آموزش گام به گام و تصویری ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوکوین راهنمای تبدیل

سپس رمز ورود را تنظیم کنید، “Terms of use” را بخوانید و با آن موافقت کنید، روی دکمه “Sign up” کلیک کنید تا ثبت نام خود تکمیل شود. در ویدیو آموزشی زیر بصورت کامل نحوه کار با بخش اسپات این صرافی را به شما آموزش می دهیم. وارد شوید و از طریق این سایت، مراحل و روند مربوط به ثبت نام خود را انجام دهید. این گروه صرفا برای تحلیل های آموزشی و معرفی فرصت های معاملاتی ایجاد شده است و هیچ گونه مسولیتی در سود یا زیان شما ندارد. من می پذیرم که این گروه صرفا برای نشان دادن فرصت های خوب معاملاتی است و سود یا ضرر ناشی از معامله با تحلیل ها کاملا بر عهده خودم می باشد.

صرافی کوکوین سرمایه دیجیتال

بعد از آن بر روی قسمت Asset کلیک کرده و قسمت Main Account Withdraw انتخاب کنید. بعد از یافتن ارز دیجیتال، آدرس کیف پول مقصد را وارد کرده و مقدار رمز ارزی را که قصد انتقال آن را دارید، مشخص کنید. مطابق با شکل زیر، در کادر قرمز رنگ می توانید با کلیک بر روی “kyc vertification” می توانید امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید. با انجام مراحل احراز هویت، امکان برداشت بیش از 5 بیت کوین در روز و انجام معاملات فیوچرز امکان پذیر است و محدودیت معاملات فیات به کریپتو در یک روز به 1400 USDT افزایش می یابد.

در مواقعی شاید نیاز باشد حساب جدیدی میخواهید در صرافی Kucoin برای خود ایجاد کنید و موجودی خود را از حساب قدیمی به حساب جدید منتقل کنید. گاهی نیز میخواهید مقداری تتر از حساب خود در صرافی کوکوین به حساب دوستتان در همین صرافی منتقل کنید. یکی از دقدقه هایی که در ابتدا ممکن است برای شما پیش آیند ، کارمزدی است که باید برای انتقال پرداخت کنید. صرافی کوکوین دارای قابلیتی می باشد که در صورتی که تمایل به انتقال موجودی بین دو حساب مجزا در این صرافی را دارید می توانید بدون پرداخت کارمزد این فرآیند را انجام دهید. قطعا یکی از مواردی که خیلی از افراد دنبال آن می باشند عرضه های اولیه در صرافی کوکوین است. به این معمنا که چه توکن هایی بزودی در صرافی لیست خواهند شد و شرایط توکن های لیست شده در صرافی به چه صورت است.

۲. درآمدزایی از محل توزیع پاداش کارمزد معاملات

آموزش گام به گام و تصویری ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوکوین راهنمای تبدیل

این بخش یکی از بخش های کلیدی در معامله و کار با صرافی کوکوین است. اگر رمز ورود را فراموش کرده اید و نمی توانید وارد شوید لطفاً به [گزینه ۲] در ادامه آموزش صرافی کوکوین مراجعه کنید. ۱- اگر آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما برای یک حساب در صرافی کوکوین ثبت نام شده باشد، نمی توان آن را برای چند حساب مختلف استفاده کرد. دارای اپلیکیشن موبایل در تمامی سیستم عامل ها با رابط کاربری بسیار کاربر پسند که در آموزش صرافی کوکوین در این مقاله آمده است. نموده اید، دیگر نیازی به ثبت نام مجدد در این صرافی نمی باشد.

با محدودیت‌های جدید‌ صرافی بایننس و الزامی شدن احراز هویت در این صرافی، بسیاری به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و یا در حقیقت، جایگزین بایننس هستند. طبق نظر تریدرهای باسابقه و کارشناسان این حوزه، صرافی کوکوین به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های مشابه Binance شناخته می‌شود. این صرافی رابط کاربری مناسبی داشته و کار با آن بسیار راحت است. همچنین از نظر ابزار تریدینگ، امکانات زیادی را در اختیار شما می‌گذارد.

کوکوین بدون فعال‌کردن تأیید هویت دو عاملی اجازه برداشت موجودی را نمی‌دهد؛ بنابراین حتماً نیاز است که این ویژگی را برای حساب خود فعال کنید. همچنین بر اساس اطلاعات لینکدین کوکوین، جانی لیو مدیرعامل این صرافی است. او که چینی‌الاصل است، در شبکه‌های اجتماعی فعالیت زیادی دارد؛ اما مانند چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس محبوب و فعال نیست. در قسمت بعد شما باید آن کدی که از طرف وبسایت، به همان ایمیلی که چند لحظه پیش وارد کردید ارسال شده را در کادر بعدی بنویسید تا ایمیل شما به اصطلاح تایید یا ویری فای شود . پس در قسمت بالا روی دکمه ایمیل کلیک می کنید و در کادر بعدی یک ایمیل را وارد می کنید ،توجه داشته باشید که این ایمیل باید در دسترس شما باشد چرا که در ادامه به آن نیاز پیدا خواهید کرد . از آن جایی که کد کشور ایران در وب سایت کوکوین وجود ندارد، شما می بایست از روش ثبت نام به وسیله ایمیل استفاده کنید .

، کد تخفیف کارمزد معاملاتی را با وارد کردن کد r3VNEVC در قسمت ریفرال ، هدیه بگیرید. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ثبت نام کوکوین لطفا از سایت ما دیدن کنید. همچنین از قسمت savings و stake موارد دیگری که حالت های مختلفی دارند و یا کلا ارزهای proof of stake هستند رو در صرافی کوکوین بررسی و از قسمت stake استفاده کنید . اولین کاری که میکنید همیشه وقتی به هر صرافی وصل میشید ، ابتدا مسائل امنیتی حسابتون بررسی کنید و هر چیزی که لازم برای امنیت حسابتون انجام بدید.

DEX ها به کاربران اجازه می دهند تا توکن‌های مختلف ساخته شده بر روی یک بلاکچین خاص را مستقیماً بین کیف پول‌های یکدیگر برای حفظ حریم خصوصی و امنیت بیشتر، بخرند، بفروشند و مبادله کنند. از آنجایی که بسیاری از این پلتفرم‌ها در واقع هیچ‌وقت ضمانت و بیمه وجوه را بر عهده نمی‌گیرند، کاربران می‌توانند این مبادلات ارزی را بدون نیاز به ارائه اطلاعات احراز هویت انجام دهند. صرافی کوکوین در سال ۲۰۱۷ توکن بومی به نام KCS را به عنوان یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم منتشر کرد.

روش‌های معاملاتی در صرافی کوکوین