همه چیز درباره گل لاله ایران درخت | jcflower

از ویژگی‌های خاص گونه‌ی شنل قرمزی برگ‌های سبز با رگه‌های بنفش روی آن‌ها است. این گونه بومی آسیا است و رنگ گل در این گونه قرمز با مرکز مشکی است. رنگ صورتی در لاله نماد درک متقابل و نقطه نظرات مشترک است.

گل لاله ایرانی در باغچه:

در میان آنها لکه های تیره دیده می شود که به آن چشم می گویند و از مشخصات لاله است. 6 پرچم دارد، تخمدان آن سه خانه ای و کلاله سه شاخه است. در اولین قدم برای کاشت این گیاه باید پیازها را به مدت 5 دقیقه در محلول قارچکش کاپتان و سم کاربندازیم غوطه ور کنید. این عمل منجر می شود که بیماری های قارچی احتمالی موجود در پیازها از بین برود.

سوخ بالغ لاله دارای ۶ برگ فلسی اندوخته ای است که به صفحه پایه ای چسبیده اند. در محور هر فلس یک جوانه بر روی صفحه پایه ای قرار دارد که این جوانه ها می توانند به سوخ گلدهنده تبدیل شوند و بالاترین جوانه محوری، چهار برگ و یک گل انتهایی تولید می کند. برگ ها اغلب در پایین ساقه تشکیل می شود گرچه در بعضی گونه ها و ارقام بصورت متناوب روی ساقه گل بدون مو و گاهی مودار تشکیل می شود.

  • این گونه از لاله ها را از خانواده هیبریدهای Darwin می دانند.
  • لاله ها بسته به نوع می توانند از یک تا ده سال زندگی کنند.
  • حال بایستی گلدان مورد نظرتان که پیاز در آن کاشته شده است را خوب آبیاری کنید.
  • این عمل منجر می شود که بیماری های قارچی احتمالی موجود در پیازها از بین برود.
  • همه لاله ها از مناطقی که رطوبت بیش از حد دارند بیزارند.
  • رنگ‌بندی انواع گل لاله بسیار متفاوت و چشمگیر است که هر فرد با هر سلیقه و متناسب با هر نمادی که مدنظر خود است می‌تواند این گیاه را خریداری کند.

قبل از کاشت بایستی از کیفیت خوب و بالای خاک مورد نظر اطمینان حاصل کنید. اگر قبل از کاشت خاک باغچه را با استفاده از کمی کود حیوانی و ماسه پر کنید در رشد و نمو لاله بسیار یاری خواهد رساند. در هنگام کاشت گیاه در باغچه حتی الامکان سعی شود از مناطقی که دارای سایه هستند استفاده شود تا گل موجود ماندگاری بالایی داشته باشد. همان گونه که از شکل ظاهری گل لاله می توان دید این گل از جمله گل هایی است که دارای ظاهری بسیار زیبا و لطیف است. همان طور که می دانید گل لاله از گیاهانی است که از منظر دارویی نیز بسیار حائز اهمیت قرار گرفته است.

http://cctvservices.ir

این مجله خبری گل و گیاه را در محیط و شرایط جوی خنک نگهداری کنید، تا رشد خوبی نصیب گل شما شود. توجه داشته باشید که در زمان برداشتن سطح خاک به ریشه و ساقه گیاه آسیب وارد نشود. اکنون در گلدان آب بریزید، تا جایی که فقط 3 سانتی متر از پایین پیاز را بپوشاند. در سالهای اول، لاله‌های جوان فقط برگ تولید خواهند کرد. اما تقریبا در سال سوم، می‌توانید منتظر شکوفه‌های لاله باشید. علاوه بر کاربرد در گل آرایی، لاله کاربرد پزشکی هم دارد.

شب بو زعفرانی پامتوسط زعفرانی رنگ