مجتمع تجاری کورش اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم-آل اسکیپ

باعث میشود این بازی فکری جذاب کمی از طرفداران خودش را از دست دهد. لیست کامل اتاق فرارهای تهران دقیقا همان چیزی است که بازیکن‌های اتاق فرار به‌دنبال آن هستند. اینکه دقیقا بدانید چه مجموعه‌هایی وجود دارد، هرکدام از مجموعه‌ها چه اتاق‌هایی دارد، در کدام مناطق تهران واقع شده‌ است و چگونه می‌توانید بازی‌های آن‌ها را رزرو کنید.

ممکن است قفلی به کار رود که صرفاً از اعداد یا حروف یا نمادها ساخته نشده باشد. ترین انواع قفل اتاق فرار است، زیرا عملکردی شبیه به قفل گاو صندوق واقعی دارد. و همان طور که می دانید، گاو صندوق ها هم از ایمن ترین قفل ها برخوردارند. یکی از نکات مهم در باز کردن این نوع از انواع قفل اتاق فرار این است که ترتیب اعداد به دست آمده اهمیتی ندارند.رمز از چهار یا پنج رقم تکی تشکیل شده. مثلاً این که اعداد رمز ما می توانند ۴، ۳، ۶ و ۹ باشند.

آمار جهانی سن مخاطبان را از 18 سال تا بالای 45 سال نشان می دهد. اطلاعات تماس و جزئیات خدمات هر مرکز در صفحه مربوطه قرار دارد. می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

  • برای اطلاع از جدیدترین قفل های موجود و پکیج های دارای تخفیف مارا در اینستاگرام به نشانی escape_master_lock دنبال کنید.
  • ایده اصلی اتاق فرار از دل بازی‌های کامپیوتری برآمد و در دنیای واقعی، شما را به حل کردن یک سری معما دعوت می‌کند.
  • پس از مطالعه توضیحات، تعداد استفاده کنندگان را در کنار دکمه خرید مشخص کنید و سپس دکمه خرید را فشار دهید.
  • لطفا جهت شرکت در بازی از پوشش لباس و کفش مناسب مطمئن شوید برخی از مراحل نیاز به فعالیت های بدنی دارند که برای این منظور پوشیدن لباس مناسب الزامی است و لطفا بهداشت خود را رعایت کنید.
  • از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد.

تعداد نفرات در هر اسکیپ روم بر اساس ظرفیت اتاق، نوع و تعداد معماها درنظر گرفته شده و کمتر یا بیشتر شدن تعداد نفرات باعث لذت کمتر از بازی میشه و مورد تخفیف اتاق فرار تایید ما نیست. اگر دیدن فیلم‌های ترسناک جذابیت خاصی برای شما داره و هر کدام از فیلم‌های پرطرفدار ترسناک مثل اَره رو چند بار تماشا کردید، اتاق فرار ترسناک می‌تونه یک تجربه ناب براتون باشه. در این اتاق فرار تهران ممکنه یک خودکشی مشکوک رخ داده باشه و راز این خودکشی تا به امروز پنهان مونده باشه! یا اینکه بازیکن‌ها جایی حضور داشته باشن که موجوداتی خاصی در اون محیط هستن و از گوشت و پوست انسان‌ها تغذیه می‌کنند.

معمولا سن مجاز یا توصیه شده برای شرکت در اتاق فرارهای ترسناک هم هجده سال به بالا است. اسکیپ روم یک بازی مبتنی بر ماجراجویی در زندگی واقعی است که در آن گروهی از بازیکنان، یک ماجرای طراحی‌شده توسط صاحبان اتاق فرار را دنبال می‌کنند. این بازی یک پدیده نسبتاً جدید است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‌ها، استراتژی‌ها و راهنمایی، مجموعه‌ای از معماها و چالش‌ها را حل می‌کنند تا به هدف خود برسند.

مجموعه اتاق فرار فکرکده

شما با پشت سر گذاشتن هر چالش، به چالش بعدی می‌رسید و در برخی از سناریوها، لازم است که به سر نخ های قبلی مراجعه کنید تا ابزار ضروری را پیدا کنید. کیش تخفیف با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با مراکز گردشگری، همچنین کاهش میزان هزینه ها به دلیل عدم استفاده از روش های سنتی فروش و بازاریابی توانسته قیمت های منصفانه تری برای خدمات گردشگری و تفریحات کیش ارائه کند. شما می توانید بدون ثبت نام از سایت کیش تخفیف خرید کنید اما در صورت ایجاد حساب کاربری، با هر خرید مبلغی به عنوان پاداش به کیف پول مجازی شما افزوده می شود که می توانید برای خرید بازی های کیش استفاده کنید. حضور شما برای بازی بدون پرداخت آنلاین امکان پذیر نیست، پس باید ابتدا با پیش پرداخت یک نفر بازی را از سایت رزرو کنید.

اتاق فرار وحشت قبر

برای شرکت در این بازی هیجان‌انگیز باید بزرگ‌ترین اتاق فرار ایران رو انتخاب کنید و یکی از ژانرهای ماجراجویی این اتاق رو برای بازی در نظر بگیرید. تمام مراکز اتاق فرار که با تخفیفان همکاری می‌کنند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند. که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم است. برای هر گونه سوال و توضیحات بیشتر در مورد فروش انواع قفل و ماسک اسکیپ روم یا اتاق فرار منتظر تماس شما عزیزان هستیم. نوع دیگری از این قفل ها دارای رمزهایی می باشند که از مجموعه ای از حروف تشکیل شده اند. قفل های حروفی مانند قفل های عددی اتاق فرار بوده و باید بتوانید حروف را از بخش های مختلف بازی و با حل کردن معماها حدس بزنید و از چپ به راست با چرخاندن حلقه های روی قفل، حروف مورد نظر روی شیار قرار گیرند.

مجتمع تجاری کورش اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم-آل اسکیپ