قفل دیجیتال قیمت قفل دیجیتالی قفل هوشمند ایران لاک-خانه هوشمند آکو

قفل‌های هوشمند شیشه سکوریت با ویژگی‌های بسیاری از جمله آلارم هشدار، روش‌های پیشرفته دسترسی بدون کلید مانند رمز، کارت، کد تصادفی و… امنیت را برای شما فراهم کرده است. مشکل اصلی درب‌های شیشه سکوریت، امنیت بسیار پایین آن‌ها است، چرا که قفل‌های معمولی امنیت و آرامش لازم را به هیچ وجه برای آنان تامین نمی‌کنند. شما می‌توانید زمان رفت و آمد هرکسی به خانه خود را مشاهده کنید.برای مثال صاحب خانه‌ای را تصور کنید که برای فروش یا اجاره ملک خود به املاک محل، دسترسی به منزل را داده‌است. در این صورت با استفاده از قفل هوشمند می‌تواند دسترسی به منزل را رصد کند. نصب قفل هوشمند اقدامی کاملاً تخصصی است؛ توصیه می کنیم در زمان خرید، درخواست کنید نصب توسط شرکت تولید کننده انجام شود.

قفل دیجیتال یوکا رزگلد

تمام محصولاتی که در بازرگانی آداک با عنوان قفل دیجیتال، قفل هوشمند و تجهیزات هتلی به مشتریان عرضه می‌شوند؛ علاوه بر اصالت دارای ضمانت‌نامه معتبر و طولانی‌مدت هستند. بنابراین در صورت خرابی هر یک از کالاهای تهیه شده از این مجموعه، می‌توانید با خیال راحت نسبت به استفاده از خدمات پس از فروش و سرویس‌های رایگان ضمانت کالا اقدام کنید. قفل‌های دیجیتالی که در این مجموعه به مشتریان عرضه می‌شوند؛ از به‌روزترین و باکیفیت‌ترین محصولات بازار هستند و همین موضوع سبب شده که ما بتوانیم علاوه بر تضمین اصالت کالا، کیفیت آن را نیز برای مشتریان خود ضمانت کنیم. قفل‌های دیجیتالی وارداتی شرکت آداک لاک، از بهترین برندهای جهان هستند و با عملکرد فنی و عالی خود، زمینه ارتقا سطح ایمنی ساختمان شما را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کنند. امروزه با پیشرفت صنعت الکترونیک، دستگیره الکترونیکی برای ایجاد حفاظت بهتر و بیشتر از مکانهای خصوصی و نیز ایجاد آسایش و اطمینان خاطر برای همه افراد، طراحی شده اند. دستگاه دستگیره الکترونیکی بر روی درب های ورودی نصب می شود، و در مکانهایی که نیاز به محدود کردن دسترسی و تردد افراد وجود دارد، استفاده می شود.

قفل دیجیتال روستیک مدل RDL904

از حسگرهای پیشرفته بیومتریک تا به‌سادگی وارد کردن رمز، از راه‌هایی هستند که می‌توانید برای باز کردن درب و دسترسی به قفل انتخاب کنید. با استفاده از قفل دیجیتال می‌توانید به‌سادگی روی جریان ورودوخروج به محیط نظارت داشته باشید. می‌توان در یک عبارتقفل دیجیـتالرا پیــوند شگفت‌انگیز فناوری‌هـــای امنیتی و هوش مصنوعی دانست. قفل‌های دیجیتـال، نسـل جدید قـفل‌های درب هستند که با استفاده از تکنولوژی‌ جدیـد، به کاربران کمـک می‌کنند تا امنـیت منازل، محیـط کسـب‌وکار، مراکز اقامــتی، تفریحـی، ورزشــی و…

این قیمت پایین بی دلیل نیست چرا که این محصول در طبقه‌های پایین از لحاظ کیفیت و قیمت قرار دارد. برندها و مدل‌های بسیاری وجود دارند که کارایی مشابهی با این مدل دارند و البته کیفیت بالاتری نیز نسبت به این برند دارا هستند. این برند با داشتن بیش از 200 نمایندگی در کشور های مختلف یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه قفل های دیجیتال و هوشمند است که از ویژگی های محصولات این شرکت کره ای میتوان به جنس مقاوم و سیستم امنیتی پیشرفته و سازگاری آنها با شرایط مختلف اشاره کرد. قفل‌های دیجیتالی قابلیت اتصال به سیستم‌های کنترل دسترسی و کنترل تردد را دارند و از این طریق ایمنی بالایی فراهم می‌کنند. این قفل‌ها دارای کلید کنترل بوده، امکان تغییر کلید بدون تغییر در قفل را دارند، زمان و نحوه رویدادها را ثبت می‌کنند، به هنگام خطر می‌توانند اعلان هشدار کنند و از سرعت عمل بالایی برخوردار هستند.

