هرآنچه که باید پیش از خرید لپ تاپ گیمینگ بدانید – خرداد ۱۴۰۱

این دوره با قدرت حرفهای کامپیوترهای امروزی برابری خواهد کرد و لپ تاپهایی که بر پایه اینتل ارائه شدهاند، با چالش روبرو میشوند. این لپ تاپ با وزن 1.96 کیلوگرم به راحتی قابل حمل است. با این مشخصات شما به راحتی میتوانید نرم افزار های معرفی شده در بالا را باز کنید و شروع به رندر گیری و ذخیره کردن آنها بدون ترس از پر شدن حافظه باشید. برای کارهای گرافیکی تخصصی به ویژه طراحی سه بعدی لپ تاپ با گرافیک مجزا رو مدنظر داشته باشید که لپ تاپ هایی که معرفی کردیم گزینه های خوبی هستند. برای اجرای بهتر برنامه هایی مثل سالیدورک و اسکیچ اپ و برنامه ی پریمیر و بطور کلی هر نرم افزار تخصصی طراحی گرافیکی یا مدل سازی سه بعدی، علاوه بر پردازنده قوی، وجود کارت گرافیک مجزا و قوی نیز در لپ تاپ توصیه می شود. هرگونه فعالیت که به قوم، نژاد، دین یا حزب خاصی توهین شود ممنوع است.6.

تمام این مشخصات برای آن است که شما بهترین لپ تاپ زیر 30 میلیون را داشته باشید. ذکر این نکته هم ضروری است که برای عدم افت کیفیت کیبورد و تاچ پد، همیشه این اقلام ضروری را همراه با خود داشته باشید. سلام وقت بخیر من یه لپتاپ میخوام زیر ۳۰میلیون برای کارهای فتوشاپ و گرافیکی ،خوب بودن کیفیت صفحه نمایش خیلی برام مهم هست باطریش هم خوب باشه زود تموم نشه شما چه پیشنهادی دارید؟ بنده قصد خرید یک لپتاپ توی بازه ی قیمتی حداکثر تا سقف 31 میلیون تومان دارم و همینطور هم قصد برنامه نویسی و همینطور بازی کردن و گیمینگ و ادیت ویدیو و عکس با استفاده از برنامه های فوتوشاپ و پریمیر دارم. بالاترین نسخه آن که ایسوس G513QR است قیمتی بالای 60 میلیون تومان دارد اما شما میتوانید بسته به نیاز خودتان و بودجه بین 40 تا 50 میلیون تومان نسخه ای از آن که متناسب با بودجه شما است را خریداری کنید. شاید لپ تاپ TUF Gaming FX706HEB-HX126 در سری اقتصادی برند ایسوس قرار بگیرند، اما مشخصاتی در حد و اندازه یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده میگذارد.

256-4G GTX1650 دارای مشخصاتی خوبی با توجه قیمتش هست و یکی از بهترین گزینه های در این بازه قیمتی یعنی 25 میلیون تا 30 میلیون برای گیمینگ هست. بله لپ تاپ Lenovo IdeaPad gaming 3-15IHU6 / Core i5 11300H / 8GB / 512GB SSD / 4GB GeForce GTX 1650 یکی از بهترین گزینه ها در بازه 20 تا 25 میلیون تومان هست. اگه همه مشخصات یکی است اینجا انتخاب کمی سلیقه ای میشود. اپل سیلیکون این لپ تاپ را بسیار قدرتمندتر و توانمندتر از همیشه کرده است و میتوانید عصر جدیدی از مک بوکها را شاهد باشید. با استفاده از فناوری Max-Q شما ممکن است شاهد کاهش سرعت کلاک شوید. از همراهی تون با مسترنکست متشکریم. سلام. از اینکه سوالتون رو با مسترنکست در میون گذاشتید از شما متشکریم. چه لپ تاپی رو با 3050 یا 2060 یا 1660ti تا ۳۰ میلیون پیشنهاد میدین؟ و اینکه توضیح بفرمایید ایسوز از لنوو بهتر است یا خیر و یا cpu اینتل خوب است یا رایزن؟ از این رو بهتر است ذکر شود از میان آنها برندهای معتبری همچون ایسوس، لنوو، ایسر، ایسوس لپ تاپهای بیشماری در این رنج قیمتی دارند که علاوه بر کانفیگ بینظیر از قیمت مناسبی برخوردار میباشند.

