساس استانداردهای روز سئو طراحی شده اند. این قالب شامل محبوب ترین ویژگی ها و ابزارهای موجود در طراحی وب امروز است. از جمله مزایای سئو سایت خبری برای این وب سایت ها این است که به بالا بردن سرعت سایت نیز کمک میکند. تصویر شخصیت ها در موتور جستجوی تصاویر گوگل بسیار مورد جستجو قرار می گیرد و با بهینه سازی تصاویر سایت می توانید ترافیک زیادی را برای سایت به ارمغان بیاورید. سئو تصاویر بخشی از سئو است که تلاش میکند میزان بازدید و ترافیک سایت شما، از طریق تصاویر و محتواهای گرافیکی افزایش یابد! مثلا نام شخصیت ها از جمله مواردیست که در گرفتن ترافیک در سایت های خبری بسیار پر اهمیت است. در مرحله اول مهم است که اطلاعات به تعداد زیادی از افراد برسد در مرحله بعد اعتبار اطلاعات اهمیت دارد که قدرت آن را تعیین میکند هر چه یک جامعه اطلاعات موثق بیشتری در اختیار داشته باشد قدرتمندتر است. این افزونه یک نسخه پولی نیز دارد که امکانات و ابزارهای بیشتری را در اختیار شما می گذارد. گروه طراحی سایت اینتن در زمینه تولید محتوا تیم زبده ای در اختیار دارد که محتوا را بر اساس رعایت نکته های حساس اصول سئو تولید می کند بدون اینکه خدشه ای در اصل موضوع وارد شود .

Seo مخفف کلمه بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد که فرآیند بهینه سازی وب سایت شما را برای دریافت ترافیک ارگانیک ( منظور از ترافیک ارگانیک، ترافیک سایت بدون پرداخت هزینه به گوگل می باشد ) در صفحه نتایج جستجو می باشد. منظور از FID در سنجههای حیاتی وب یا همان Core web vitals مدت زمان پاسخ سایت به دریافت اولین تعاملات کاربر با سایت است. در رابطه با گزینه های سئو تکنیکال، مورد URL نیز بسیار مهم و حیاتی محسوب می شود. سالهاست که سرعت یکی از پارامترهای مهم سئو سایت محسوب میشود. سرعت سایت یکی از مهم ترین نکات تاثیرگذار روی سئو است.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب که به احتمال زیاد گوگل آن ها را به هنگام نمایش نتایج جستجو بولد می کند، نقش اصلی را در این امر دارد. شما وقت خیلی زیادی را به دنبال یافتن کلمات کلیدی صرف کرده اید و آن ها را در تمامی قسمت های سایت مانند اندینگ پیج و صفحات بلاگ خود قرار داده اید. یافتن تالار گفتاری که بخشی برای موضوعات خبری نداشته باشد، دشوار است. این کار برای سایت هایی که در رابطه با موضوعات مختلف مطالب را منتشر می کنند بهترین ایده است و می تواند به ارتقای برند سایت نیز کمک نماید. هر اشکال و خطا در عملکرد سایت موجب می شود کاربر از سایت دور شود و تمایل خوانندگان برای پیگیری مطالب سایت خبری شما کاهش یابد.

با این حال، دیسکریپشن ها معمولاً در SERP ها (صفحه نتایج موتورهای جستجو) دیده میشن که می تونه روی نرخ تبدیل کلیک ارگانیک کاربر تأثیر بذاره. گوگل در همان صفحه پاسخ مطلوب کاربر را به او میدهد و کاربر با خواندن SERP بهترین لینک را انتخاب میکند و وارد سایت میشود. با کلیک بر روی هر کلمه کلیدی و انتخاب تب “Pages”، میتوانید تشخیص دهید که آیا بیش از یک صفحه برای عبارت جستجو شده رتبه بندی میشود یا خیر. لینک سازی داخلی این سایت به درستی انجام شده و برای هر نوع خبر یک کتگوری ( مثلا دسته بندی اخبار سیاسی ) ایجاد شده که اخبار مربوطه در زیرشاخه خود قرار می گیرند. البته فرارو دسته بندی های دیگری نیز دارد ، برای مثال می توان به دسته بندی تصاویر ، ویدئوها و کتگوری پربازدیدترین مطالب ، یا پربحث ترین مطالب اشاره کرد. اگر تا به حال با سایت فرارو سروکار داشته باشید ، بررسی سئو سایت خبری فرارو می تواند برای شما جالب باشد و دلیل موفقیت این سامانه در اینترنت را بدانید.

