پیاز گل لاله قرمز لب زرد هلندی بذری نو بکاریم | jcflower

پیاز در یک مکان خشک و تاریک نگهداری شود و سال دیگر دوباره آن را بکارید. دارای گل های زیبایی در طیف وسیعی از رنگ های زرد، قرمز، سرخابی، صورتی و سفید دیده می شوند. گل لاله عباسی به صورت تک رنگ یا دو رنگ و یا ترکیبی از رنگ ها هم دیده می شود.

  • مانند بسیاری از گل های دیگر، لاله ها دارای معانی قوی هستند.
  • نکته مهم در این روش تابستان اول است که محل کاشت پیازها نباید زیاد آبگیر باشد یا آب جمع شود، چون موجب پوسیدگی پیازها میشود.
  • گل‌های لاله آتشی قرمز رنگ است و پرچم‌های گل کاملا مشخص است.
  • برای شروع گلدهی حدود بیست روز مانده به اول بهار می‌توانید گلدان را به جای گرم‌تری منتقل کنید تا به گلدهی برسد.
  • نکته‌ای که باید در مورد پژمرده شدن گل لاله بدانید، چگونگی چرخه زندگی اوست.
بومی اروپا است و شاخ و برگ‌های کم رشد با سرعت رشد بالا دارد بطوری که ظرف دو ماه پس از کاشت، زمین… پس از یک یا دو هفته، شاخ و برگ های باقی مانده از بین می روند و به آرامی به رنگ زرد / قهوه ای در می آیند. این مدت زمان زیادی را به پیازها می دهد تا مواد مغذی را از برگ های پوسیده جذب کنند و پیازها را برای شکوفا شدن سال آینده آماده می کند.

http://cctvservices.ir

بین دو مجله خبری گل و گیاهیاری اجازه دهید حدود دو سانتی‌متر از سطح خاک خشک شود سپس آبیاری را انجام دهید. بدلیل tulipalin موجود در گل لاله می‌تواند موجب مشکلات گوارشی و حساسیت در حیوانات شود. گل لاله در خیلی از کشورها به عنوان گل ملی به شمار می آید، کشورهایی مانند ایران، ترکیه، هلند، بلژیک و افغانستان.

نگهداری گل لاله

کمترین اندازه محیط سوخ جهت گلدهی ۱۲-۱۱ سانتی متر است. سوخ های سالم دارای شکل و اندازه استاندارد واریته بوده، پوست خارجی آنها سالم و چسبیده به سوخ است. عمق کاشت سوخ های کوچک ۱۰ سانتی متر و سوخ های بزرگ ۱۵ سانتی متر است. اگر زمستان خیلی سرد باشد، سوخ های درشت در عمق ۲۰ سانتی متر کاشت می شود. برگ ها در سطح خاک گسترده و اغلب حاشیه آنها موج دار است تعداد برگ ها بر حسب توان گلدهی متفاوت است. گل از سه کاسبرگ گلبرگ مانند و سه گلبرگ با رنگ های متنوع تشکیل شده که تا حدودی همدیگر را می پوشانند.

دما و رطوبت مورد نیاز گل لاله

رنگ سفید ملایم لاله ها حال و هوای بسیار آرام و شادی به فضا می دهد. لاله های سفید معمولاً در مراسم خاکسپاری اهدا می شوند زیرا رایحه ملایمی دارند که فضای را شاد نگه می دارد. یک دسته گل لاله سفید همراه با یادداشت «از دست دادنت متاسفم» برای ابراز همدردی شما عالی است. در زمان‌های قدیم لاله‌های نارنجی را به مردم می‌دادند تا مشاجره و نزاع بین آنها را حل کنند.