اگر بدنبال لپ تاپ لنوو قیمت مناسب هستید این مورد گزینه خوبی برای شما خواهد بود که طبق بررسی های بعمل امده تنها از یک نقطع ضعف برخوردار است که آن کم بودن درگاه های مربوط به USB بوده که در این زمینه امکان استفاده همزمان از چندین مورد را نخواهید داشت. بنابراین، یک گزینه مناسب برای خرید بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون تومان، همین مک بوک ایر مجهز به M1 است و از مزایا و قابلیتهای آن میتوانید برای سالهای متمادی بیشتری استفاده کنید. برنامههای مختص مک بوک ایر در سیستمهای سیلیکونی اپل هم سریعتر اجرا میشوند و با انتشار نسخههای یونیورسال، یقینا این بهبود در اجرا بیشتر به چشم خواهد آمد.

در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وبسایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد. که قوی ترین پردازنده حال حاضر لپ تاپ های گیمینگ بازار را در خود جای داده است. از این پس بهترین لپتاپهای موجود در بازار بر اساس کاربرد و قیمت دستهبندی میشوند. این مقاله حاصل برآورد تیم ویجیاتو از بازار نه چندان پررونق حال حاضر ایران و با در نظر گرفتن وضعیت معیشتی مخاطب عام بود. خواهش میکنم. خوشحالیم که مشاوره های تیم مسترنکست برای شماهم مفید بوده است. خواهش میکنم. خوشحالیم که آموزش های مسترنکست برای شما هم مفید بوده است. کارت گرافیک های RTX 3000 در این بازه قیمتی لپ تاپ ها بسیار متداول است.

سلام وقتتون بخیر با بودجه نهایتا 30 تومن بنظرتون بهترین لپ تاپ برای دانشجویی و هم ساپوت گیم چه لپ تاپی میتونه باشه؟ سلام ببخشید میخواستم بدونم لب تاپ برند hp تا حدود قیمت ۲۸ تومان برای برنامه نویسی و طراحی سایت چه مدلی و پیشنهاد میدین؟ 256SSD / 4GB GeForce GTX1650 در حال حاضر در کمتر فروشگاهی موجود هست و قیمت اون حدود 25 میلیون تومان بود. اونها هم براحتی میتونند کار شما رو راه بیاندازی و یک راهکار برای کم کردن هزینه خرید لپ تاپ با نسل های قبلی هست. تحقیقات نشان داده است که حتی با کند بودن مشخصات فنی سیستم، یک حافظه SSD به شما کمک میکند که بتوانید سرعت را تا حد زیادی بالا برده و به سادگی از ابزارهایی مانند پریمیر و فتوشاپ استفاده کنید.

بهطور کلی اگر با بودجهی حداکثر25 میلیون تومان، قصد خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ را دارید؛ توصیه میکنیم که حتماً از این برند و مدل استفاده کنید. معمولاً در هنگام خرید لپ تاپ، ابتدا نیازهای خود را با توجه به بودجه طبقه بندی کرده و سپس به دنبال محصول مناسب خود میگردیم. درباره ی یکی از لپتاپ ها تحقیق کردم و خودتون هم زیاد به دوستان پیشنهاد کرده بودین:لپ تاپ 15.6 اینچی دل مدل Vostro 3500 – A بود می خواستم نظرتون رو درباره ی این لپتاپ بدونم و فرقش با لپ تاپ 15 اينچي دل مدل Vostro 3510-C بدونم و در کل لپتاپ های دل رو پیشنهاد میدین یا برم سراغ ایسوس؟ به خاطر این که هم از یک لپتاپ 13 و یا 12.5 اینچی سبک بهرهمند خواهید شد که میتوانید با خیال راحت، آن را به هرجایی که خواستید ببرید و همچنین میتوانید از صفحه نمایشگر بزرگتر و عریضتری برخوردار شوید.