سئو خارجی یا seo off page در ارتباط با لینک ها و بک لینک ها فعال است و بر همین اساس اعتبار و اطمینان صفحات را ارزیابی میکند. با پشتیبانی سایت ما در ارتباط باشید. دومین فاکتور در قیمت سئو نیروها و تیم های موجود برای پشتیبانی سایت هستند. شما در پایان این مقاله میآموزید که چگونه وب سایتی را که از جاوا اسکریپت پشتیبانی میکند، برای موتورهای جستجو در سال 2021 بهینهسازی کنید. در جاوا اسکریپت فناوری ای وجود دارد که Ajax نام دارد و از تمامی امکانات آن می توان در صفحات وب سایت ها استفاده کرد. وقتی گوگل رسما اعلام کرد، قابلیت crawl شدن کدهای جاوا اسکریپت و CSS به عنوان امتیاز مثبت برای سایتها در نظر گرفته می شود، بسیاری از متخصصان سئو، در رابطه با کدهای جاوا اسکریپت، تجدید نظر کردند. موتورهای جستجو این قابلیت را برای کاربران اینترنتی فراهم میکنند تا محتوا، تصاویر، ویدئو، محصولات، اخبار،خدمات و هرآنچه به دنبال آن هستند را بصورت هدفمند بیابند.

بلکه ممکن است بنابر دلایلی تصمیم بگیرد که این تگ را نادیده گیرد و نسخه ای دیگر از محتوا را به عنوان نسخه اصلی در نظر بگیرد. وقتی موتورهای جستجو به چندین صفحه با محتوای یکسان نگاه میکنند و هیچ علامت بهینه سازی کلمه کلیدی مشخصی ندارند، نمیدانند به کدام اعتبار اختصاص دهند، نمیدانند چه چیزی باید فهرست شود و نمیدانند کدام صفحات باید رتبه بندی شوند، یک تگ کنونیکال این موضوع را روشن میکند، به موتورهای جستجو کمک میکند تا محتوا را درک کنند، از نادیده گرفتن صفحه جلوگیری میکند و احتمال رتبه بندی محتوا را بهبود میبخشد. نتایج تحقیقات و مطالعات حاکی از آنند که وب سایتهای موجود در صفحه اول جستجو گوگل ۹۵% کلیک ها را شامل می شوند، همچنین صفحات بالاتر و برتر میزان کلیک و ترافیک بیشتر و بالایی را دریافت میکنند. اگر ربات های گوگل با هر بار سر زدن به سایت خبری شما با مطالب جدیدی مواجه شوند، دفعه های بعد هر چه زودتر به سایت برمیگردند. استفاده از نان ریزه در طراحی وبسایت خبری، کاربران را از سردر گمی نجات میدهد و موجب میشود که آنها بتوانند مطالب مورد نظر خود را به سادگی پیدا کنند. دلیل بالا بودن زمان بارگزاری این سایت را می توان در عواملی همچون عدم استفاده از تصاویر در سایز مناسب ، بالا بودن حجم و عدم بهینه سازی برخی از تصاویر ، تعداد درخواست های بالای سمت سرور ، مشخص نکردن مدت زمان انقضای کش دانست.

