خانه هوشمند ساختمان هوشمند خانه هوشمند کوباکو

درست است راه‌اندازی سیستم هوشمند، ارزش خانه را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد؛ اما برای بسیاری از افراد خرید این سیستم به خاطر هزینه‌های زیاد آن در وهله‌ی اول ممکن نیست. این خانه‌ی سه‌طبقه که به شکل موزه و برای سکونت دو نفر طراحی شده است، به کمک دو تکنولوژی هوشمند و سبز، از جمله سیستم اتوماسیونی که مقدار مصرف انرژی خانه را کنترل می‌کند، یکی از بهترین خانه‌های هوشمند در دنیا است. نگاه کردن در آینه‌ی حمام این ساختمان نه‌تنها انعکاس صورت شما، بلکه اخبار و وضعیت آب‌و‌هوا را نیز نشان می‌دهد. می‌توانید برای دوش گرفتن محدودیت زمانی تعیین کنید تا وقتی از این حد عبور کرد، به شما هشدار بدهد.

ارائه محصولات برخی از برند های مطرح خانه هوشمند در سراسر دنیا نظیر TUYA . خدمات و مشاوره در زمینه هوشمندسازی و پشتیبانی شما عزیزان ، از دیگر فعالیت های مجموعه خانه هوشمند استر اسمارت است . شما می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و بهترین پیشنهاد را برای هوشمند سازی دریافت کنید . موضوع درخور توجه در این میان این است که این سیستم جدا از لوکس ‏بودن باعث بهینه‏ سازی مصرف انرژی هم می‏شود و احتمالا همین امر از عوامل مهم و تاثیرگذاری است که باعث می‏شود دیر یا زود همه ما ترجیح ‏دهیم خانه‏ هایمان را به سمت هوشمند شدن پیش ببریم. خانه‏ هوشمند در واقع خانه ‏ای است که سال‏ها پیش در فیلم‏های علمی- تخیلی دیده می‏شد، خانه‏‏ ای که صاحبش با فشار دادن یک دکمه چند کار همزمان در آن انجام می‏داد؛ حتی اگر در خانه حضور نداشت.

سوییچ تک-کانال پشت کلیدی ساناف زیگبی

در این نوشته از وبسایت مهندسین هوشمند‌سازی کارن تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در رابطه با جزئیات تکنولوژی نوظهور خانه هوشمند تمام موارد لازم را به خدمت شما عزیزان عرض کرده و تا حد امکان جای سؤالی باقی نگذاریم. شما عزیزان می‌توانید برای سفارش خدمات و همچنین مشاوره در رابطه با جزئیات خانه هوشمندی که قصد پیاده‌سازی آن را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید. در رابطه با آموزش خانه هوشمند اشاره شد که این مبحث کاملاً تخصصی بوده و نیازمند مهارت و تجربه بالایی می‌باشد. اما این موضوع مهارت و تجربه در بحث آموزش خانه هوشمند knx نقش پررنگ‌تری پیدا کرده و اهمیت بیشتری دارد چرا که پلتفرم knx دارای جزئیات و جوانب بسیار بیشتری بوده پیاده‌سازی آن مهارت بیشتری نیز می‌طلبد.

راحتی و کنترل

وینک برخلاف الکسا یا اسیستنت، وفاداری به برند ندارد و به کاربر این امکان را می‌دهد تا هر محصول مورد علاقه‌ی خود را با سیستم هوشمند به‌صورت یکپارچه ادغام کند. در صورتی که شما هم قصد دارید تا به سمت آینده قدم بردارید، تردید را کنار گذاشته و همین الان اقدام کنید. اگر بعد از مطالعه این مطلب در زمینه اینکه خانه هوشمند چیست؟ سوالی برایتان باقی مانده، می توانید مطلب خانه هوشمند pdf را مطالعه کرده و یا با کارشناسان سایت کارن در ارتباط باشید تا پاسخ کلیه سوالات خود را به حرفه ای ترین شیوه دریافت کنید. پروتکل هایی که در زمینه هوشمند سازی فعالیت می کنند، دارای زبان هایی هستند که اجازه اجرای آنها را می دهد.

