معرفی 8 انواع گل لاله، تکثیر، نماد و روش‌ نگهداری آن + عکس | jcflower

پس نگران سرمازدگی گیاه در زمستان نباشید چرا که دمای پایین برای جوانه زدن ضروری هم هست. این گونه از لاله ها را از خانواده هیبریدهای Darwin می دانند. این هیبریدها با هدف ایجاد ساقه گل بلند، عطر خوب و محکمی ساقه ها برای مقاومت در برابر باد و باران تولید می شود.

http://cctvservices.ir

برگ‌های آن دارای بریدگی عمیق و اغلب سه قسمتی یا سه برگچه‌ای‌است. خاکی که برای گیاه انتخاب می شود باید سبک و کاملا قابل نفوذ باشد. خصوصیت سبکی خاک از وجود ماسه و شن فراوان در آن حاصل می گردد. پیاز ها را نزدیک سطح خاک می کاریم به نحوی که جوانه آن تقریبا مماس با سطح خاک باشد.

در مناطقی از مجله خبری گل و گیاه این گل را به نام اشک سیاوش می شناسند. در شمال غرب ایران در قسمت آذربایجان غربی به طور فروانی می توان این گل را مشاهده کرد. پیاز لاله از چندین فلس در داخل خود تشکیل یافته است که این فلس ها در برابر زیان های وارده یک دیگر را محافظت می نمایند. نکته ای که وجود دارد بعد از میان رفتن گل لاله پیاز گل لاله را از خاک درآورده و ساقه آن را قطع می کنند.

سبد گل شماره 112

بهترین زمان برای کاشت پیاز گل لاله اواخر فصل پاییز می‌باشد. پیاز گل لاله در پاییز قبل از یخ زدن زمین کاشته می شود. با کاشت واریته‌هایی با زمان‌های مختلف شکوفه، می‌توانید گل‌های لاله را از اوایل تا اواخر بهار داشته باشید.

درخت پالم، برگ پالم از برگ های زینتی و کاربردی در گل آرایی

برای سبک کردن خاک می توانید از ماسه و شن استفاده کنید. بهترین و مناسب ترین نوع خاک برای لاله ها ترکیب کوکوپیت، پیت ماس و پرلیت می باشد. گل لاله را نماد عشق و عاشقی می‌دانند و مثل گل رز هر رنگ لاله نماد و معنای متفاوتی دارد. درحالیکه گل‌های لاله پرورشی جام گل بزرگ‌تری داشته و در تنوعی از رنگ‌های زرد، قرمز، نارنجی، بنفش و سفید دیده می‌شوند. اگر گل لاله را از شاخه آن جدا کنید و به صورت مرتب و درست از آن نگهداری کنید، می‌توانید این گل شاخه بریده را بیشتر از ۱۰ روز در آب، نگهداری کنید. بخشهای جدا شده را به خوبی بررسی کنید و هر قسمتی را که به نظر نرم و دفرمه می‌آمد از آن جدا کنید.

  • همینطور اولین بازارگل و گیاه مجازی ایران نیز در سال 93 در کنار این ژورنال شروع به کار کرد تا نیازهای روزافزون مردم دراین زمینه را براورده سازد .
  • اگر لاله در باغچه کاشته شده است و بارندگی نیز هر هفته یا یک هفته در میان صورت می‌گیرد، دیگر نیازی نیست شما هم لاله را آبیاری کنید.
  • گل شاه پسند یک گیاه گلدار بسیار متنوع است که در سبدهای آویزان بسترها، باغ های صخره ای و قاب پنجره رشد می کند.
  • نیاز رطوبتی بالایی ندارد و رطوبت نسبی منزل برای رشد و شکوفایی گیاه کافی است.
  • 2020 © تمامی حقوق این فروشگاه برای دمبرگ محفوظ می باشد.