بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی 2023 تکنولایف | behtarin-laptop

سلام من تازه دانشجو رشته کامپیوتر شدم و میخواستم لپتاپ مناسب نیازم تهیه کنم. حافظه HHD یک نوع حافظه ی مکانیکی دارای هد هستش که از سرعت پایینی در خوندن و نوشتن برخورداره و همین امر باعث شده تا قیمت کمتری داشته باشه و توی اکثر لپ تاپ ها از اون استفاده بشه. اما حافظ SSD یک حافظه ی پرسرعته که قطعا توی فراخوندن یک متریال یا فایل و یا حتی توی سریعتر روشن شدن لپ تاپتون تاثیر چشم گیری میذاره. پیشنهاد ما اینه که از حافظه ی ها هیبریدی که ترکیبی از HDD و SSD هستش استفاده کنید.

کیبورد جز سخت افزاری جداناپذیر که مهمترین شاخصه آن برای برنامه نویسی امکان راحت جابه جایی انگشتان در حین کد نویسی است. این لپ تاپ جذاب از لپ تاپ های سری rog ایسوس که تنها وزنی 1.6 کیلوگرمی دارد، از نمایشگری 14 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن WQHD استفاده می‌کند. کیفیت صفحه نمایش این لپ تاپ واقعا خوب است و رنگ‌ها با دقت بسیار خوب و محتوا را شارپی عالی نمایش داده می‌شود. به علاوه نرخ نوسازی نیز باعث می‌شود همه چیز به شکلی بسیار روان به نمایش دربیاید.

مشخصات لپ تاپ HP ENVY

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی 2023 تکنولایف | behtarin-laptop

به علاوه اینکه عمر باتری دستگاه باورنکردنی است و به شما اجازه می‌دهد تا در طول روز بتوانید بدون نیاز شارژ دستگاه با آن کدنویسی کنید. انتخابتونه، لپ تاپ TUF Gaming F15 FX507ZE-A تمام نیازهای برنامه نویسان و کاربران مولتی مدیا رو به راحتی پاسخ‌گو هست. باتری این لپ تاپ هم این قابلیت رو داره که تا چندین ساعت نیاز به شارژ مجدد نداشته باشه. کانفیگ این Laptop برنامه نویسی پردازنده نسل 11 اینتل Core i3 1115G4 ، به همراه 8 گیگابایت رم با باس 3200MHz و گرافیک 2 گیگابایت MX350 هست. پردازنده Core-i5 1235U این لپ تاپ با ۱۰ هسته پردازشی توان کافی برای اجرای کدهای شما را فراهم می‌کند و حافظه SSD با رم DDR4 عملکرد روان لپ تاپ شما را تضمین می‌کند.

  • اما نکته قابل توجه این است که شناخت ویژگی های مناسب ترین لپ تاپ برنامه نویسی بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • بنابراین، بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی مورد نیاز است، اما اگر بودجه کافی ندارید، مجبورید که برنامه نویسی در رایانه ای با مشخصات پایین را ادامه دهید.
  • یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های پایه‌ای که می‌توانید تهیه کنید، مدل Ideapad 3 از برند لنوو است که پردازنده سری core i3 1215U دارد.
  • در اینجا در مورد بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی و راهنمای انتخاب بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی را می‌بینیم.
با توجه به نیاز و انتظارتتون میتونید یکی از جدیدترین لپ تاپ های ایسوس یعنی ASUS R528EP رو تهیه کنید که حدود 25 میلیون قیمت داره و خیلی زیباست. یک لپ تاپ جدید است که با توجه به قیمتش از مشخصات بهترین لپ تاپ میان رده خوبی برخوردار هست. اگر دنبال یک لپ تاپ جمع و جور و سبک هستید توی این رنج قیمتی میتونه گزینه خوبی باشه. همه قطعات الکترونیکی احتمال خرابی و کاهش راندمان در طول زمان رو دارند. اما تجربه نشون میده بطور کلی لپ تاپ های ایسوس نسبتا کیفیت ساخت بهتری و لپ تاپ های لنوو قیمت بهتری دارند. البته از اینها مهم تر نحوه استفاده و نگداری خودتون از لپ تاپ هست.

ابعاد مناسب صفحه نمایش لپتاپ برای برنامه‌نویسی