لاله ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | jcflower

اگر بخواهیم در مورد لاله tulip صحبت کنیم باید بگوییم که این گل دسته ای از گیاهان محسوب می گردد که چندین ساله بوده و دارای پیاز می باشد. این نوع از گل لاله از خانواده Liliaceae بوده و مربوط به راسته Liliales است. بیش از ۱۰۹ گونه از این گیاه را میتوان در سراسر کشورهای جنوب اروپا، شمال آفریقا، آناتولی و ایران یافت. امروزه لاله های بسیاری که مورد کاشت و برداشت قرار میگیرد از نوع Tlipa gesneriana هستند. شما عزیزان برای این که به محیط اطراف خود زیبایی بینطیری ببخشید میتوانید از این نوع گل لاله استفاده کنید. بیش از 3000 گونه از لاله به صورت پرورش و کشت انتخابی تولید گشته‌اند.

خرید اینترنتی پیاز گل لاله قرمز رقم Red Impression از دمبرگ

بیش از 160 نوع در سرتاسر جهان است و دارای رنگ های سفید، قرمز، صورتی و زرد است. طبق نظر باغبانی گیاه یکساله است و البته پیاز جدید هر سال جایگزین می شود. گل لاله در مناطق سردسیر به صورت دائمی قابل پرورش‌ است ولی در مناطق گرم قبل از اینکه گیاه را بکارید باید سوخ (پیازها) با سرما پرستاری شود.

http://cctvservices.irما در تیم تولید محتوای سایت آکادمی علی ولی در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه گل آرایی و راه‌های کسب درآمد از آن را برای شما فراهم کنیم. بهترین و مناسب ترین نوع خاک برای لاله ها مخلوطی از کوکوپیت، پیت ماس و پرلیت و همچنین ترکیب مناسب دیگر خاک باغچه و ماسه می باشد. گل لاله در دمای 15 تا 18 درجه رشد خوبی دارد و در برابر سرما مقاوم است. گل دهی در شرایط عادی در فصل بهار می باشد اما با پیش رس کردن گیاه می توان گل دهی را به اواسط دی تا فروردین آورد.

مشکلاتی که گل لاله را از پای در می‌آورد به همراه روش درمان

مناسب ترین دمای خاک در زمان کاشت بهتر است که کمتر از 17 درجه سانتی‌گراد باشد. گل لاله عباسی برای رشد ایده آل به آبیاری بیشتری در مقایسه با گیاهان فضای باز نیاز دارند. بایستی آبیاری زمانی که سطح خاک رطوبت خود را از دست داد، انجام شود. آبیاری زیاد و غرقاب شدن بستر گل باعث پوسیدگی ریشه و در نهایت صدمه به گیاه می شود.

ایکمیا فاسکیاتا: از نگهداری تا تکثیر و کوددهی

مالچ پاشی در اطراف مجله خبری گل و گیاه می تواند به مرطوب نگه داشتن خاک کمک کند. در روش دیگر، می توان در پاییز سوخ لاله را در گلدان کشت کرد و روی آن را با ماسه پوشاند که در این حالت در دمای خنک ریشه ها رشد می کنند. هر چه گیاه رشد می کند باید مقدار بیشتری ماسه روی آن ریخت.

  • بومی اروپا است و شاخ و برگ‌های کم رشد با سرعت رشد بالا دارد بطوری که ظرف دو ماه پس از کاشت، زمین…
  • در زمان های اولیه، فقط در باغ ملکه الیزابت یافت می شد.
  • این نوع از گل لاله برعکس نوع زودرس تک پر، طول آن بلند و به ارتفاع 45 تا 75 سانتی متر هم می رسد.
  • در مورد نگه داری و کاشت گل‌های زیبای لاله بایستی بدانید که خاک گل لاله باید از زهکشی درستی برخوردار باشد.