برخی از این دستگاه‌ها به این هدف ساخته شده‌اند و برخی دیگر نیز این قابلیت بعدا به آنها اضافه شده است و صاحبان خانه با استفاده از برنامه‌ها، دستورات صوتی یا با استفاده از هوش مصنوعی آنها شرکت خانه هوشمند آکو را اداره می‌کنند. برای برخی از صاحب خانه‌ها، تبدیل یک خانه‌ی معمولی به خانه هوشمند یا ساختمان هوشمند می‌تواند به سادگی خرید یک اسپیکر باشد. برای برخی دیگر نیز خانه هوشمند شامل اتصال چندین محصول متفاوت از جمله اسپیکرها، دوربین‌ها، کامپیوتر، تلفن‌های هوشمند، تبلت، تلویزیون، سیستم امنیتی، لوازم خانگی و غیره است. فروشگاه خانه هوشمند AsterSmart با سالها تجربه در زمینه هوشمند سازی ساختمان ارائه دهنده راهکارهای نوین مبتنی بر تکنولوژی اینترنت اشیاء برای نیازهای مختلف است.

آلارم هوشمند زنگ هشداری است که می‌توانید خودتان آن را با استفاده از دستگاه موبایل، خاموش یا روشن کنید. این سیستم باید کمترین میزان آلارم کاذب را داشته باشد و احتمال ایجاد هشدارهای کاذب زیاده از حد که باعث عدم توجه پلیس می‌شود را به حداقل میزان ممکن برساند. اگر نگران این هستید که همیشه برای پاسخ داده به آلارم‌ها در دسترس نباشید می‌توانید به هشدار هوشمند خود دستور دهید که تحت شرایط خاصی روشن شود؛ به عنوان مثال زمانی که پنجره‌ی خانه می‌شکند.

تصور کنید در اتاق کنفرانس با لمس یک کلید می توانید یک سری عملکردهای مختلف و جداگانه را برای آماده سازی فضای اتاق جهت ارائه سمینار، فعال و اجرا نمایید. برای بسیاری از افراد نیروی محرکه برای هوشمند ساختن خانه‌ها صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌ها با سیستم‌های گرمایشی و تهویه‌ی هوای اتوماتیک است. ترموستات‌های هوشمند به سرعت و به طور دقیق گرمایش و سرمایش خانه را اتوماتیک می‌کنند. خاموش کردن محصولات دیگری مانند چراغ‌های متصل و لوازم خانگی در زمان عدم نیاز، می‌تواند مصرف انرژی را کم کند.

خانه هوشمند ساختمان هوشمند خانه هوشمند کوباکو

شرکت Control4 یکی از شرکت های پیشرو در زمینه اتوماسیون خانه و سیستم های متصل برای هتل ها، ادارات و مراکز تجاری است. این شرکت یک سیستم شخصی و یکپارچه را برای هوشمند سازی ساختمان و کنترل دستگاه های مختلف ارائه کرده است که شامل بخش های مختلف از جمله نورپردازی، پخش موسیقی، پخش فیلم، کنترل دما، اینترکام و امنیت است. هوشمند سازی خانه به معنای این است که برای انجام بسیاری از فعالیت ها و امور در خانه از سیستم های هوشمند کمک گرفته می شود.

خانه‌های هوشمند می‌توانند به کمک قابلیت‌های دسترس‌پذیری مانند سیستم‌های فرمان صوتی برای قفل کردن درهای خروجی، تنظیم روشنایی اتاق‌ها یا حتی کار با کامپیوتر، راحتی و آسایش بیشتری را برای سالمندان و افراد کم‌توان فراهم کنند. برخی افراد شروع هوشمندسازی خانه را به محصولی به نام ECHO IV که در دهه‌ی ۱۹۶۰ تولید شد، مرتبط می‌دانند. این کامپیوتر خانگی را می‌شد برای انجام چند کار کوچک از جمله تنظیمات دمای اتاق یا روشن کردن لوازم برقی خاصی در خانه به کار برد.

  • سیستم امنیتی در کل شامل دوربین های هوشمند آلارم در و پنجره سنسور حرکتی و سنسور دود میشود.
  • حال که متوجه شدید اسمارت هوم چیست بهتر است با بخش‌ها و عملکرد هر یک از سیستم‌ها نیز آشنا شوید.
  • حسگرهای حرکتی می توانند ساکنان، میهمانان، حیوانات خانگی و دزد را از هم تشخیص داده و کاربر را از رفتارهای مشکوک باخبر سازند.
  • پمپ ها برای پمپاژ مایعات از جمله آب مورد استفاده می گیرند موارد مصرف آنها می تواند آبیاری فضای سبز یا پر و خالی کردن استخر باشد.