هر زمان که علامتهای نقل قول در اچ تیام ال توضیح متا استفاده شود گوگل این توضیحات را در محل علامت نقل قول، هنگامی که دریک SERP ظاهر میشود، قطع میکند. سومین نکته ای که می بایست رعایت کنید، قرار دادن متن مرتبط با حوزه کاری خودتان هست اگر به زبان ساده تری بگوییم، متن متا دیسکریپشن به طور کلی مرتبط با حوزه شغلی و کاری شما در وب است، به طور مثال اگر در زمینه های خدماتی مانند قالی شویی فعالیت دارید میتونید در داخل متن متا دیسکریپشن شماره تماس و محل کار خود را نام ببرید این شاخصه به طور کلی به صنف شغلی شما مرتبط است و میتونه مناسب باشه. مراقب آمار وب سایت خود باشید بدون اینکه نیازی به کنار گذاشتن ابزارهای راحتی داشبورد وردپرس خود داشته باشید. بدون شک تمام صفحات روزنامه ها از ستون های متنوعی تشکیل شده است که هر ستون حاوی اخبار متفاوتی می باشد. من در طراحی وب سایت، پیاده سازی و سفارشی سازی آن تجربه بسیاری دارم و همچنین آشنایی و تسلط کاملی روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس و انواع CMS همچنین با 10 سال سابقه سئو در سخت ترین حوزه های دیجیتال مارکتینگ (گردشگری-خبری-پزشکی-صنایع)تخصص و مهارت لازم برای ارتقاء وب سایت شما را دارم البته همیشه برای اینکه رزومه خودم را عالی نگه دارم سایت شما را برسی میکنم که اگر پنالتی نبود یا اینکه از نظر برنامه نویسی ضعف های ساختاری نداشته باشه پروژه بهینه سازی (seo) را اجرا می کنم چرا که وقت من و شما گرانبهاست.البته سایت های پنالتی(به گفته مت کاتس (رئیس سابق بخش وب اسپم تیم گوگل) پنالتی نداریم بلکه جایگاه سایت عوض می شود) نیز قابل رشد هستند اما زمان و هزینه بیشتری نیاز است تا موتورهای جستجو تغییر رویه یک وب سایت را متوجه شوند که با توجه به تجربه سئو اصلا اینکار توصیه نمی شود.پس همواره سعی کنید تیم سئو کار خود را از بهترین ها انتخاب نمائید(بهترین شرکت سئو) چرا که شما فقط یکبار فرصت معرفی وب سایت خود را به گوگل دارید و می توانید مقالات سئو قسمت وبلاگ تیم سئو ورد را مطالعه کنید تا متوجه این موضوع شوید.

اما از طرف دیگر Off-page SEO یا همان سئو خارجی از خارج از صفحات سایت به سایت شما نگاه سئو در شهر اصفهان میاندازد. هنگامی که یک عنوان عالی با سبز رنگ روی صفحه وردپرس خود داشتید، بهتر است یک کار دیگر انجام دهید تا مطمئن شوید که واقعاً پست های شما بهینه سازی شده اند. صفحه هایی برایتان باز میشود، در بخش بالای صفحه باز شده، بدنبال Head بگردید و آن را باز کنید. بنابراین دقت کنید که استفاده اشتباه یا بیش از حد از آن نیز میتواند سایت شما را دچار مشکلاتی کند یا حتی منجر به حذف شدن صفحه از فهرست صفحات جستجو (SERP) شود. یکی دیگر از راه هایی که باعث افزایش سرعت یک سایت می شود بهینه سازی کدهای برنامه نویسی و حذف کدهای با حجم بالا است . فریم ورک قالب و یا چارچوبی است که به شما این امکان را می دهند تا با صرف انرژی کمتری کار برنامه نویسی را انجام دهید. بنابراین، یک صفحه وب کند نسبت به رقیب سریعتر خود، رتبه پایینتری در نتایج جستجو کسب کرده و در نتیجه ترافیک کمتری نیز به همراه دارد. به عنوان مثال لینک دادن به جدیدترین اخبار صفحه اصلی وب سایت ، به گوگل این امکان را می دهد که محتوای جدیدی در دسترس باشدو از آنجا که در صفحه اصلی لینک دارد ، موتور جستجو اهمیت آن را می فهمد.

درهر حال وب سایت به هر زبانی که نوشته شده باشد ، مهم ، بهینه سازی و فشرده سازی کدهای سایت است که فرارو این کار را به خوبی انجام داده. جدای از رقابت بین وب سایت های خبری یکی از مهم ترین دلایلی که این وب سایت ها نیازمند سئو شدند، به روی کار آمدن شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی مثل اینستاگرام و تلگرام می باشد. برای اینکه گوگل ساختار مطالب و سایت شما را بهتر درک کند ، نقشه وبسایت خبری خود را با ابزار Site Map Generation تهیه کنید و آنرا به کنسول گوگل لینک دهید و دقت کنید که سایت مپ شما به طور مرتب به روز رسانی میشود. در صورتیکه ساختار لینک سازی داخلی سایت ضعیف باشد، خزش ربات های گوگل با مشکل مواجه می شود. یکی از بهترین راهها برای رفع این مشکل در کمترین زمان، استفاده از برچسبها است؛ درواقع برای سئو سایت خبری شما باید کاری کنید که افراد مدتزمان بیشتری را در سایت شما بگذارند و همین باعث خواهد شد که رتبههای بهتری بگیرید. درواقع چنین شرایطی همه آدمها شمارا میشناسند و به خاطر نام خانوادگیتان، ناخودآگاه اعتماد بیشتری به شما میکنند. در چنین شرایطی گوگل خیلی راحتتر به آنان اعتماد کرده و سئو سایت خبری بهخوبی پیش میرود.

