هزینه بسیار پایینی در بر دارد

خیر میتوانید در منزل شروع به کار کنید! شما میتوانید انواع تلویزیون و نمایشگر شهری، نمایشگاهی و کنسرتی ویدئو والها را با بهترین کیفیت و قیمتها از شرکت نمارنتر اجاره یا خریداری کنید. این جوهرها پوشش رنگی متفاوتی را دارا می باشند و غلظتهای گوناگونی دارند. هر کدام از این نمایشگر ها دارای ویژگی های فنی و ظاهری متفاوتی هستند. به دلیل تخصصی بودن این تجهیزات، مراکز فروش کنترلر ویدئو وال با تکیه بر نیروی فنی خود، شناخت محصولات را برای مشتریان خود آسان تر می سازند و به آنها مشاوره های لازم در خصوص خرید کنترلر ویدئو وال را ارائه می کنند. ازای یک پاور تابلو روان چند عدد ماژول را می توان به آن متصل کرد ؟ زمانی که میخواهید برد کنترلر را انتخاب کنید باید به مسائلی همچون رنگ ماژول ال ای دی (تمام رنگ بودن و یا تک رنگ بودن ماژول ال ای دی) که در ساخت تابلوهای روان از آنها استفاده میشود.

اگر در شرایط سوئیچ باز، برق پشت صفحه کیلومتر باشد و هنگام استارت زدن برق قطع شود و خودرو استارت نخورد این یعنی به احتمال خیلی زیاد باطری قطعات تابلو روان ضعیف شده است. تابلو روان نوعی دستگاه نمایش استفاده شده در ماشینها، ساعتها، ایستگاههای راهآهن و خیلی از دستگاههای دیگر که نیازمند دستگاه نمایش سادهای با وضوح محدود هستند است. در این سیستم نمایشگر برای نمایش تصاویر از تکنولوژی لامپ تصویر یا پروژکشن استفاده میشود. اما ویدئو وال به دلیل قابلیت پخش تصاویر یکپارچه از چندین مانیتور برای کسب و کارهای بزرگ و نمایش تصاویر در ابعاد عریض کاربرد فراوانی دارد و بسیار مناسب می باشد. ماژول های جریان ثابت به دلیل پایداری در رنگ و کیفیت بسیار بالای نمایش عموماً در ماژولهای فول کالر کاربرد دارند و ماژولهای ولتاژ ثابت به جهت ارزانی در ماژولهای تک رنگ به کار میروند. ماژول های جریان ثابت به دلیل پایداری در رنگ و کیفیت بسیار بالای نمایش عموماً در ماژول های فول کالر کاربرد دارند و ماژول های ولتاژ ثابت به جهت ارزانی در ماژول های تک رنگ به کار می روند.

عمر مفید بالاتر، امکان کار کردن در ولتاژهای پایین، عدم به وجود آوردن گرما در محل نصب، قابلیت برنامه ریزی توسط نرم افزار و قابلیت انتخاب طرح و رنگ مورد نظر از مزایایی هستند که برای این تابلوها وجود دارد. نمایشگرهای فوق باریک BenQ علاوه بر بهبود مدیریت آسان محتوا، از نرمافزار X-Sign پشتیبانی میکنند و به شما این امکان را میدهند که به راحتی پیامهای ویدیویی 4K را با بیش از 100 الگوی داخلی ایجاد و غنیسازی کنید. به عنوان مثال برای نصب یک تلویزیون شهری در سایز ۳ در ۵ متر با یک پایه باید گودالی را در متراژ ۱٫۵ در 2 متر حفر کرد که توصیه ما به شما این است که برای ساخت تلویزیون شهری از دو پایه استفاده کنید؛ چرا که علاوه بر استحکام بنا و نیز بالا بردن توان تحمل بنای تلویزیون شهری، میتواند در برابر بادهای با سرعت بالا از سازه محافظت کرده و مانع سقوط آن شود ولی متاسفانه زیبایی سازه یک پایه را ندراد. منبع تغذیه(پاور تغذیه) هم برق مورد نیاز تابلو LED را تامین میکند. یک تلویزیون به صورت طبیعی گرمای زیادی را از طریق منبع تغذیه و ماژول خود ایجاد میکند.

