معنای پشت هر رنگ لاله + نحوه نگهداری و کاشت | jcflower

لاله‌ ها قبل از این که به شکل یک گل زیبا در بیایند از پیاز تشکیل یافته اند. عمقی که برای کاشتن این گل در نظر می گیرند حدود 12 الی 20 سانتی متر می باشد. اگر بخواهیم گل لاله را از لحاظ ظاهری بررسی کنیم باید بگوییم که این گل از برگ های نواری شکل تشکیل شده است و به صورت پهن می باشد. هر گونه لکه و یا رنگی غیر طبیعی مانند رنگ های سفید صورتی و یا آبی در روی سط بیرونی پیاز ها نشان از نا مناسب بودن پیاز این گل است. اوتاکنون در صدها ساعت کارگاه و سمینار آموزشی ،به بیش از هزاران نفر آموخته است که چگونه گل آرایی کنند و چطور از این راه تولید ثروت کنند. در این مطلب از وبلاگ آکادمی آموزش گل آرایی علی ولی به معرفی گیاه زیبای…

پیاز گل لاله رنگارنگ پک ۵ عددی ( ایرانی )

لاله های رنگی از زیباترین گلهای طبیعتن که طرفداران زیادی توی جهان دارن. ارتفاع گیاه بعد از رشد و گلدهی حداکثر به 30 سانتی متر میرسه و پیازش میتونه چند سال زیر زمین بمونه و تعدادش زیاد بشه. پیاز ارائه شده رنگارنگ و غیر قابل تفکیکه و دقیقا نمیدونیم پیازی که به دستتون میرسه چه رنگیه اما چیزی که مشخصه اینه که تمام رنگهای لاله زیبا و جذابن. مانند بسیاری از گل های دیگر، لاله ها دارای معانی قوی هستند. همانطور که در داستان فرهاد و شیرین بیان می شود، یکی از رایج ترین معانی گل لاله قرمز، عشق عمیق و کامل است. علاوه بر این، لاله ها یکی از اولین گل هایی هستند که در فصل بهار شکوفا می شوند.

  • در نهایت پیازهای جدا شده و پیاز مادر را در عمقی 3 برابر اندازه پیاز، مجدد بکارید.
  • بعد از جوانه زدن بهتر است گیاه به مکان گرم‌تری برده شود تا به گلدهی برسد.
  • در ادامه با انجام مراقبت‌های لازم می‌توانید از داشتن گل‎های جدیدتان لذت ببرید.
  • آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.
  • گل لاله گلی زیبا و جذاب و محبوب از خانواده سوسنی ها و یک گزینه ی عالی برای باغچه هاست.

و در صورت مرطوب بودن بیش از حد خاک یا بسته بودن سوراخ زهکش خاک انتهای گلدان باتلاقی شده و گیاه را در معرض پوسیدگی های پیاز قرار می دهد. بعد از جوانه زدن پیاز ها می توانید گلدان را به محل پر نور تر و گرمتر منتقل کنید. البته کاشت بذر روش زمان بری است و برای کشت گیاه در فضای داخل منزل پیشنهاد نمی شود.

نحوه پرورش گل لاله

اگر مجله خبری گل و گیاه لاله را در منزل نگهداری می‌کنید از دریافت نور کافی توسط گیاه اطمینان حاصل کنید. برای این کار بهتر است گلدان گل لاله عباسی را پشت پنجره جنوبی خانه قرار دهید. برای این که بتوان از این گیاه و گل محافظت کرد بایستی در شرایط اقلیمی مناسبی آن را پرورش داد. این گل به دما حساس میباشد و باید در هوای خوب و دمای مناسب نگه داری گردد. اگر به دنبال این هستید که گل لاله‌ای که پرورش میدهید آب کمتری مصرف کند آن را در محیط های روباز کشت کنید. سعی کنید گل لاله خود را در خاک هایی که رطوبت بالایی دارند کشت نکنید.

http://cctvservices.ir

اگر هوای معتدل غیر فصلی باعث رشد زودرس در زمستان شود، خطر آنقدر که به نظر می رسد بزرگ نیست. لاله ها (و نرگس ها نیز) نسبتاً سرما را تحمل می کنند. با این حال، اگر دمای سرد زمستانی بازگردد، ممکن است رشد را به تاخیر بیندازد. برف در این مورد واقعا مفید است، زیرا می تواند شاخ و برگ را از سرمای شدید عایق کند. تکثیر گل لاله به دو روش کاشت بذر و تکثیر پیاز گل انجام می‌شود.

گل لاله هلندی