با این روش ها شاخه های رز را به مدت طولانی نگهداری کنید!! | jcflower

اگر هم می‌خواهید خاک شما تهویه خوبی داشته باشد می‌توانید کمی سنگریزه به آن اضافه کنید. طبق یک قاعده کلی هر ساقه‌ای که از مداد نازک‌تر است، ساقه‌ای ضعیف محسوب می‌شود و باید آن را هرس کنید. سپس ساقه‌های خارج از شکل و ساقه‌هایی که در سایر ساقه‌ها گره خورده را هرس کنید. تمام برگ‌های قهوه‌ای شده یا مرده را از روی گیاه بچینید.

http://cctvservices.irتمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. گل های روز گل های سالانه هستند یعنی اینکه امکان رشد آنها در پاییز وجود ندارد. مطمئن شوید که جوانه ها به خوبی در خاک قرار گرفته اند.برای یک هفته به صورت روزانه به جوانه ها آب بدهید. زیرا ریشه ها هنوز به خوبی گسترش پیدا نکرده اند. بعد از یک هفته می توانید مقدار کمتری آب به جوانه ها بدهید. در مناطق گرمسیری در صورتی که از جوانه گل استفاده می کنید کافی است حفره کوچکی در زمین ایجاد کرده و جوانه را درون حفره قرار دهید.

درخت پالم، برگ پالم از برگ های زینتی و کاربردی در گل آرایی

گل رز که برخی به آن گل روز هم میگویند ، عمدتاً بومی مناطق معتدل نیمکره شمالی است. بسیاری از گل های رز به دلیل گل های زیبای خود که رنگ آنها از سفید تا رنگ های مختلف زرد و صورتی تا زرشکی تیره و مایل به قهوه ای متغیر است ، کشت می شوند. اکثر آنها عطر دلپذیری دارند که با توجه به تنوع و شرایط آب و هوایی متفاوت است. گل رز یکی از زیباترین و محبوب ترین گل هاست که به پادشاه گل ها هم شهرت دارد. در انواع گونه ها و رنگبندی متنوع و جذاب موجود است. این گل زیبا در همه مناسبات، جایگاه خاص خود را دارد و جلوه ی زیبایی به آنجا می بخشد.

  • چه این اتفاق بیفتد یا نه، دمای سرد موجب می شود یک دوره خواب برای گیاه فراهم شود و این کار جهت آماده سازی گیاه برای رشد برگ و گل های جدید در بهار ضروری است.
  • رز سفید در دسته گل عروس نماد احساس عاشقانه شادی آور و عشق مبارک و فرخنده است.
  • ضروری است که گل رز مینیاتوری داخل منزل را حداقل به مدت 6 هفته از سال در اواخر پاییز و زمستان در معرض دمای سردتر قرار دهید.
  • جوانه ها باید دور از دسترس حیوانات خانگی باشد .
اگر مجله خبری گل و گیاه پاستلی می خواهید، حداقل 4 ساعت صبر کنید. اگر گل رز شما در ابتدا ساقه بسیار ضخیمی داشت، می توانید ساقه را به سه یا چهار قسمت تقسیم نمایید. این قسمت‌ها جاهایی هستند که هورمون‌ها متراکم شده‌اند، بنابراین گیاه می‌تواند از این قسمت سریع‌تر جوانه و گل بدهد. برای یک هفته داخل گلدان آب بریزید و از گیاه نگهداری کنید. بنابر آنچه گفته شد بهتر و مناسب تر از همه اقسام گل سرخ برای پایه همان نسترن کوهی است که به آسانی میتوان از ییلاقات بدست آورده یا بذر آنرا چنانچه شرح داده شد بکارند .

نماد گل رز قرمز

این گل در ده ها کشور به عنوان گل ملی شناخته می شود. پژوهش‌ها بیانگر آن است، پکتین موجود در این نوشیدنی با چربی‌های موجود در روده ترکیب شده و با کاهش میزان جذب چربی‌ها باعث تنظیم میزان کلسترول خون می‌شود. باید توجه داشت از گل‌های رزی که آغشته به سموم هستند مصرف نشود .

درباره‌ی گل رز مینیاتوری بیشتر بدانید!!