آموزش طراحی سوله با طرح اتصالات و پی با SAFE , SAP در اصفهان مجتمع آموزشی امیرکبیر اصفهان | elitarchgroup

سوله های استاندارد با مقاطع تیر و ستون H شکل فلزی ساخته می شوند. و به شکل های سقف های شیب دار یا قوسی و برای دهانه های کوتاه تا بلند قابل طراحی و ساخت هستند. اما در دهانه های بیش از 50 متر معمولا استفاده از این سوله ها باعث افزایش هزینه ساخت سوله می شود. استفاده از این نوع سازه ها برای هر نوع کاربری سوله قابل استفاده هستند، اما در واحدهای تولیدی،کارخانجات و همچنین در سوله های دارای جرثقیل استفاده از سوله استاندارد رایج می باشد.

تحلیل استاتیکی، تحلیل دینامیکی، تجزیه و تحلیل المان های سازه ای نظیر تیرها و ستون های سوله، تحلیل های خطی و غیر خطی و بسیاری از موارد کلیدی و سازنده دیگر، از قابلیت های این نرم افزار معروف محسوب می شود. شرایط و اصول کلی طراحی سازه های فلزی چه ساختمانی و چه صنعتی یکسان و ثابت است فقط در پاره ای از جزئیات، از هم متمایز هستند. با توجه به ماهیت خاص سولهبه عنوان یک سازه فلزی بزرگ مقیاس، نکات تکمیلی خاصی مختص این استراکچر فلزی مهم وجود دارد که در طراحی سوله به صورت حرفه ای، باید مورد توجه قرار گیرد.

  • شرکت سوله سازی ما همیشه وقتی با این درخواست روبرو می شود، یک سوال می پرسد؛ در محدوده محل ساخت سوله شما زمین متری چقدر می باشد؟ حال به دلایل این سوال می پردازیم.
  • همانطور که در اوایل این صفحه گفته شد دهانه و ارتفاع تعیین کننده ترین آیتم در ساخت سوله می باشد.
  • در صورتی که این فرآیند به درستی صورت بگیرد، هزینه ساخت سوله صنعتی به طرز قابل توجهی کاهش می یابد.
  • البته ذکر اين نکته نيز ضروري به نظر مي رسد که در يک جامعه نرم افزاري که قانون حمايت از پديد آورندگان نرم افزار رعايت نشود نمي توان به اجراي هر مقررات ديگري خوشبين بود.

به عنوان مثال بار برف در تهران ۱.۵ متر می باشد و چند کیلومتر دور تر یعنی در دماوند بار برف ۲ متر است. این موضوع باعث می شود که بنا به شرایط ضخامت فولاد در ساخت سوله متفاوت باشد و عملا یک نسخه تاسیسات واحد نداشته باشد. به همین دلیل نمی توان از ضخامت صحبت کرد زیرا ممکن است کاربران عزیز ما گمراه شوند. وزن تقریبی در نوع خرپایی حدود ۲۴ کیلوگرم برآورد می شود و ساخت این ابعاد با سوله تیر ورقی حدود ۳۵ کیلوگرم برآورد می شود. بهترین راه این است که شما اول از طریق جهاد و یا شرکتهایی که کار آنها مشاوره پرورش دام هست ارتباط بر قرار کنید و بهترین روش و ابعاد را با توجه به نظر کارشناسی آنان مشخص کنید و سپس شرکت ما برای ساخت در خدمت شما هست. اگر سری به قسمت پروژه ها در سایت بزنید، میبینید که پروژه هایی که ما در حالت خرپایی اجرا کردیم بسیار شاخص هستند و عملا یا سازه تیرورقی قابل قیاس نیستند و بسیار مقاومتر و ارزانتر از سازه های تیرورقی میباشند.

مونتاژ سوله

آموزش طراحی سوله با طرح اتصالات و پی با SAFE , SAP در اصفهان مجتمع آموزشی امیرکبیر اصفهان | elitarchgroup

• از قسمت ورود به سایت، وارد پنل کاربری خود شده و مشخصات کاربری خود را 100درصد تکمیل کنید. ◾️ همچنین اگر از آموزش راضی نبودید تا 30 روز فرصت دارید با ذکر دلیل به ما اعلام کنید. علت هم این است که ما می‌خواهیم آموزش را مطابق نظرات و دلایل شما بهبود دهیم و به‌روزرسانی کنیم. فایل های PDF قابلیت پرینت دارند و نیاز هست پرینتر با کابل به سیستمی که فعالسازی فایل ها انجام میشود وصل باشد. 🔻اگر تسلط لازم به این موارد را ندارید، می‌توانید از “پکیج جامع آزمون محاسبات” سبزسازه استفاده کنید.

آیا در طراحی سوله در اصفهان مجازیم آن را به هر میزان سبک نماییم؟