راه اندازی قابلیت AMP برای هر وبسیاتی می تواند مفید باشد. هر چه تعداد عکس و فیلم افزایش یابد شانس شما برای نمایش افزایش می یابد. هرچه تعداد کاربرانی که به یک سایت خبری وارد میشوند بیشتر باشد موفقیت این سایت بیشتر است در دسترس ترین و ماندگار ترین راه برای بالا بردن ورودی در یک سایت خبری، سئو سایت خبری است. هنگامی که کاربران با خطا 404 روبهرو میشوند که دیگر آن صفحه در سایت موجود نیست. مرتبط کردن وب سایت خود با سایت­های با کیفیت دیگر می­تواند در رتبه­بندی صفحه بسیار کمک کند. اگر هنوز با وردپرس آشنا نیستید آموزش ساخت وب سایت با وردپرس را مشاهده نمایید. با این وجود اگر محتوای خبر تکراریست. مگر اینکه ماشینی جدید اختراع کرده باشید که در این صورت حتماً با من تماس بگیرید و خبر دهید. همچنین با توجه به تبحر تیم رادزاد در زمینه سئو سایت خبری می توانید با ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. با اینکه خواندن مقالات در نمایشگرهایی که امکان تماس و اسکرول دارند شبیه خواندن کتاب است تا روزنامه اما روند رو به رشد جستجوی اخبار با موبایل بسیار است در این مورد کاربر سخت پسندتر است و اگر سایت خبری شما نتواند تجربه کاربری موبایل خوبی ارائه دهد ، انتظار رتبه بندی بالا را نداشته باشید.

چک لیست سئو تکنیکال شامل مهمترین مواردی است که باید در وب سایت خود رعایت کنید که کامل در این مقاله توضیح داده شده است. در صورتیکه متن شما بیشتر از فضای استاندارد گوگل باشد تنها ابتدای آن نمایش داده شده و در ادامه … در ادامه خواهیم گفت که چگونه باید نقشه سایت خود را در گوگل و بینگ ثبت کنید تا خزندههای این موتورهای جستجور با سرعت بیشتری صفحات شما را بررسی کنند. در ادامه به بررسی بهترین ابزارهای سئو برای سایت های وردپرسی پرداخته ایم. لینک های طبیعی: پیوندهایی هستند که بدون اینکه آن ها را درخواست کنید، از سوی صاحبان سایر وب سایت ها ایجاد می شوند؛ به عبارت دیگر، لینک های طبیعی نشان می دهند که صفحه شما دارای محتوای ارزشمندی است. پروژه ای از گوگل است که با نصب آن بر روی وب سایت خود سرعت نمایش و لود صفحات شما بالا می رود بطوری که اگر لینکی در صفحه نتایج گوگل به نمایش در آید وقتی که بازدید شود، صفحه ای بدون استایل های نوشته شده و آرشیوی برای بازدیدکننده نمایان می شود.

بسته به عوامل ذکر شده در بالا، پیش بینی می شود که با فعالیت مستمر در بهینه سازی سایت، می توان طی مدت 90 تا 180 روز در کلیدواژه هایی با رقابت متوسط به اکثر نتایج دلخواه در کسب رتبه های اول نائل آمد. به طور کلی معیارهای مهمی که گوگل برای رتبهبندی سایتهای مختلف استفاده میکند بهعنوان عوامل رتبهبندی نامیده میشود. از سئوی لوکال یا محلی استفاده کنید غافل مشوید و سایت خود را در گوگل مپ ثبت نمایید. هنگامی که سایت خود را ارسال ، مالکیت را تأیید و درخواست را ثبت کنید، می توانید آن را برای گوگل نیوز بهینه سازی کنید.