منبع تغذیه در تابلوهای روان وظیفه تبدیل ولتاژ برق شهر ۲۲۰ ولت به ولتاژ مورد نیاز ماژولها البته بهتر است جهت افزایش و دوام عمر تابلو روان از ولتاژ ۴٫۵ ولت استفاده شود. البته این نکته قابل توجه است که قیمت ماژول تابلو روان Indoor و Semioutdoor کمتر از نوع ماژول Outdoor می باشد. و اما تابلو های بزرگتر با توجه به ابعاد و اندازه معمولا سر درب فروشگاه و یا در ارتفاع و به سلیقه مشتریان حتی بالای پشت بام و در جاهایی با مختصات و مشخصات مختلف نصب و مهار میشوند که خب هر قدر جای نصب ارتفاع و اندازه بیشتری داشته باشد… به طوری که امروزه بر سر در مغازه ها، پشت شیشه و ویترین ها و حتی درون اماکن به شکل های متنوع به کار گرفته می شوند. تفاوتی که این نوع تابلو با نوع LED ثابت دارد در حرکت کردن کلمات و حروف می باشد به این صورت که در تابلو روان جملات به صورت پشت سر هم و با استفاده از نرم افزارها و برنامه نویسی های کامپیوتری حرکت کرده و تکرار می شوند. بدون هیچ تخصص و هیچ برنامه نویسی شروع به ساخت تابلو روان صنعتی کنید و کسب درآمد میلیونی کنید…

تابلو روان ال ای دی از بلوک هایی ساخته می شوند که به این بلوک ها ماژول تابلو روان گفته می شود ، ماژول LED از طریق کابلی به نام کابل فلت با هم به صورت سری متصل می شوند. ماژول LED موجود در بازار در انواع ماژول LED تک رنگ، ماژول سه رنگ، ماژول هفت رنگ و ماژول LED فول کالر عرضه می شوند. به بازار عرضه میگردد که استفاده از این نمایشگرها تاثیر بسزایی در فروش بیشتر ، معرفی محصولات و خدمات را از حیص پویایی این نوع نمایشگر دارد .پایه و اساس هر نمایشگرهای الکترونیکی شامل چندین قسمت می باشد که بطور جداگانه هر قسمت را توضیح خواهیم داد. انواع ماژول ها بصورت تک رنگ و سه رنگ (سبز، قرمز با رنگ ترکیبی زرد و یا آبی-قرمز با رنگ ترکیبی بنفش) یا فول کالر با قابلیت پخش تمام رنگ عرضه میشوند. البته چنانچه از ماژول های نوع جریان ثابت برای تابلوهای تکرنگ استفاده شود طبیعتاً کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت.

متصل شود در زمان روشن کردن تابلو با بهم ریختگی اطلاعات مواجه خواهید شد. قیمت تابلو روان چقدر است؟ یکی دیگر از تفاوت های ماژول های Outdoor با ماژول های indoor بخاطر جنس و الیافی که در بافت آن کار شده است و به همین خار در برابر حرارت ها مقاوم تر است. چه تعداد ماژول تابلو روان را می توان به یک پاور تابلو روان متصل کرد؟ برد کنترل های طیف دار قادر به تغییر نور هر LED در صفحه نمایش را دارد. حین استفاده از این نمایشگر نیز با مشکلاتی نظیر تأخیر در نمایش یا مات شدن صفحه مواجه نمی شوید و محتواها به صورت کاملا جذاب به نمایش در می آورد. سیستم های ویدئو وال از زاویه دید گسترده ای برخوردار هستند و توانایی نمایش یک یا چند تصویر را همزمان دارند، در صورتی که مانیتور صنعتی تنها قابلیت نمایش یک تصویر را داراست. کل ویدیو وال را می توان در چند ثانیه کالیبره کرد، و کالیبراسیون رنگ BenQ در میان معدود نرم افزارهای منتخب موجود است که قادر به انجام کالیبراسیون WRGB همزمان است. نرم افزار کاملا فارسی ویدئو وال امکان تعریف پنجره های متعدد در سایز و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید .

به دلیل این که این بلوک ها قابل تعویض و جایگزینی مجدد هستند ماژول ال ای دی نامیده می شوند چرا که در علم الکترونیک به قطعاتی که قابلیت جدا شدن و پیوند خوردن مجدد را دارند ماژول می گویند. از سوی دیگر این نمایشگرها باید بتواند شرایط محیطی مانند باد، باران، رعد و برق و غیره را تحمل کند. اگر محیطی که قرار است تلویزیون شهری در آن به کاربرده شود، محیطی خاص باشد مثل یک برنامه ی تلویزیونی باید علاوه بر LED مشخصه های خاص دیگری برای اینکه با محدودیت های روشنایی یا صدای خاصی تطابق یابد، داشته باشد. در فرانسه و انگلیس برنامههای تلویزیونی رنگی در فرکانس UHF تولید میشد که تا دهه ۸۰ در بریتانیا با ۴۰۵ خط نور و در فرانسه با ۸۱۹ خط شکل میگرفت. مثلا بردی با Grayscale برابر با 256 توانایی تغییر نور LED در 256 مرحله را دارد و این به این معناست که نور هر LED از حداقل تا حداکثر را در طی 256 مرحله تغییر می دهد. توانایی تغییر نور هر LED را در 256 مرحله دارد .

نسبت به ابعاد تابلو و ماژول آن می باشد . را دارا می باشد که جهت راه اندازی این قسمت می توان هر ماژول را توسط کابل پاور به پاور تابلو روان متصل نمائید. از کنار هم قرار گرفتن انواع ماژول ال ای دی می توان تابلو روان و یا تلویزیون شهری در ابعاد مختلف و با توجه به کارایی که از تابلو LED انتظار می رود تولید و در اختیار مصرف کننده قرار داد. تلویزیون شهری نیز جز محصولاتی است که برای ساخت آن هزینههای زیادی شده است و با توجه به نوع محصول و مواردی که در ادامه ذکر میکنیم قیمت گذاری بر روی تلویزیون انجام میشود. از این رو یکی از مواردی که در تهیه ویدئو وال باید به آن توجه داشت تواناییها و قابلیتهای نرمافزار ویدئو وال است تا بتوان با بهرهگیری از ویژگیهای پیشرفتهتر تصاویر باکیفیتتری را برای بینندگان به نمایش گذاشت. می توانند متن ها را بصورت متحرک نمایش دهند یعنی جملات روی نمایشگر حرکت کنند و با قابلیت افزودن جلوه های گرافیکی سه بعدی و انواع خاص دیگر برای متن ها ، تصاویر و انمیمیشن و حتی فیلم برای جذابیت بیشتر و جلب توجه استفاده می شود.

این مدل از تلویزیون شهری که اصطلاحاً به تابلوهای ” فول کالر ” (LED OUTDOOR FULL COLOR DISPLAY ) معروف هستند با ترکیبی از ال-ای-دی های آبی , سبز و قرمز امکان نمایش بیش از ١۶/٨ میلیون رنگ را فراهم میکنند. و یا تلویزیون شهری مان میتوانیم با شوکی که به مخاطبین میدهیم برای یک لحظه هم که شده آنها را از فکر و خیال و مشکلات روزمره زندگی خارج و توجه آنها را به کسب خودمان جلب کنیم… اگر استفاده از هزینههای خرید برای شما بسیار بالا است با توجه به بودجه و هزینه مورد نظر به راحتی میتوانید این تابلوها را به مدت مشخصی اجاره کرده و تبلیغ مورد نظر خود را انجام دهید.

