متن زیبا درباره گل نرگس (جمله و شعر زیبا مناسب کپشن اینستاگرام)

هر وقت چشمم به زیبایی افتاد، نگاهم را زیر کفشهایم لِه کردم و با صدای سرنگون و خاکستری فریاد زدم: «زیباییها با تو تمام شد. گلهای نرگس لطیف و نازک هستند ولی با نگهداری صحیح میتوان روزها از زیبایی و عطر آنها بهرهمند شد. من بعد از تو، همهی روزها را سوخته، و شبها را سراسر افروخته میخواهم. پیاز گل نرگس ویژگی منحصربهفردی دارد، از یک پیاز چندین سال گل میروید و هر سال که میگذرد پیاز نرگس گلهای بزرگتر و درشتتری میدهد. تکثیر و پروش این گل زیبا با پیاز نرگس انجام میشود و با کاشت پیاز گل نرگس میتوان با روش تخصصی گلهای معطر تولید کرد. تمام طول مسیر را به دسته گل معطر نرگس خیره شده بودم و به این فکر می کردم که از کجا فهمید چه می خواهم! شاخه های نرگس را توی آب خواهم گذاشت و روح خانه را با عطر نرگس مست خواهم کرد… اگر شازده کوچولو باشم دوباره به سیارک خودم برخواهم گشت و سراسر عمرم را گل نرگس خواهم کاشت. گل نرگس از لطافت و بوی خاصی برخوردار است که باعث شده عاشق ها آن را به هم هدیه بدهند. هنوز هم یک امیدواری سیاه در دلم زندهاست.

دوباره وعده ی دیدارمان در خواب شب باشد. تو را هر شب درون خواب می بینم… یا همین بنفشه و شب بو نگاه کن! چه فرقی می کند فصل بهاران یا زمستان است؟ دلم خواست فخر بفروشم که اتاقم بوی نرگس می دهد… محبوب من این گل های نرگس گواه قلب عاشقس است که دمی بی یاد رویت آرام نمی گیرد. زندگی ای که با بودن تو رنگ می گیرد… دوستداشتم چیزی بنویسم که چشم تو را روشن کند. نرگس مست تو راه دل هوشیاران زد… گل نرگس نماد عشق و زندگی می باشد. زمان رویش گل نرگس فصل زمستان می باشد. برایت گل نرگس بیاورد تا با عطرش روحت را تازه کند..فال حافظ را خودش باز کند، تعبیرش را با صدای بلند بخواند، طئری که دلت برای صدای دلنشینش ضعف برود. امیدوارم زیبایی بزرگتری را به من هدیه بدهی و باز پس بگیری. انار در پاییز، نرگس در زمستان است/ گل و بلبل در بهار، دریا خوش به تابستان است/ سرمست می شویم ز هر فصل خدای ما، خدای عاشقان است. دوستداران شعر و ادبیات ترجیح می دهند برای انتخاب یک کپشن زیبا در مورد گل نرگس از شعر و ادبیات کمک بگیرند.

تمام دسته های نرگس دی ماه را در راه می چینم و وقتی از میان کوچه می آیی و وقتی قامتت را در زلال اشک می بینم به خود آرام می گویم:دوباره خواب می بینم! » و وقتی زیر لب زمزمهات میکردم، یعنی دخیل ضریح امیدواری بودم. بعد از تو، لب شعر با لب لیوان و لب تخت، هیچ فرقی نمیکند. بوسیدن لب مرگ، برای من، به اندازه روشن کردن یک سیگار راحت است.» من هیچ کلمهی خوشرنگی را، فقط برای خودم نمیخواستم. لبخند بزن به همه گل های عالم، که از زمینی سخت می رویند و جهان را زیبا می سازند لبخند بزن… برایت گل نرگس می فرستم تا تلالو آن ها روزت را روشن و زیبا کند، زردی بکر این گل ها نمادی از حضور توست، تویی که در و دیوار زندگی ام را طلایی کرده ای… در شعر فارسی اشعار زیبا و عاشقانه ای در مورد گل نرگس، بو و عطر نرگس سروده شده است. نرگس، شاخه های سبز تو بهار است، سفید گل هایت یاد آور پاک ترین ها و رنگ زردی که داری نشانی از خورشید دارد… اگر برای کپشن عکس گل نرگس به دنبال جملات زیبا درباره گل نرگس، یا شعر و متن زیبا درباره گل نرگس می باشید با مینویسم همراه باشید زیرا در زیر چندین جمله زیبا درباره گل نرگس، شعر زیبا درباره گل نرگس، متن ادبی درباره گل نرگس و به طور کلی متن های زیبا در مورد گل نرگس آورده شده است.

امیدوارم که عطرت را عوض نکرده باشی، چون من هنوز با عطر چوبِ خیسو نرگس مست تو را مینویسم. «مرا امید وصال تو زنده میدارد/ وگرنه هر دَمَم از هجر توست بیمِ هلاک». پیشنهاد می کنیم از مجموعه عکس گل نرگس باکیفیت برای پروفایل و والپیپر گوشی نیز دیدن کنید. تا نرگس و زنبق هست، زندگی باید کرد… باید کسی باشد که دستت را بگیرد..تو را از حال خرابت نجات دهد و برایت عاشقانه بنویسد. گل نرگس شاعری زیبایی خیرهکنندهای دارد و ظاهری شاعرانه با گلبرگهای سفید و بزرگ و شیپور کوچک زرد و نارنجی در وسط گل دارد و با این ویژگیهای که از نظر زیبایی و رایحه از تمامی نرگسها خاصتر است جلوه شاعرانهای در مجله خبری jcflower طبیعت دارد. همیشه در انتخاب یک گل مناسب برایت مبهوت میمانم، رز صورتی را انتخاب کنم که همرنگ شادی های دخترانه ات استیا نرگس زرد که نماد زندگیست؟ سرو بشکست و سمن زرد شد و نرگس خفت…

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مجله خبری jcflower.