از تگ H1-H4 غافل نشوید : این موارد به گوگل و خوانندگان کمک می کنند تا محتوای مقالات خبری را بهتر درک کنند. همچنین هرچه آدرس سایت کوتاه تر باشد بهتر است. سئو تکنیکال (Technical SEO) یکی از مراحل بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوست به صورتی که ربات ها راحت تر بتوانند در سایت خزش کنند و صفحات را ایندکس نمایند. سرعت پایین سایت و داون شدن سرور به شکل مکرر بر روی نحوه کار ربات های گوگل با سایت شما تاثیر منفی می گذارد. این API در نوار آدرس بروزرسانی شده و به جائا اسکریپت اجازه میدهد تا یو آر ال های تمیزتری ایجاد کند. اگر محتوای صفحات شما به جاوا اسکریپت متکی باشد که توسط کافئین پشتیبانی نمی شود ، ممکن است برای گوگل قابل دسترس نباشد. به زبان ساده، اگر وب سایت دیگری به شما لینک دهد، این لینک، یک لینک خارجی به سایت شما در نظر گرفته میشود. با این حال، شما نمی توانید یک وب سایت خبری را راه اندازی کنید، حتی زمانی که یکی یا دو نفر آنجا نباشند.

از تصاویر قابل اشتراک استفاده کنید : سایتهای خبری متنی بسیار محبوب هستند با این حال، تصاویر بخشی ضروری از تجربه کاربر و در کل اینترنت هستند.آیا باید تجربه کاربر را فدای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت کنید؟ تصور کنید در وب سایت تان چند صفحه محصول دارید که دقیقا محتوای یکسانی داشته و کلمه کلیدی شان هم تا حد زیادی شبیه است. URL های صفحه را بهینه کنید : لینکی که خواندنش آسان باشد بسیار قابل اعتمادتر از یک سلسله نمادهای تصادفی کنار هم است که سعی دارند ارتباط منسجمی بین مطالب در صفحات برقرار کنند. لینک ها به گوگل کمک می کنند تا صفحات شما را به درستی فهرست کند و مهمترین مطالب را بفهمد و همچنین باعث می شود کاربر وقت بیشتری را برای مرور اخبار شما بگذراند. سرعت بازدید و جستجو در سایت با این روش افزایش می یابد و بازدیدکنندگان را ترغیب میکند تا در صفحات بیشتری وبگردی کنند. تولد دستگاه ها و اپلیکیشن های جدید ما را ترغیب می کند که سایت خود را نسبت به تمام این پلتفرم ها آپدیت کنیم تا به شکل درست نمایش داده شوند. فرارو به دلیل افزایش امنیت سایت و کاربران ، از پروتکل امنیتی https و گواهینامه ssl استفاده می کند و همانطور که می دانید ارتقای امنیت سایت یکی از فاکتورهای مهم در سئو و رتبه سایت در گوگل است.

کارفرما هم از یک کارشناس سئو توقع دارد که هر آنچه میداند به کار ببرد تا در رنکینگ رتبه بالا بگیرد پس در مواجه با این نتیجه حتما به سراغ کارشناس سئو دیگری میرود که بتواند توقعاتش را برآورده کند! ارزیابی دشواری کلمه کلیدی می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که آیا ارزش زمان و هزینه شما را دارد یا نه: 1. بهینه سازی یک صفحه ارگانیک برای آن کلمه کلیدی، یا 2. پیشنهاد قیمت برای آن کلمه کلیدی در کمپین تبلیغاتی گوگل. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که متوسط هزینه بالقوه ماهانه سئو را از رقم درآمد ماهانه تخمینی کم کنید. تبلیغات گوگل تا زمان رسیدن وب سایت شما به رده های اول راهی عالی برای دیده شدن در گوگل می باشد و سبب می گردد که شما بلافاصله بعد از آماده شدن وبسایت درآمد داشته باشید . اگر شما میخواهید اصول سئیو تکنیکال را یاد بگیرید میتوانید در کلاس های آموزشی ما شرکت کنید و با در یافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید. هنگامی که میخواهید راه اندازی وب سایت یا وبلاگ خود را انجام دهید ، باید دامنه مورد نظر خود را مشخص کنید.

