معرفی ماژول P3 9 Cailiang کایلیانگ کاسبرگ | asilight

چون مخاطب در فضای سربسته بیشتر به تلویزیون نزدیک است ؛ کیفیت و تراکم پیکسل در تلویزیون داخل سالن از اهمیت بالایی برخوردار است . استفاده از فضای محدود و کاهش آلودگیهای صوتی و حرارتی باعث شده که کاربران علاقه زیادی به این مدل ویدئو وال داشته باشند. در کنار این ویژگیها باید آلودگی حرارتی و صوتی بسیار زیاد این مدل نمایشگر را در نظر گرفت. در این مدل دستگاه از تعداد زیاد مکعب استفاده شده است که همراه با یک پروژکتور و نمایشگر عرضه می شود. کارتهای تک شیاری امکان راه اندازی تعداد زیادی نمایشگر را با مصرف توان کم ( که نکته مهمی در مصرف انرژی شرکتها و نیاز به فضای کمتر است ) فراهم می کنند.

  • هر چقدر اندازه لامپهای ال ای دی و فاصله میان آنها کمتر باشد، کیفیت و وضوح تصویر نمایش داده شده بهتر خواهد بود.
  • در صورتی که تخلفی در ویدیو مشاهده میکنید ، آن را از طریق فرم مذکور برای ما ارسال کنید.
  • این تلویزیون‌ها در مقابل شرایط جوی و رطوبت مقاوم هستند و به دلیل شدت نور بالا روزدید هستند.
  • هر چه ابعاد تلویزیون شهری بزرگ‌تر باشد، باید سازه قوی‌تری برای نگهداری آن داشته باشیم.

از آنجایی که این تابلو ها در مجاورت باران قرار ندارند نیازی به ضد آب بودن نیست. ویدئو وال میتواند از ترکیب 2، 4 ،9 یا حتی 100 مانیتور تشکیل شود. در این صنعت نام دو محصول ، ویدئو وال و تلویزیون شهری LED پر آوازه است .

ماژول تمام رنگی فضای داخل P2.5-smd-2121-1/32s کایلیانگ

همچنین رطوبت محیط نیز در کارکرد قطعات تاثیر گذار است که با استفاده از کولر گازی در مناطق مرطوب می توان میزان رطوبت را کاهش داد. عمده ماژول هایتک رنگجهت راه اندازی دارای HUB 12 می باشند که به راحتی میتوان توسط برد کنترل هایی که از هاب 12 پشتیبانی می کنند این نوع ماژول ها را راه اندازی و اطلاعات خود را به ماژول توسط برد کنترل از طریق کابل شبکه یا پورت USB ارسال نمائید. ماژول ها در چندین سایز مختلف تولید می شوند، ابعاد ماژول و همچنین دات پیچ آن از عوامل تعیین کننده ی قیمت در این محصول است. ماژول پی 10 زمانی که به یک برد کنترلر مناسب متصل شود قابلیت نمایش تصاویر، ویدئو و متن ها را دارد. مدل فول کالرDIP(پایه های LED از سطح PCB عبور کرده و در سمت دیگر آن متصل می شوند) که در آن هر پیکسل دارای یک Led از ترکیب قرمز، سبز و آبی است(منسوخ شده است). تلویزیون‌های شهری به لحاظ جنس پیکسل به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند.

معرفی ماژول P3 9 Cailiang کایلیانگ کاسبرگ | asilight

همچنین برای محافظت از جان اپراتوری که کار تعمیر و نگهداری تلویزیون را برعهده می‌گیرد نیز باید پلکان مطمئن و نرده‌های حفاظتی نصب نمود. هنگام خرید تلویزیون شهری باید علاوه بر قیمت به تجربه و توانایی و خدمات پس از فروش شرکت مجری کایلیانگ نیز توجه داشت. نمایشگرهای شهری یک محصول با عمر طولانی هستند و سالیان سال مورد استفاده قرار خواهند گرفت. نرمافزار علامتگذاری دیجیتال که بهعنوان نرمافزار مدیریت محتوا نیز شناخته میشود، یک پلتفرم یا بستر اصلی است که امکان مدیریت محتواهای نمایشگر را برای کاربران ایجاد میکند. انتخاب اندازه و ابعاد صفحه نمایش در ویدئو وال به نوع کاربری، شرایط محیط تجاری و استفاده بیرونی یا درونی از نمایشگر، محتوا و تصاویر مورد نظر برای نمایش و میزان فاصله کاربر یا بیننده از ویدئو وال بستگی دارد. دات پیچ P5 indoor یکی از انواع تلویزیون شهری و ویدئو وال و تابلو روان است که برای محیط های سرپوشیده مانند سالن های امفی تائتر وسالن های جلسات و همچنین در کافه ها کاربرد دارد.

‭Punjab Jewels‬ در 6, 7, 8 Shenahi Residency, A B Road، ایندور …

تلویزیون شهری سه بعدی با کمک جلوههای ویژه بصری میتواند یک تجربه جدید را برای مخاطب خلق کند. لوازم تابلو روان باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و در غیر اینصورت هزینه بعدی بالایی را به شما متحمل خواهد کرد. ارتقاء کیفیت تصاویر یکی از اولویتهای مهم سازندگان تلویزیونهای شهری است. کاربر نهایی ممکن است کمترین اطلاعات از ویدیووال و نحوه عملکرد آن را داشته باشد، به همین دلیل آموزش افراد پس از نصب و همچنین استفاده از نرم افزار کنترل مدیریت ویدیووال بسیار مهم و حیاتی است. برای برنامه ریزی برد کنترل U62، لازم است از نرم افزار HD2018 استفاده شود.