هایک ویژن نمایندگی رسمی با پایین ترین قیمت 09906500074 هایک ویژن کالا

این شرکت تنها در مدت بیست سال توانسته است به پرفروش ترین برند این صنعت در دنیا تبدیل شود و محصولات شرکت هایک ویژن در حال حاضر به بیش از 120 کشور دنیا صادر می شود. شرکت هایک ویژن در حال حاضر بر روی پروژه های توسعه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز دارد و پیش بینی ها حاکی از آن است که تا ده سال آینده شرکت هایک ویژن قدرت اول صنعت نظارت تصویری در دنیا خواهد بود. نرم افزار iVMS 4200 هایک ویژن یک برنامه کاربردی برای مدیریت همزمان تصاویر تا ۶۴ کانال می باشد. این برنامه برای استفاده از محصولات هایک ویژن رایگان بوده و کاربر نیازمند به پرداخت هزینه نمی باشد. برنامه iVMS4200 برا دو سیستم عامل ویندوز و مک عرضه شده است و شما می توانید آخرین نسخه آن را از سایت شرکت یا تیام دانلود و بروزرسانی نمایید.

  • نرم افزار iVMS 4200 را می توان یک یکپارچه ساز قدرتمند برای تمامی تجهیزات حفاظتی موجود در سبد محصولات شرکت در نظر گرفت.
  • هایک ویژن با ورود به عرصه های جدید این صنعت، مانند هوش مصنوعی، محاسبات ابری و یادگیری عمیق، صنعت امنیت و نظارت تصویری را هدایت می کند و با استفاده از آنها شتاب حرکتی عظیم به سوی آینده را برنامه ریزی می نماید.
  • در اینجا می توانید لیست و فهرست رمز عبور پیش فرض دستگاه DVR دی وی آر (۲۰۲۰) را…
  • شرکت پارس ارتباط افزار ارائه دهنده گارانتی برند هایک ویژن که نمایندگی خدمات پس از فروش برند هایک ویژن را دارد، باعث ایجاد تفاوت در قیمت هایک ویژن می‌شوند.
  • با سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه اکنون هایک ویژن یکی از پیشروترین برندهای دوربین مداربسته در تولید محصولات نوین است.

در ایران به شما این تضمین را می دهیم تا شما را از ابتدای مسیر خرید دوربین های مداربسته هایک ویژن تا پایان این راه همراهی خواهیم کرد هایک ویژن . ما در این مسیر با استفاده از کارشناسان مجموعه به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین دوربین ها را از میان دوربین های هایک ویژن موجود در بازار ایران انتخاب نمایید. همچنین تیم هایک ویژن نتورک به شما در نصب دقیق این محصولات نیز یاری خواهد داد . با این روش شما می توانید دوربین مداربسته هایک ویژن را به کمک یک فناوری کاملا جدید به صورت تحت شبکه استفاده کنید. این فناوری به شما کمک می کند تا دوربین های آنالوگ را نیز به کمک یک مودم اختصاصی به صورت تحت شبکه استفاده کنید و کنترل از راه دور را با کمترین هزینه ممکن برای محیط خود ایجاد کنید.

دوربین های دیجیتال شکل هوشمند شده دوربین های قدیمی هستند که هایک ویژن تلاش زیادی کرده است تا با ایجاد تجهیزات آن را در بالاترین سطح کیفیت قرار دهد. دوربین مداربسته هایک ویژن فوق العاده باکیفیت ساخته شده است و حتی امکان کنترل از راه دور و حتی کنترل برخی از تجهیزات مانند درب های ورودی را نیز به شما می دهد. به کمک این نوع دوربین مداربسته هایک ویژن شما می توانید به کمک یک دستگاه DVR اطلاعات آنالوگ ضبط شده به کمک دوربین را برای مدت بسیار طولانی ذخیره سازی کنید.

تامیران علاوه بر فروش محصولات هایک ویژن در تمامی مراحل از خرید تا نصب و راه اندازی مشتریان خود را همراهی می نماید. از سال 1386 تا به امروز فروشگاه تیام الکترونیک به عنوان پدر معنوی مجموعه فروشگاه های تیام و شرکت مهر تجارت فعالیت نموده است. در این راه توانسته ایم با تکیه بر توانمندی های همکاران خود نمایندگی برندهای متعدد و مطرح دوربین مداربسته را به دست آوریم.

