راهنمای کامل و جامع خرید گوشی سامسونگ در ایران

برند شیائومی برای این سری از گوشیهای ارزان قیمت و کیفیت مناسب خود، نام خاصی به نام Redmi در نظر گرفته است. این موضوع را برای اولین بار در گوشی های هوشمند مشاهده میکنیم که جذابیت خاصی به موبایل بخشیده است. بر خلاف برخی برندها که با اولین شکست، ناامید شده و چرخه تولید را متوقف می نمایند،samsung در تلاش بود مسرانه ، اولین موبایل خود را روانه بازار نماید. شیائومی با بهروزرسانی مداوم، بهینهسازی و بازاریابی با قیمت مناسب، جایگاه اصلی خود را حفظ میکند.

گوشی سامسونگ سری اس

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که درحال حاضر، نمایندگی گوشی شیائومی در ایران وجود ندارد و همچنان تمامی تامینکنندگان این برند در داخل کشور صرفا phoner.ir واردکننده هستند. امروزه گوشی شیائومی در کنار غولهایی مثل سامسونگ و اپل حسابی میدرخشد و این درحالیست که تا همین چند وقت پیش حتی نام گوشی شیائومی به گوش کسی نرسیده بود و جالب است بدانید تنوع محصولات این شرکت آنقدر زیاد است که انتخاب یکی از آنها به معنای واقعی کار دشواری است. پردازنده به کار رفته در این گوشی از نوع Snapdragon 888 بوده که رمی به اندازه 8.12 گیگابایت نیز داشته و در نتیجه عملکرد بسیار خوبی دارد. مطمئنا، بودجه شما می تواند تصمیم شما را بگیرد، اما قیمت همه ماجرا را بیان نمی کند و بسته به نیاز شما، یک گوشی با قیمت بالاتر نیز ممکن است ارزش بالاتری داشته باشد. اگر بخواهیم موضوع طراحی و کیفیت ساخت را جمع بندی کنیم باید گفت که از نظر طراحی باید ببینید که طراحی گوشیهای کدام برند برای شما جذابتر است اما از نظر کیفیت ساخت همواره گوشیهای شیائومی کیفیت ساخت بهتری نسبت به رقبای هم قیمت سامسونگ دارند.

اما در این سری از پرچمداران سامسونگ یک طراحی متفاوت در دوربین های پشتی شاهد هستیم .در واقع ماژول مستطیل شکل شیشه ای قبلی کنار گذاشته شده و از یک قطعه فلزی که با لبه بالایی و کناری دستگاه یکپارچه است ،استفاده شده.در کل پنل پشتی گلکسی اس 21 پلاس با طراحی دو رنگ و لبه های تخت بسیار زیبا است و در گلکسی اس 21 هم علی رغم استفاده از پلاستیک خوب به نظر می رسد . این سری از گوشیها برای جامعه گیمرها طراحی و تولید شده، بنابراین از سخت افزار بسیار قوی در عین طراحی جذاب برخوردار هستند. به طور کلی این سری قیمت بسیار مناسبی داشته که اکثریت جامعه را قادر به خرید آن میکند.

البته از لحاظ کیفیت نیز، سخت افزار آن عملکرد مناسبی داشته و به همین سبب در بین افراد محبوب است. بنابراین در صورتی که به تلفن همراهی با امکانات بالا اما قیمت مناسبتر از بالا ردهها نیاز دارید، این سری میتواند انتخاب مناسبی باشد. اگر به یک مشاور و راهنما معتمد دسترسی دارید، توصیه می کنیم از وی کمک بگیرید. هدف سامسونگ از تولید این گوشی عرضه محصولی با قیمت پایینتر برای دسترسی بیشتر به کاربران بود. از دیگر گوشیهای جدید عرضه شده در سال 2021 به مدل Mi 11 Ultra میتوان اشاره کرد، این مدل کمی قیمت بالایی داشته اما با توجه به امکانات فوق العاده قطعا ارزش خرید دارد. باتری شیائومی 11T بسیار سریع شارژ میشود اما عمر باتری نسبت به رقبا آن چندان رضایت بخشی نیست و خیلی زود خالی خواهد شد. پس در هر زمان و در هر نقطهای از کشور که باشید این فرصت را دارید تا با تکیهبر اصل های فروشگاه، یعنی تضمین رجیستری، ضمانت اصل بودن کالا و رضایت مشتری، کالای مدنظرتان را سفارش دهید.

بررسی گوشی سامسونگ

بنابراین اگر مابین انتخاب یکی از دو سری گوشی های اس و نوت شرکت سامسونگ دچار شک و تردید شدهاید، به شما اطمینان میدهیم که هر دوی آن ها از نظر کیفیت صفحه نمایش محصولات قدرتمندی خواهند بود. هر خط تولید نام گذاری عددی دارند، و هر عدد خودش چندین حالت نامگذاری دارد که باعث بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت میشود. ویژگی هایی مانند شارژ بی سیم، فیلم برداری ۸K یا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ممکن است روی کاغذ هیجان انگیز به نظر برسند، اما با توجه به وضعیت فعلی فناوری، وجود آنها در تلفن شما بسیار زیاده روی شده و غیر ضروری است. کمپ امنیت کمتری نسبت به آب دارد و ممکن است روی قسمت پشتی گوشی ها خط و خراش بیفتد.

حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش 6.57 اینچی تعبیه شده است و در پنل پشتی فقط دوربین چهارگانهی گوشی قرار دارد. حسگر اثر انگشت که در دکمه هوم ادغام شده بود، پردازنده اسنپدراگون 801 و لنز 16 مگاپیکسلی دوربین از جمله این ویژگی ها بودند. با این حال، بعضی از مدلهای گوشی شیائومی ممکن است که بروزرسانی MIUI 12 را دریافت نکنند. لیجون، درسال 2010 شرکت نرمافزاری شیائومی را تاسیس کرد و برای گوشیهای خود سیستمعامل MIUI ROM را براساس اندروید گوگل ایجادکرد؛ سیستمعامل MIUI ROM، قابلیتهای بیشتر و رابط کاربری بهتری را نسبت به اندروید دارا بود. صفحه نمایش موبایل شیائومی می 11 اولترا، 6.81 اینچ از نوع E4 AMOLED با وضوح تصویر 1440 در 3200 است که کیفیت فوق العادهای دارد. حال در ادامه مقاله دلایل خرید گوشی سامسونگ به مقایسه این گوشی با یکی از بزرگترین رقبای آن یعنی اپل میپردازیم.

بالای گوشی یدونه اسپیکر Harman Kardon، یه لوگوی Harman Kardon، یدونه میکروفون و یدونه IR Blaster یا همون مادون قرمز وجود داره. در حال حاضر محصولات مختلفی در بازار وجود دارد که نرخ نوسازی ۶۰، ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز دارند، البته برخی از محصولات از نرخ نوسازی متفاوتی مانند ۱۴۴ هرتز استفاده میکنند. شیائومی دراصل، به معنی ارزن یا دانهی برنج است. درحالیکه، شرکت شیائومی محصولات خودرا با ویژگیهای منحصربهفرد و قیمت مناسب عرضه میکند. این گوشی جدیدترین مدل در سری Mi بوده که در سال 2020 معرفی و در 2021 عرضه شده است. به همین خاطر در ادامه جدیدترین موبایلهای شیائومی که را معرفی و مشخصات آنها را به طور کلی توضیح خواهیم داد. اگر به دنبال گرانترین گوشی سامسونگ هستید و قیمت گوشی چندان اهمیتی برای شما ندارد این سری از گوشی های سامسونگ با مشخصات خاص شرکت سامسونگ مناسب شما هستند. دوربین اولتراواید تنها با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری می کند، در حالی که این مشخصات در دوربین ماکرو به 720p در 30 فریم بر ثانیه کاهش می یابد و مهم نیست که شما تنظیمات رزولوشن را چگونه انتخاب کرده باشید.

موبایل شیائومی مدل Mi 11 صفحه نمایشی به اندازه 6.81 اینچ از نوع AMOLED با رزولوشن 3200 در 1440 دارد. به همین خاطر با این گوشی میتوانید انواع بازیهای سنگین را با تنظیمات گرافیکی بالا اجرا کنید. دوربین همیشه عامل مهمی برای خرید گوشی موبایل بوده است. لی جون، مدیر عامل شرکت شیائومی این کلمه را از مفهومی بودایی اقتباص کرده؛ به این معنا که یک دانه برنج بهاندازه کوه عالی است. همانطور که اشاره هم کردیم، اگر طرفدار شبکههای اجتماعی و عکسهای سلفی هستید، انتظار زیادی از کیفیت دوربین سلفی شیائومی 11T نداشته باشید. دوربین اصلی آن برابر با 50، 48 و 48 مگاپیکسل بوده و برای سلفی برابر با 20 مگاپیکسل است که کیفیت بسیار خوبی داشته و جهت ثبت تصاویر و ویدئوها بهترین گزینه به شمار میرود. گوشی ردمی نوت 8 پرو شیائومی را میتوانید از انتهای همین صفحه با پایینترین قیمت ممکن از وبسایت دیجی کالا با ضمانت نامه 18 ماهه خریداری نمایید.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

در صورتی که مایل به خرید گوشی برند شیائومی باشید، آشنایی با جدیدترینهای آن احتمالا برایتان هیجان انگیز خواهد بود! مثلا خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M21 هزینه زیادی روی دست شما نمیگذارد و با ۴ گیگابایت حافظه رم تقریبا تمام کارهای نوجوانان را راه میاندازد و حتی میتوانند بازیهای نسبتا سنگین و آنلاین را اجرا کند بدون اینکه نیازی به پرداخت ۲۰ میلیون تومان برای خرید گوشی سامسونگ گران قیمت باشد. بنابراین بازه زمانی که شما برای خرید گوشی انتخاب میکنید روی اینکه مسئله که کدام دستگاه تراشه جدیدتری داشته باش تاثیر مستقیمی میگذارد.