خرید بذر گل لاله عباسی پابلند الوان | jcflower

گل لاله عباسی در آفتاب کامل ( 6 ساعت نور در روز) رشد مناسبی دارد. لاله‌ها بطورکلی در چهار طبقهٔ کلیِ زود گل‌دهنده، میان‌رس، دیر گل‌دهنده و گونه‌ها قرار می‌گیرند. اگر در قرن شانزدهم به کسی گل لاله می دادی، به او ثروتی می دادی. در آن زمان گل فوق العاده محبوب بود و تجارت سوداگرانه پیاز لاله توسعه یافت.

http://cctvservices.ir

گل لاله آب زیادی را در ساقه های خود می کشد و به آب زیادی نیاز دارد به محض کم شدن آب گلدان به آن آب اضافه کنید تا گل شما پژمرده نشود. غذای گل به صورت پودری و مایع در بازار موجود می باشد می‌تواند در خانه غذای گل (فلاورفود) هم درست کنید. برای طولانی تر شدن عمر لاله ها، توصیه می‌کنیم که غذای گل به آب اضافه کنید. اضافه کردن چند قطره آبلیمو یا یک حبه قند هم خوب است اما غذای گل بهترین نتیجه و بیش ترین ماندگاری گل‌ها را با خودش دارد.

گل لاله mean in Farsi?

دمای ایده آل برای رشد لاله دمای بین 15 تا 20 درجه سانتی گراد است. ترکیبی از پیت ماس، ماسه، کوکوپیت و پرلیت برای گل لاله مناسب است. انواع لاله به نور خوب و کامل نیاز دارند و در صورتیکه نور خوب دریافت نکنند گلدهی متوقف یا کمتر می شود. گل‌های لاله آتشی قرمز رنگ است و پرچم‌های گل کاملا مشخص است. این گونه بومی آسیا است و گل‌های آن سفید رنگ و ستاره‌ای شکل است. لاله زرد را نماد شادی و تفکر مثبت می‌دانند و می‌تواند یک هدیه مناسب برای افراد مثبت اندیش و خوش بین باشد.

گیاه به آفتاب و نور مستقیم روزانه حداقل 6-4 ساعت نیاز دارد. در نزدیکی فصل های زیبای سال یعنی پاییز رنگارنگ و زمستان سپید هستیم. به این صورت که ساقه در چند سانتی متری در زیر گل خم می شود.

عکس گل رز برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

در ادامه برای مجله خبری گل و گیاه جوانه سرما و دما را تا 5 درجه کاهش دهید. پس از رشد جوانه دما را افزایش دهید تا به 17 تا 20 درجه برسد و آرام آرام نور را هم افزایش دهید. بستر مناسب برای رشد ایده آل و مناسب گل لاله عباسیخاک حاصلخیز، خنثی تا کمی اسیدی، خاک غنی از مواد آلی و زهکشی شده با بافت لومی می باشد.

  • دمای بالا برای محیط باعث ايجاد مشکل در گل دهی می شود.
  • زهکشی درست خاک این گل به این دلیل است که از پوسیدگی پیاز گل لاله جلوگیری گردد.
  • لاله های سه گان (تریپلوئید) در قاعده خود بخش متورمی دارند که به سوخ واقعی تبدیل نمی شود اما رشد ژوخه مانند و طویلی (دستک) در انتهای آن وجود دارد که سوخ کوچکی تشکیل می دهد.
  • اگرچه لاله از طریق کاشت دانه نیز تکثیر می‌شود، اما رایج‌ترین و بهینه‌ترین راه برای تکثیر لاله تقسیم کردن پیاز اصلی است.