میخوام تا چندسال اینده حتما اپدیت داشته باشه مناسب برنامه نویسی و گیم باشه بنظرتون بهترین لپتاپ تو این بازه ی قیمتی چیه؟ 1. قیمت این لپتاپ با وجود این مشخصات پایین نیست؟ وجود همزمان کارت گرافیکی بالا و پردازنده Core i7 کمی قیمت لپ تاپ رو از بودجه تون بالاتر میبره و بین 35 تا 40 میلیون میشه. با اینکه اپل توی این لپ تاپ از پردازنده فوق العاده M1 با گرافیک داخلی 7هسته ای استفاده کرده اما همین موضوع باعث میشه تا این لپ تاپ رو برای کار شما گزینه اول ندونم. بله لپ تاپ ها رو میشه بطور مستقیم به برق وصل کرد.

یه سوال مهمی که الان دارم برای خرید لپتاپ آیا اگر سری ده اینتل یا چهار رایزن رو خریداری کنم باتوجه به اینکه نسل یازده الان تو بازار و دوازده هم تا ماه دیگه محصولاتش میاد و نسل پنج رایزن ، بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 آیا بصرفه هست؟ با این حال، متاسفانه شرکت هر آن چه در چنته دارد را در همه محصولاتش پیادهسازی نمیکند و به همین دلیل در بین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 در قعر جدول قرار دارد. و در کل برای من چه لپتاپی رو پیشنهاد میدین؟ اول بریم سراغ MacBook Air MGN63 2020، لپ تاپ فوق العاده ای و من خودم عاشق این لپ تاپ اما برای افرادی که کارهای معمولی و نهایت کار با فتوشاپ میخواهند کار کنند پیشنهاد میکنم. ببخشید من کارم تولید محتولی متنی هست و زمان زیادی با لپ تاپ کار میکنم. مثلا با توجه به نیازهای من بدون شک لپ تاپ Legion5 15ARH05 گزینه بهتری هست اما برای یک برنامه نویس که صرفا لپ تاپ رو برای پردازش کدها میخواهد ایسوس VivoBook R528EP-BQ149 میتونه گزینه بهتری باشه. البته باز میگم هر دو لپ تاپ توی این بازه قیمتی جز بهترین گزینه ها هستند و هر کدوم رو انتخاب کنید میتونه خوب باشه.

آیا شما خرید این لپتاپ رو پیشنهاد میکنید؟ سلام. خواهش میکنم یه لپتاپ خوب برای برنامه نویسی پیشرفته 25 میلیون یا کمتر رو معرفی میکنین؟ بنابراین اگه نیاز به لپ تاپی یا هر وسیله ای دارید اون رو تهیه کنید و از استفاده کردن اون لذت ببرید. دست آخر همه چیز به نوع نیاز شما و برند مورد علاقهتان ارتباط خواهد داشت. علاوه بر ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4، یک ترابایت حافظه HDD در کنار یک ترابایت SSD را در اختیار داریم که خیالمان را از نظر فضای ذخیرهسازی اطلاعات راحت میکنند. هر دو لپ تاپ، لپ تاپ جدیدی هستند و از آخرین تکنولوژِی پردازنده استفاده میکنند. و نسبتا با این بودجه 24 میلیونی مشخصات خوبی دارند و نیارهای شما را برآورده میکنند. مخصوصاً که این روزها قیمت لپ تاپها بازه بسیار متفاوتی دارد و می توانید لپ تاپهایی با قیمت چند میلیون تا چند صد میلیون تومان را خریداری کنید.