معنای پشت هر رنگ لاله + نحوه نگهداری و کاشت | jcflower

اگر میخواهید در داخل خانه به پرورش لاله بپردازید بایستی نوعی لاله را که متناسب با آن محیط است انتخاب نمایید. برای این که گل های لاله خود را زودتر به فروش برسانید می توانید در شرایط نگه داری آنها تغییراتی ایجاد کنید. اگر این شرایط را بدانید انجام این امر باعث می گردد زودتر گل لاله مورد نظر خود را بفروشید برای این کار بایستی از نوع خاصی از پیاز لاله که به صورت بزرگ و درشت باشد استفاده نمود.

لاله در باغچه یا گلدان

بعد از چند ماه، می‌توانید پیاز جوانه زده را به مکانی روشن ببرید و آن را پرورش دهید. نزدیکی یک پنجره نورگیر برای آن مناسب است، چون نور سبب تشویق پیاز برای تولید شکوفه می‌شود. گل لاله هر ساله در ایران از ماه اسفند تا اوایل اردیبهشت، با رنگ‌های زیبایش چشم‌های ما را نوازش می‌دهد. تواند این گیاه را مورد حمله قرار دهد و موجب زدی برگسار و ضعیف شدن گیاه و عدم رشد مناسب پیازهای جوان زیر خاک شود.

نحوه پرورش لاله

برای مجله خبری گل و گیاه این گل زیبا در باغچه یک قسمت مناسب از باغچه را بکنید و پیازهای گل لاله را در عمق ۱۰ سانتی متری قرار دهید. پیاز گل لاله در هوای سرد شروع به جوانه زنی می کند پس نگران آب و هوای زمستان نباشید و بدانید که این شرایط خود کمک کننده برای رشد این گیاه خواهد بود. گل لاله سرده‌ای از تیرهٔ سوسنیان است که در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ گونه دارد. محل اصلی رویش لالهٔ خودرو در آسیای مرکزی در نظر گرفته می‌شود.

http://cctvservices.ir

شما می خواهید لامپ ها را با فاصله 10 تا 15 سانتیمتر از هم جدا کنید، بنابراین یک محل کاشت به اندازه کافی بزرگ انتخاب کنید. کاشته نشده پیدا کردید، آنها را بکارید و از شانس خود استفاده کنید. یک قانون خوب این است که پیازها را زمانی بکارید که میانگین دمای شبانه در منطقه شما بین 40 تا 50 درجه باشد. گلهای عمودی ممکن است تک یا دوتایی باشند و شکل آنها از فنجان، کاسه و جام ساده تا اشکال پیچیده‌تر متفاوت است. نگهداری از گیاهان و گلها در خانه به شما این امکان را می دهد که در مقیاس بسیار کوچکتر و به روش بسیار آسان باغبانی کنید و به خصوص برای ساکنان آپارتمان بسیار مفید است.

چگونه گل لاله را پیش رس کنیم؟

در اطراف آن نباید گیاهی که نباید ايجاد می کند کاشته شود. اگر خواهان نگهداری گل لاله در منزل خود هستید شرایط نور مناسب آن را فراهم کنید و بهترین جا پشت پنجره ی جنوبی است. دمای بالا برای محیط باعث ايجاد مشکل در گل دهی می شود. گونه هایی که سوخ های آن کوچکتر است برای باغ مناسب ترند. کمترین اندازه جهت گل دادن برای محیط سوخ حدود 11 تا 12 سانتیمتر است. نشانه ی سوخ ها سالم‌ شکل و سایز استاندارد، سالم بودن پوست قسمت خارجی آن و به طور چسبیده به سوخ می باشد.

  • گل دهی در شرایط عادی در فصل بهار می باشد اما با پیش رس کردن گیاه می توان گل دهی را به اواسط دی تا فروردین آورد.
  • بعد از چند ماه، می‌توانید پیاز جوانه زده را به مکانی روشن ببرید و آن را پرورش دهید.
  • گل لاله عباسی برای رشد ایده آل به آبیاری بیشتری در مقایسه با گیاهان فضای باز نیاز دارند.
  • علاوه بر این، لاله ها یکی از اولین گل هایی هستند که در فصل بهار شکوفا می شوند.
  • به طور کلی به خاطر داشته باشید که لاله در مناطق سرد، تحت نور مستقیم؛ و در مناطق گرم در سایه نسبی رشد خوبی دارد.