قفل دیجیتال قیمت قفل دیجیتالی قفل هوشمند ایران لاک-خانه هوشمند آکو

قفل الکترونیکی و برقی درب حیاط یکی از ایمن ترین مدل های قفل درب ورودی ساختمان می باشد. برخورداری از ویژگی هایی مانند بدنه ضد ضربه و ضد سرقت، پردازنده قدرتمند، روش های بازگشایی متنوع، طراحی زیبا، غیر قابل هک شدن و خدمات پس از فروش، از مهمترین ویژگی های بهترین انواع قفل هوشمند به شمار میروند. برخی از ویژگی‌های قفل درب ورودی الکترونیکی اعم از ضد سرقت بودن، ضد شوک، ضد حریق، ضد نفوذ، ضد هک، قفل کودک و موارد دیگر، از جمله مشخصاتی هستند که به افزایش امنیت فضای داخلی کمک می‌کنند.

قفل دیجیتال لمسی Milre مدل MI-430 SD

، با تهیۀ یک باطری کتابی 9 ولت و قراردادن زبانه‌های باطری بر زبانه‌های مخصوص تعبیه شده روی قفل، انرژی الکتریکی، وارد قفل شده و شما با زدن رمز، تگ و یا اثرانگشت خود، به قفل فرمان داده و پس از آن مبادرت به تعویض باطری قفل خواهید نمود. همچنین امکان کنترل قفل درب از راه دور به روش‌های مختلفی قابل انجام است. مهم‌ترین مزیت این قفل عبارت‌اند از؛ رمز، کارت، رمز admin، رمز یک‌بارمصرف، کنترل از راه دور و … می‌باشند.

شما می‌توانید توسط دستگیره دیجیتالی بیرونی قفل، تنظیماتی را اعمال کنید که وقتی خارج از منزل هستید، قفل کودک فعال شود و دیگر قفل به‌آسانی همیشه از سمت دستگیره داخلی قفل الکترونیکی باز نشود. قفل یا دستگیره دیجیتال هیوندای دارای امکاناتی است که منحصر به خود این برند است که کمتر برندی این امکانات را به مصرف‌کننده ارائه می‌دهد. البته که این کالا قابلیت فرمان‌پذیری توسط سیستم هوشمند ساختمان را دارا است و از طریق سیستم هوشمند ساختمان و کنترل تحت شبکه اینترنت این سیستم می‌توان به قفل فرمان داد؛ در این صورت تأمین امنیت شبکه به عهدۀ سیستم هوشمند ساختمان ارائه‌شده در آن ساختمان است. قفل یا دستگیره هوشمند این نگرانی را برای همیشه از ذهن شما دور خواهد کرد؛ چراکه قفل‌های هوشمند دارای تنظیمات لازم جهت قفل شدن، پس از هر بار بسته شدن هستند. قطعاً یک قفل هوشمند (دستگیره الکترونیکی) بسیار زیباتر از یک دستگیره معمولی خود را نشان خواهد داد و این همان حس برتری و تمایز آن خانه است که از همان بدو ورود به ساختمان، در هر شخصی ایجاد خواهد شد. چون دارای سیستم ضدسرقت و هک است و از اثرانگشت و رمز برای ورود استفاده می‌کند.

  • خواه یکی از کسانی هستید که دائما فراموش می‌کنید، آیا درب منزل را قفل نموده‌اید یا نه.
  • قفل استخری نوع قفل الکترونیکی و تخصصی است که متناسب با باشگاهها و سالن های ورزشی و بدنسازی، سالن های فوتبال، سالن های فوتسال، استخرها و حتی ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی، طراحی و تولید میشوند.
  • می توان همزمان با نصب این قفل ها، اقدام به نصب دوربین مدار بسته نیز نمایید.
  • همۀ قفل‌های هیوندای دارای ورودی جهت اضافه کردن تا 10 عدد ریموت کنترل هیوندای و همچنین ورودی جهت کنترل توسط سیستم هوشمند ساختمان هستند.
  • بنابراین در صورت خرابی هر یک از کالاهای تهیه شده از این مجموعه، می‌توانید با خیال راحت نسبت به استفاده از خدمات پس از فروش و سرویس‌های رایگان ضمانت کالا اقدام کنید.