استفاده از مشاوره سئو و انجام برنامه ها و استراتژی پیشنهادی این مشاوران، شما را متحمل هزینه هایی خواهد نمود. برای مدیر یک سایت خبری استفاده از سئو برای نمایش وبسایت خبری در صفحه اول و لینک اول گوگل فوق العاده حائز اهمیت است. اما با چه اصولی این اخبار را در سایت خبری وارد کنیم خود بسیار اهمیت دارد . در صورتی که از لینکهای خارجی استفاده کنید، در حالت عادی، ربات خزنده موتور جستجو، وارد آنها هم میشود و زمانی که میبایست به بررسی وب سایت شما بپردازد، از وب سایت شما خارج میشود و صفحات به خوبی ایندکس نمیشود. صاحبان وب سایت دوست دارند وب سایتشان در صف اول موتورهای جستجو قرار بگیرد. این سایت بیشترین بازدید در موتورهای جستجو را به ازای عبارات کلیدی ( فرارو ، قیمت دلار ، قیمت طلا ، نرخ ارز ) بدست آورده است.

اینکه محتوایی غیر از اخبار زودگذر نیز روی سایت قرار داده شود. طبق تحقیق انجام شده توسط سایت SEMrush میانگین تصویری که در فیچر اسنیپت نمایش داده می شود با عرض ۲۰۰ پیکسل و طول ۱۶۰ پیکسل خواهد بود و ما ۱۲۰۰ در ۹۶۰ پیکسل را نیز پیشنهاد می کنیم. 1. باید تصاویر با کیفیت بالا (حداقل ۱۲۰۰ پیکسل عرض) داشته باشید . 11. بین خطوط و پاراگراف های متن ، تصاویر ، دکمه ها و سایر عناصر صفحه فاصله بگذارید. صفحه بندی و امکان اسکرول آسان صفحات را فراهم کنید: هر کدام از این موارد در جایگاه خودش حائز اهمیت است ، اما بدون یکی از این دو نمی توانید یک سایت خبری را اداره کنید و در سئو سایت خبری موفق عمل کنید و در دنیایی از محتوایی که قرار است در صفحات اینترنت نمایش دهید، گم میشوید. مجموع مواردی که در ارتباط با سئو سایت خبری آموختیم نشاندهنده اهمیت روز افزون پورتال های خبری است.

به کمک ابزار جست و جو در سایت خبری ، کاربر به سادگی میتواند مقالات و اخبار مورد نظر خود را پیدا کند. عناوین و توضیحاتی در سایت قرار می گیرد را مدیریت می کند تا از نظر سئو مناسب باشند. اما با توضیحاتی که در ادامه خواهید دید بهراحتی درکش خواهید کرد. Tag در سایتهای مختلف از دید موتورهای جستجو بهعنوان مهمترین فاکتور در سئو داخلی خواهد بود. به این ترتیب است که Google میتواند درک بهتری از محتوای شما داشته باشد و بتواند آن را بهعنوان تجربه مفید از خزیدن در سایت شما به بازدیدکنندگان در صفحات اول نشان دهد. به این ترتیب گوگل نسبت به اوضاع صفحه و موضوعی که مورد بحث است درک بالایی پیدا خواهد کرد. نکته مهمی که باید بدانید این است که اگر شما برای صفحات وب خود توضیحات مختصری در تگ متا ننویسید، خود موتور جستجو بخشی از محتوای همان صفحه را به عنوان متا انتخاب خواهد کرد و به نمایش میگذارد. شرکت مهراد مجموعه ای از متخصصان سئو و بهینه سازی سایت و صفحات وب می باشد. قبل از اینکه بتوانید تصاویر را به سایت خود اضافه کنید، باید مطمئن شوید که بهترین نوع فایل را انتخاب کرده اید که به بهینه سازی سایت شما کمک میکند.

