سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

وجود کشسان در یک لابی با طرح های مختلف یکی از ایده آل ترین نوع متریال جنس است، در واقع این متریال سقف کشسان با داشتن پارچه المانی درجه یک با گارانتی درجه یک تقدیم حضور شما خواهد شد، این پارچه های کششی و پی وی سی که قبلا وجود داشت. در وسط سقف ما سازه‌بندی نمی‌شود، بلکه باید دور تا دور و محل احداث پروژه را با توجه به عکس و فیلمی که از سقف‌های کاذب استفاده می‌کند، استفاده کنیم. گچبرگ سقف کاذب کناف انواع مختلف دارد که با نام RG- MR-FR – نام گزاری و رنگ بندی مز شود که در تصوزر ریر اجرای سقف کاذب به همداه گچبرگ های مختلف را مشاهده می فرمایید. در طراحی دکوراسیون داخلی، مهندسین معمولا از سقف کاذب کناف در آشپزخانه و سالن پذیرایی استفاده می کنند. با اجرای نورپردازی در کنار این سقف، جلوه ای زیبا و جذاب در خانه شما وجود خواهد داشت. این نوع سقف که بیشتر جنبه تزئیناتی آن در داخل ساختمان مهم است یکی دیگر از انواع سقف کاذب است.

در این دانشنامه به بررسی مزایا و معایب سقف کاذب خواهیم پرداخت. این سقف در اصل به دیوارهای اطراف متصل می شود و وزن آن ها را تحمل می کند. چنانچه لایه آخر سقف کاذب سفیدکاری با گچ باشد از اجرای چوب‌های چهارتراش خودداری نموده و بعد از نصب میلگردهای چپ و راست ورقه‌های رابیتز (شبکه فلزی) را که تقریباً شبیه توری است به این میلگردها با مفتول ۳ تا ۳٫۵ می‌بندند. فاصله بستن رابیتز به سقف نباید زیاد باشد زیرا در این صورت رابیتز وزن گچ و خاک و گچ روی آن را تحمل نکرده و سقف ناصاف می‌شود.

آموزش نصب سقف کاذب

چنانچه که این نوع تایل را با سقف های دیگر که در قسمت سقف پوش ها توضیح داده ایم ترکیب کنید یک ترکیب ایده ال را خواهید داشت. استفاده از سقف کاذب، در قسمت های مختلف خانه امکان پذیر می باشد. سقف ترکیبی از اجرای چند نوع سقف کاذب که به شکل یک طرح هندسی در آمدند ایجاد می شود. برای اجرای این سقف باید به این نکته توجه داشت که طرح انتخابی مناسب با سازه های سقف کاذب باشد. قبل از نصب سقف ترکیبی، زیرسازی مناسب با آهن کشی یا بدون آن باید انجام شود.

سقف کاذب را در چه محیط هایی می توان استفاده کرد؟

یکی از مکان هایی که می توان طراحی زیبایی به آن قسمت بخشید، سرویس بهداشتی و حمام است. با توجه به اینکه در این دو مورد رطوبت زیاد است، سقف کاذب بهترین گزینه روی میز برای طراحی این قسمت از خانه ها می باشد. لازم به ذکر است که در محیط حمام که معمولا سقف با آب و رطوبت در ارتباط است، معمولا سقف از جنس پی وی سی انتخاب می شود، چون که همانطور که گفته شد، پی وی سی در برابر آب مقاوم است.

این سقف با کمی فاصله از سقف اصلی نصب شده و جذابیت زیادی را به فضا اضافه می کند. با توجه به نام سقف کشسانی، این سقف از پارچه هایی ساخته شده که حالت کشسانی دارند. سقف های کاذب کشسان، جذاب ترین سقف های کاذب هستند که علاوه بر زیبایی بسیار پرکاربرد نیز هستند. یکی دیگر از مزیت های سقف کشسان، نصب و اجرا تمیز و آسان آن است.

سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

در برخی مواقع که نیاز است سقف جا به جا شود مانند؛ نقل مکان خانه، سقف کاذب کشسان به شما این امکان را می دهد تا به آسانی سقف را جا قیمت سقف کاذب به جا کنید. باید بدانید که این تنها سقف کاذب کشسان است که قابلیت جا به جایی دارد و این ویژگی برای سقف های کاذب دیگر مانند گچی، چوبی، رابیتس و غیره صدق نمی کند. می توان گفت که یکبار هزینه شما برای سقف کشسان کافی است تا چند سال از زیبایی ان لذت ببرید.

  • پس از نصب نبشی ها لازم است محل دقیق قرارگرفتن روشنایی‌ ها معین شود.
  • یکی از مزایای مهم سقف کاذب این است که در مقایسه با سقفهای اصلی هزینه های کمتری خواهد داشت.
  • از طرفی اجرای سقف چوبی، کناف و پی وی سی نیز به مدرن شدن محیط داخلی کمک خواهند کرد.
  • سقف آلومینیومی به طور معمول در ابعاد ۶۰ در ۶۰ و یا ۳۰ در ۳۰ به بازار وارد می شود و در یک دسته بندی کلی آن را به دو گروه با کاذب آلومینومی سپر نمایان و سقف آلومینیومی سپر پنهان تقسیم می کنند.
  • اولین نکته آن است که حتما نکات ایمنی را در حین انجام کار رعایت کنید.