استکبار جهانی با ترویج بی بند و باری درصدد طباهی جامعه است

او در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به بیان مهم دعای عرفه و جایگاه ویژه آن در دین مبین اسلام پرداخت و از مردم خواستار حضور پرشوری در چنین مراسم‌هایی بودند.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به آیات و روایات متعدد در زمینه مهم حجاب در جامعه گفت: قوام جامعه و سلامت دینی، روحی و روانی آن با حجاب گرده خورده است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزودن: منکرات باید در جامعه از بین رفته و معروف جایگزین آن شود.

او گفت: کشف حجاب به ترویج فساد و بی بند و باری در جامعه تبدیل شده و پس از آن شاهد نفوذ جاسوسان خارجی بود و سرانجام از خدا دور شده و جامعه به تباهی می‌رود.

او حجاب را صیانت از وقار و شخصیت توصیف کرد و گفت: زن پیکره‌ای از اجتماع است و استکبار جهانی با ترویج بی‌بند و باری در جوامع و دور نگه داشتن مردم از عفاف و حجاب درصدد پیاده‌سازی اهداف شیطانی خود در جوامع اسلامی است و می‌خواهد. فساد را از این راه وارد جامعه کند.

امام جمعه یزد خواستار توجه به خانواده‌ها به تربیت فرزندان الهی شد و گفت: گاهی می‌توان دید که برخی به فریب بانوان پرداخته و آنها را به کشف حجاب در خیابان ترغیب می‌کنند تا بی حجابی را در جامعه عادی و جوانان تحت تأثیر قرار دهند.

آیت الله ناصری می شود کرد که اگر می خواهیم کشورمان از فساد تهی و مردم به سوی خدا حرکت کنند باید به عفاف و حجاب در جامعه توجه ویژه‌ای تبدیل شود.

آیت الله ناصری با بیان اینکه باید قدردان نعمت‌های خداوند متعال باشیم، گفت: اگر از نعمت سلامتی، عقل و فکر به درستی سود نبریم باید پاسخگوی خداوند باشد. در هر سؤالی که می‌خواهیم رشد کنیم باید تقوا داشته باشیم و اصل سعادت و رشد ما در تقوای الهی است.



منبع