گل لاله چیست؟ روش‌های نگهداری و تکثیر گل لاله علی ولی | jcflower

اندازه ی عمق برای کاشت سوخ کوچک تر 10 سانتیمتر گ سوخ بزرگتر تا 15 سانتیمتر می باشد و سوخ خیلی درشت را معمولاً درعمق 20 سانتیمتر می کارند. گل لاله در رنگ های متفاوتی وجود دارد و هر رنگ گل معنی و نماد خاص خود را دارد که در مقاله دانستنی هایی در مورد تأثیر و معنای رنگ گل ها در گل آرایی بطور کامل پرداخته شده است. به طور مثال گل لاله در رنگ های قرمز بيانگر عشق و رنگ زرد بيانگر شادمانی و گل لاله سفید به معنای معذرت‌ خواستن و همچنین گل لاله صورتی به معنای وفاداری می باشد. گل لاله در اشعار و ادبیات فارسی هم نشانگر قلب عاشق و گل لاله سرخ، نماد عشق بی پایان و ابدی عاشق به معشوق است. قدیمی‌ترین آثار باستانی‌ای که در آن نقش لاله به چشم می‌خورد مهرهای برنزی و سنگی‌ای است که از افغانستان به دست آمده‌است و قدمت آنها به بیش از ۲۰ سده پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد.

http://cctvservices.ir

شپشک آرد الود از برگسار و غنچه های گیاه تغذیه می کنند. سلام خدمت کاربران سایت آکادمی علی ولی؛ در این مطلب جدید با معرفی گل جذاب… در این مقاله از وبلاگ علی ولی میخواهیم به معرفی گل عسل (با نام دیگر…

ایکمیا فاسکیاتا: از نگهداری تا تکثیر و کوددهی

گیاهی برای پروش دادن در گلدان مناسب است که پیاز درشت و ساقه های گل کوتاهی داشته باشند محیط مناسب برای پیازای گیاه در حدود سانتیمتر است. توجه کنید گونه هایی که ساقه های بلند و پیازهایی کوچکی دارند بیشتر برای کاشت در باغ و باغچه مناسب هستند. نکته قابل اهمیت این است که باتوجه به ساقه های گل اندازه گلدان را انتخاب کنید. در این روش بهترین و مناسب ترین زمان و مکان برای کاشت باغچه و مکانی بیرون از محیط گلخانه و در اواخر ماه آبان می باشد. سوخ هایی که در باغ کاشته شده بودند تمام فصل زمستان در خاک بوده اند و زمانی در فصل بهار هوا گرم تر شود گل دهی دارند.

  • غذای گل به صورت پودری و مایع در بازار موجود می باشد می‌تواند در خانه غذای گل (فلاورفود) هم درست کنید.
  • ورمی کمپوستیا کود حیوانی پوسیده شده نیز می‌توان برای رشد بهتر گیاه استفاده کرد.
  • از این رو خرید پیازهای مرغوب یکی از دغدغه های اصلی و همیشگی باغداران بوده است.
  • این کار باید در فصل پاییز انجام شود، یعنی زمان معمول برای کاشت پیاز لاله.

۱-مجله خبری گل و گیاه های با ساقه گلدهنده بلند که برای گل بریدنی مناسب هستند. ورمی کمپوستیا کود حیوانی پوسیده شده نیز می‌توان برای رشد بهتر گیاه استفاده کرد. گل لاله یکی از رایج ترین گل هایی است که در سراسر دنیا پرورش می یابد. شکل لامپ‌ گونه‌ ی این گیاه سالپای آن را به نماد رستاخیز و عزم راسخ تبدیل کرده است.

معرفی گل تکمه ای

برای کاشت این گل زینتی در داخل گلدان همان طور که در بالا ذکر شد سر پیاز مورد نظر بایستی به سمت بالا باشد. اگر می خواهید بدانید که چه دمایی برای کاشت گل لاله مناسب است باید بدانید که دمای 2 تا 4 درجه مناسب خواهد بود. در ماه اسفند لاله‌ها شروع به جوانه زنی کرده و گلبرگ های خود را به تماشا می گذارند تا چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب نمایند.

گل لاله : نکات طلایی نگهداری، انواع نماد گل لاله