قطعات لیفتراک هلی لوازم یدکی لیفتراک هلی پاور پارت | توکو لیفتراک

اما از آن ها برای مکان های سربسته بزرگ که تهویه مناسبی دارند نیز می توان استفاده کرد. خرید بدون واسطه قطعات لیفتراک این امتیاز را برای خریداران این نوع محصولات فراهم مینماید تا علاوه بر پرداخت هزینه های پایین تر قطعات اورجینال را برای دستگاه خود خریداری نمایند که این مسئله در دراز مدت باعث کاهش چشمگیر هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری لیفتراک می شود. پیستون A490 ساخت کمپانی زینچای چین  می باشد و شرکت هلی از سال 2005 میلادی تا کنون از این موتور دیزلی بر روی لیفتراک های خود استفاده نموده است . پیستون موتور لیفتراک هلیFD20/30  مدلA490 قابل استفاده بر روی لیفتراک هلی . قیمت لیفتراک هلی تابع قیمت بازار و نوسانات آن است ، قیمت لیفتراک هم مانند  همه ی اجناس  به روز میباشد  و تغییر  قیمت دلار، روی  قیمت قطعات مختلف لیفتراک تاثیر گذار است برای کسب اطلاعات درباره قیمت لیفتراک ها به سایت شهر لیفتراک مراجعه کنید.

لوازم یدکی لیفتراک ارزان

در واقع لیفتراک هایی که بدون گارانتی به فروش می رسند کیفیت خوبی ندارند. آنها را با متریال های بی کیفیت تولید می کنند و با هزینه کمتری به فروش می رسانند. شما می توانید از آلفا ماشین تمامی قطعاتی که برای لیفتراک های هلی می باشد را خریداری کنید. شرکت آذران پیشرو صنعت با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه
تأمین قطعات انواع لیفتراک از جمله دنده های لیفتراک ، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند ،… قطعات لیفتراک این شرکت به منظور کسب رضایت مشتریان خود اقدامات زیر را در اولویت کار خود قرار داده… شما میتوانید برای مشاوره و خرید انواع تجهیزات انبارداری ( ریچتراک برقی ،قیمت پالت تراک،جک پالت دستی،استاکر برقی ) ، انواع باطری های لیفتراک ،همچنین انواع خدمات مرتبط با تعمیرات تخصصی لیفتراک و تامین قطعات اصلی لیفتراک با مجموعه پارت ماشین تماس حاصل فرمایید .

  • شهر لیفتراک با سابقه طولانی در زمینه  تعمیر و فروش لیفتراک  سبک و سنگین به صورت دست دوم سبک و سنگین در کشور به مشتریان خدمت رسانی  میباشد شایان ذکر است این مجموعه توانایی تعمیر و خدمات پس از فروش  محصولات مد نظر مشتریان گرامی را با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن دارا میباشد  .
  • خرید لوازم یدکی لیفتراک هلی در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.
  • وارد کننده قطعات و لوازم یدکی لیفتراک ، انواع لیفتراک کوماتسو لیفتراک تویوتا و لیفتراک هیوندای ، لیفتراک هلی و لیفتراک اریا لیفتراک دوو دوسان ، لیفت تراک سهند ، لیفتراک سپاهان و ارائه دهنده بهترین قیمت لیفتراک در انواع برند و تناژ های مختلف می باشد.

تعمیرات لیفتراک و تآمین قطعات
سرویس و نگهداری ماشین آلات انبارداری
انواه برند
لینده-کوماتسو-تویوتا-سهند-هیوندا-هایستر- هلی و…. مدلهای  CPCD15 لیفتراک  دیزلی ،  CPD 15  لیفتراک برقی ، CPQYD 20   لیفتراک دوگانه سوز موجود میباشد. معمولا  کاربرد لیفتراک  درسالن تولید کارخانجات و کارگاه برای بار زدن ویا  جابجا کردن محصولات در انبار میباشد.

را تامین نموده و شما می توانید تنها با یک تماس نسبت به تهیه قطعات لیفتراک مورد نیاز خود از این شرکت اقدام نمایید. لیفتراک  دیزلی ، با بالاترین ظرفیت  تا ۱۰ تن دارد و موتور لیفتراک با این ظرفیت  از ایسوز ژاپن و گیربکس آن  اتوماتیک ZF آلمان میباشد  و  در لیفتراک های هلی دیزلی با ظرفیت 15 تن  از موتور CUMMINS آمریکایی و گیربکس اتوماتیک ZF استفاده شده است . ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند. لطفا برای سفارش قطعات و لوازم لیفتراک های خود از طریق شماره تماس های ما اقدام به سفارش و دریافت مشاوره داشته باشید؛ همکاران ما بهترین متخصصین در زمینه لوازم و قطعات لیفتراک در ایران می باشند. برای اینکه عیب ها و خسارت های وارد شده به قطعات لیفتراک شما کمتر باشد، بازرسی‌های دوره‌ای را جدی بگیرید.

سوزن انژکتور لیفتراک

قطعات لیفتراک هلی لوازم یدکی لیفتراک هلی پاور پارت | توکو لیفتراک

شرکت هلی توانسته است طی 20 سال متوالی در زمینه تولید و فروش لیفتراک رتبه نخست را در کشور چین کسب کند. لیفتراک ها از جمله ماشین آلاتی هستند که به دلیل کار و عملیات سنگینی که انجام می دهند در معرض سایش و استهلاک هستند. هزاران بالابر هلی در همین لحظه در حال استفاده هستند و مواد را از مجتمع های صنعتی در اروپا به ساخت و ساز چند واحدی در آمریکا حمل می کنند. لیفتراک های دیزلی برای کار در مناطق باز ساخته شده اند اما در انبارهای بزرگ، شرکتهای خدمات بندری و… با تهویه مناسب مورد استفاده قرار می گیرند. قدرت و توان موتور آن زیاد است و توانایی بلند کردن بارهای سنگین تا ارتفاع بالاتری را دارند.