تفاوت آن با مانیتورها و نمایشگرهای معمولی در ابعاد نسبتاً بزرگ و سفارشی، ضد آب بودن و شدت نور بالاست که امکان مشاهده تصاویر حتی در هنگام تابش مستقیم نور خورشید را میسر میسازد. در واقع ویدئو وال یک نمایشگرعریض است که شامل اتصال چندین مانیتور در کنار یکدیگر میباشد که به صورت یک واحد عمل میکنند.این نوع مانیتورها در مقایسه با مدل های معمولی و خانگی در اندازه های بسیار بزرگ تر و با کیفیت تر بوده و امکان ارائه چند تصویر متفاوت را به شما ارائه میدهد.ویدئووال ها بر روی دیوار نصب میشوند و به گونه ای طراحی شده اند که بخش اعظمی از دیوار را اشغال خواهند کرد.ویدئو وال ها در مدل، ویژگی و امکانات متنوعی در بازار موجود است.صرف هزینه جهت خرید این دستگاه برای دوربین های مداربسته امری ضروری شده میباشد، با این حال ابعاد و کیفیت برای هر پروژه ای مهم به حساب می آید. لازم به ذکر است که در ادامه بیان کنیم ماژولها انواع و تنوع زیادی دارند و همچنین پیکسلهای آنها نیز متفاوت است این تنوع و تفاوت باعث میشود کیفیت تصویر نیز در انواع تلویزیونهای شهری متفاوت باشد.

که در کیفیت های مختلفی تولید و عرضه می شوند و این اختلاف کیفیت در طول عمر و قیمت نمایشگر ویدئو وال ال ای دی تاثیر بسیار زیادی دارد در واقع نمایشگر وال ال ای دی هم مانند هر محصول دیگری با قیمت ها و کیفیت های مختلفی در دسترس می باشد بطور مثال ماژول نمایشگری با آی سی ضعیف نمی تواند رفرش ریت و کیفیت قابل قبولی جهت تصویر برادری و اجرای مراسمات مهم ارائه دهد . پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده قیمت ماژول تابلو روان و متعلقات در سایت ثبت نام نمایید. پس از طراحی انیمشن نمایشی متحرک توسط نرم افزار تابلو روان، فایل ایجاد شده را بر روی یک فلش کپی می کنند و با اتصال فلش به درگاه usb موجود بر روی برد کنترل فایل موجود در حافظه ذخیره شده و به اجرا در می آید و یک قطعه به نام هاب وظیفه برقراری ارتباط بین فایل کنترلر و ماژولهای ال ای دی را دارد که پس از کپی نمودن فایل در حافظه برد کنترل، می توان فلش را از usb جدا نمود. تفاوت این دو برد کنترل نام برده در قابلیت های نمایشی بر روی تابلو روان ( انمیشین ،متن های سه بعدی ،پس زمینه ،نمایش فیلم ..) می باشد که برد کنترل های طیفدار از امکانات بیشتری برخوردار هستند.

1- در مرحله اول باید واشرهای هر ماژول را طبق تصویر زیر به ماژول متصل کنید تا از نفوذ آب و گرد و خاک به درون ماژول و تابلو روان جلوگیری شود. مشخصه بعدی که باید مورد توجه قرار گیرد رنگ ماژول ال ای دی است. توجه به این نکته که در امر تبلیغات، بدست اوردن مخاطب و تعداد بازدید کننده بیشتر مهم ترین امر است. دانشجویانی که می خواهد بصورت حرفه ای یا پاره وقت هم درآمد کسب کننده و هم مهارت یادبگیرند. چنانچه تمامی مراحل را به دقت و با توجه به تصاویر دنبال نمایید، در عرض چند دقیقه با اصول مونتاژ تابلوروان آشنا شده و بدون نیاز به دانستن علم الکترونیک و یا اصول برنامه نویسی قادر خواهید بود در عرض چند ساعت یک تابلو روان حرفه ای با کیفیت و با قابلیت های بسیار عالی بسازید و کسب درآمد کنید. در صورت مشاهده قیمت پایینتر با مشخصات اعلامی شرکت تمامی مبلغ شما قبل از تحویل تابلو ال ای دی عودت داده خواهد شد.