دوربین مداربسته بولت نگرون مدل NG-654

امروزه بسیاری از مردم از دوربین های مداربسته استفاده می کنند و همچنین در شرایطی که دسترسی آنها به دوربین ها دشوار… گاهی ممکن است تصاویر دوربین های مدار بسته، بنا به دلایل متفاوت با مشکل تغییر رنگ مواجه شوند. فروشگاه تخصصی دیاکالا با رویکرد ایجاد بستری شفاف برای خرید آگاهانه سیستم های الکترونیکی و حفاظتی تاسیس شد. ما بر این باوریم که با ایجاد بازاری قدرتمند و شفاف می توانیم گامی محکم در جهت اعتماد سازی و ارتباط هرچه نزدیکتر .میان فروشنده و خریدار برداریم. این شرکت در سال ۲۰۰۱ در هانگژو چین تأسیس، و به سرعت تبدیل به یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری جهان گردید.

هایک ویژن نمایندگی رسمی با پایین ترین قیمت 09906500074 هایک ویژن کالا

روند کار در واحد نصب به این صورت است که پس از درخواست شما برای نصب دوربین مداربسته هماهنگی های لازم جهت بازدید از محل انجام می شود. با حضور کارشناس (کارشناسان) در محل و بازدید از آنجا براوردی از تعداد دوربین و تجهیزات مورد نیاز صورت می گیرد. همچنین شما می توانید مکان های مورد نظر خود را با کارشناس مطرح نمائید تا طرح اولیه چیده و پلان آن طرح ریزی گردد. نصب سیستم های مداربسته توسط افراد مبتدی و غیر حرفه ای غالباً کارفرما را متحمل هزینه های بیشتری می کند.

شرکت مهر تجارت نماینده رسمی برند هایک ویژن در ایران است و ما با تیمی خبره افتخار می کنیم که بهترین محصولات امنیت تصویری را به شما هموطنان عزیز عرضه می کنیم. لیست قیمت مصوب دوربین مداربسته هایک ویژن و دستگاه های DVR هایک ویژن را از طریق لینک زیر دریافت کنید . این لیست بصورت یک فایل pdf است و شامل مشخصات, تصاویر و قیمت دوربین های مداربسته هایک ویژن و دستگاه هایک ویژن است . قیمت محصولات موجود در لیست طبق گارانتی پارس ارتباط عرضه شده و محصولات مشابه با گارانتی های دیگر می توانند دارای قیمت های متفاوتی باشند . هایک ویژن به عنوان بهترین شرکت تولید کننده ی سیستم های مداربسته فعالیت خود را از سال 2001 به صورت رسمی در کشور چین آغاز کرد و توانست به سرعت جایگاه خود را در بازار جهانی سیستم های نظارت تصویری به دست آورد. شرکت هایک ویژن محصولات خود را در انواع متعددی به تولید رسانده است که هر کدام از آن ها طیف ها و مدل های متعددی را شامل می شوند.

در هر جای دنیا که باشید متخصصی را پیدا می کنید که دارای مدرک HCSA هایک ویژن باشد. برای محیط هایی که امکان اضافه کردن یا تغییر دادن محل دوربین ها وجود دارد، سری های تحت شبکه به شما این امکان را می دهند تا به آسانی و به کمک اکسس پوینت ها یا با استفاده از سوئیچ ها، تعداد زیادی دوربین را به یک دستگاه ان وی آر هایک ویژن متصل کنید. محصولات برند هایک ویژن بدون شک در دسته برجسته ترین محصولات تولید شده در خاورمیانه قرار می گیرند. در نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته تحت شبکه، از دو روش جهت ضبط و بازپخش تصاویر و اطلاعات دریافتی از دوربین … تکنولوژی دارک فایتر هایک ویژن ضمن ارائه تصاویر عالی در تاریکی شب قادر است تا در اگر در طول روز نقطه تاریکی در دید دوربین باشد، تصاویر یکنواختی را با تنظیم کنتراست ارائه دهد.

یک سیستم عامل قابل اطمینان به تیم R&D هایک ویژن اجازه می دهد در بالاترین نقطه منحنی ارائه محصولات و تکنولوژی های پیشرفته قرار بگیرند. هایک ویژن تمرکز خود را بر اساس بازخوردهای بازار و گزارش خدمات تنظیم می کند و بدین ترتیب، سودمندی و عملکرد محصولات بهبود خواهند یافت و R&D مبتنی بر گزارش های بازار انجام خواهد پذیرفت. در سال 2015، هایک ویژن پردازنده های هوشمند سرور را که بر پایه تکنولوژی های یادگیری هوشمند ساخته شده اند، روانه بازار کرد. بار دیگر، هایک ویژن در این مسیر پیشرو بود و مجموعه کاملی از محصولات امنیتی هوشمند بر پایه تکنولوژی یادگیری عمیق ارائه داد. در سال 2017، هایک ویژن کلیه محصولات هوشمندش را ارتقا داد و به توسعه سیستم های امنیتی هوشمند پرداخت. از سال 2009، هایک ویژن در تکنولوژی ISP دوربین پیشگام بوده است و گرایش به سمت دوربین های HD IP را آغاز نمود.

DVR و NVR هایک ویژن