سئو فنی یکی از چیزهایی است که برای همه وبسایتها دارای اهمیت بالایی است و بدون آن هیچکدام از کارهایی که تا به اینجا گفتهشده است کاربردی نخواهد داشت. برای کم کردن حجم تصاویر بدون افت کیفیت میتوانید در هنگام ذخیره کردن تصاویر در فتوشاپ (Photoshop) کیفیت آن را مشخص کنید و بین حداقل و حداکثر، حجم را تغییر دهید. لینک مقالات از طریق انکرتکست تصاویر هم باعث میشود مقالات برای آن کلمات کلیدی رتبه بگیرند. برای مثال اگر شما به دنبال تولید محتوا و یا کسب رتبه برای کلمه «قهوه ساز» هستید باید کلمه قهوه ساز را در این ابزار وارد کنید. بهینه نوشتن محتوا و تولید اخبار و مقالات باکیفیت و کپی نشده ، در سایت خبری هم مانند تمام سایت های دیگر باعث رشد میشود. یکی از مهم ترین تکنیک های سئو سایت خبری، بحث ساخت لینک داخلی است. اگر از تکنیک های کپی رایتینگ در جذب مخاطب استفاده کنید می توانید این درصد را تا 40 هم برسانید. در ادامه، اسپلیت ابزارهای بررسی صفحات دارای جاوا اسکریپت را معرفی کرد تا متخصصین سئو از آن برای بهبود عملکرد صفحات دارای جاوا اسکریپت استفاده کنند. سئو جاوا اسکریپت یکی از مهم ترین نکاتی است که شما باید در هنگام ساخت سایت وردپرس و استفاده از جاوا اسکریپت در آن باید رعایت نمایید.

این می تواند به این دلیل باشد که آدرس آن صفحه تغییرکرده یا یک صفحه از سایت شما حذف شده است و دیگر در دسترس نیست. حذف سایت از نتایج، به معنی از دست دادن بخش زیادی از ترافیک ورودی است. آیا حاضرید ترافیک ورودی به وبسایتتان را چندبرابر کنید؟ افزونه سئو اخبار وردپرس که مناسب سئو سایت های خبری می باشد، نسخه پرمیوم و نسخه فارسی افزونه Yoast News SEO که توسط پروان وب آماده شده است، افزونه سئو اخبار وردپرس و سئو سایت خبری به شما کمک میکند تا سایت خبری خود را برای گوگل بهینه کنید و سرعت ایندکس اخبار سایت خود را بالا ببرید و همچنین اخبار سایت خبری خود را در قسمت news ( اخبار ) گوگل و نتایج آن نشان دهید. اين مقاله توضيح ميدهد که چگونه توسعهدهندگان وب به راحتي يک سايت را به همراه کلمات کليدي ويژه که معمولا در پشت گرافيک سايت پنهان شده است، بارگذاري ميکنند که در نتيجه موتورهاي جستجو اين کلمات کليدي را شمارش کرده و رتبه بندي سايت را افزايش ميدهند. Amp یکی از تکنولوژیهایی است که بهشدت روی سرعت بارگذاری سایت روی تلفنهای همراه اثر دارد و اگر دقت کرده باشید اکثر وبسایتهای خبری از آن استفاده میکنند.

تفاوت بین سئو و دیجیتال مارکتینگ چیست؟ نیازی نیست برای سئو سایت خبری تمام تمرکزتان را روی انتشار اخبار بگذارید؛ همانطور که پیشتر اشاره کردیم بازدید مقالههای خبری بهسرعت کاهش پیداکرده و از بین خواهد رفت و این یعنی اگر شما چند روز دست از انتشار مقاله بردارید، درصد عظیمی از بازدیدتان را از دست خواهید داد. پس وقتی چند URL مختلف، محتوای شبیه به هم داشته باشند، از نظر رباتها محتوای تکراری در یک سایت وجود دارد. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی را میبینیم که محتوای محصولات همگی از یک سایت مرجع کپی شده است، وقتی دلیل این کار را از مالک فروشگاه میپرسیم، با این پاسخ ها مواجه میشویم، محتوای کافی برای محصول وجود ندارد! به همین دلیل است که سئو دیگر منحصر به بازاریابی دیجیتال نیست و پایش به اتاق خبر نیز باز شده است. هر کاری که شما در 48 ساعت ابتدایی یک خبر انجام می دهید ارزش آرشیوی آن را در 100 سال آینده مشخص می کند. توضیحات متا یک عنصر HTML است که حاوی خلاصه ای کوتاه از صفحه شما است و قطعه مختصری را که در زیر عنوان یک سایت در نتایج جستجوی ارگانیک گوگل می بینید ایجاد می کند.