قیمت روز و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

استاندارد های موجود در دستگاه تصفیه آب خانگی، شامل استاندارد سازمان جهانی بهداشت و استاندارد سازمان غذا و دارو آمریکا می باشد. برخی کارشناسان مسئول بهداشت بر این باور هستند که دستگاههای تصفیه موجب از بین رفتن ۹۰ تا ۹۵ درصد از املاح مفید آب از جمله کلسیم، منیزیم، پتاسیم و غیره میشوند. این دستگاهها زمانی که منبع آب مصرفی شما چاه، رودخانه و امثال اینها باشد، به دلیل داشتن فیلترهای مناسب و سیستم تصفیه قدرتمندتر نسبت به دستگاههای خانگی کاربردیتر هستند.

هر یک از این فیلتر ها وظیفه ی جدا کردن بخشی از آلایندههای آب را دارند و مهم ترین آن ها ممبران خرید تصفیه آب است. دستگاه تصفیه ی آب نیز در مدلهای مختلفی ساخته شده اند اگر برای استفاده در خانه میخواهید از فیلتر تصفیه آب استفاده کنید سعی کنید از مدلهای کوچک آن را که فقط بتواند آب آشامیدنی شمارا تصفیه کند استفاده کنید این فیلتر ها از هدر رفتن آب نیز جلوگیری میکنند.همانطور که گفته شد، استفاده از آب لولهکشی شهری چندان برای بدن مفید نیست؛ اما با استفاده از دستگاههای تصفیهی آب خانگی میتوان املاح ناسالم همراه آب آشامیدنی را از بین برد و برای تهیهی غذا و مصرف آب روزانهی خود از سالمترین آب ممکن استفاده کرد. استفاده از آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی و صنعت، برای آینده بشریت امری نگرانکننده است. دستگاه تصفیه آب بیز نوعی دستگاه است که مخصوص مصارف خانگی طراحی و تولید می شود.

لیست دستگاه های تصفیه آب

اسمز معکوس یک روش مدرن برای تصفیه کردن آب است و با فیلتر ممبران این کار را انجام می دهد.این روش برای از بین بردن املاح مضر و نا خالصی های آب تا 99 درصد موثر است.در اسمز معکوس آب با فشار زیاد توسط پمپ وارد فیلتر ممبران می شود و تنها مولکول های آب اجازه ی عبور از آن را دارند.سختی آب کاهش می یابد و در از بین بردن طعم شوری آن نیز بسیار موثر است. در ادامه این مطلب از وبلاگ آدرس دلایلی برای شما ذکر میکنیم تا مفید یا مضر بودن دستگاه های تصفیه آب را تشخیص بدهید. فیلترهای تکی برای گرفتن رسوبات مختلف آب مناسب هستند. این دستگاه با حذف آلودگی های شیمایی از قبیل فلزات سنگین، مواد غیرآلی، ناخالصی هایی همانند گل و لای، و دیگر رسوبات آب شرب سالم و بهداشتی را تامین می کنند.

اگر به سلامتی خود بیشتر اهمیت میدهید حتمی از این دستگاه استفاده کنید لوله های آب شهری ممکن است دارای آهک و گچ باشد که برای بدن بسیار مضرر است.استفاده از آب شهری ممکن است مضرر باشد این آب را تصفیه میکنند اما این آب ها بدلیل اینکه به طور کامل تصفیه نمیشوند آلودگی هایی دارند. فیلتر تصفیه آب را که معمولا در آشپزخانه نصب میکنند و بیشتر زیر سینک نصب میشود پس این فیلتر ها اصلا در دید نیستند پس استفاده از فیلتر تصفیه ی آب باعث کاهش زیبایی خانه نمیشود.به طور کلی به هر دستگاهی که ذرات و آلودگی هارا از آب جدا میکنند تصفیه ی آب گفته میشود. علاوه بر این، فیلتر اسمز معکوس سختی آب را کاهش داده، تمام ناخالصیها را در حد میکرون دفع میکند و مناسب تصفیه آب مصرفی روزانه خانگی و ادارجات است.تصفیه آب شهری با کمک دستگاههای فیلتردار اسمز معکوس سبب ایجاد پساب نیز خواهد شد.

خرید فیلتر تصفیه آب

هر اندازه آنالیز آب خام ورودی در بخشهای فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی دقیق تر باشد، طراحی فرایند اسمز معکوس و پیش تصفیه های مورد نیاز نیز دقیق تر خواهد بود. آب آشامیدنی که از شیرهای منازل سرازیر میشود، فرآیندهای فیزیکی نظیر تهنشینی و فیلتراسیون، فرآیندهای شیمیایی مانند ضدعفونی و انعقاد و همچنین فرایندهای بیولوژیکی مانند فیلتر کردن آهسته شن و ماسه را رد میکند تا به اندازه کافی برای مصرف انسان بدون خطر باشد. برای همین انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اصل به یکی از دغدغه های ساکنان شهرهای مختلف تبدیل شده است. بهتر است آبی شرب ، قلیایی باشد. به همین جهت برند آکوا کلر در سال 2013 شکل گرفت تا با انواع دستگاه های عرضه شده بتوان آبی با کیفیت و استاندارد در اختیار داشته باشیم. اگر از فیلترهای تصفیه آبی که در مطالب فوق ذکر شد بنابه هر دلیلی نمیخواهید و یا نمیتوانید استفاده کنید، و در عین حال در شرایطی قرار دارید که از ایمن بودن آب آشامیدنی خود مطمئن نیستید، میتوانید خودتان دست به کار شده و آب آشامیدنیتان را تصفیه کنید.

دستگاه تصفیه آب خانگی

برندهای مختلف دستگاه های تصفیه آب در بازار وجود دارد که برخی از برند های خوب سافت واتر، ادنسه، اکواجوی و یا cck هستند و امتحان خود را در کیفیت و کارایی پس داده اند. به دلیل جلوگیری از مشکلات احتمالی و حساسیت بالا ، استفاده از فیلتری که از قبل امتحان خود را پس داده باشد همیشه بهتر است. این دستگاه تصفیه آب همانطور که از نامش نیز مشخص است حاوی پنج فیلتر دستگاه تصفیه آب میباشد. اگر آب شما حاوی رسوبات زیادی بوده و به شدت بو میدهد، آستینها را بالا زده و با استفاده از منابع طبیعی یک دستگاه تصفیه آب ساده بسازید تا رسوبات و بو را پیش از جوشاندن از بین ببرد. برای موارد خانگی و آشامیدنی مثل پخت و پز،چایساز و یخساز دستگاه تصفیه آب بدون برق که عملکرد محدودی دارد و تا سه مرحله اول حذف رسوبات از آب را انجام میدهند و در زیر سینک ظرفشویی یا روی کابینت نصب میشوند، مناسب هستند.

بهترین جایی که میتوانید فیلتر تصفیه آب را قرار دهید زیر سینک ظرفشویی است دستگاه تصفیه آب مدلهای مختلفی دارد و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند فیلتر تصفیه آب ورودی ساختمان این دستگاه نیز تنها کلر آب، رسوبات قابل رؤیت و املاح درشت را تصفیه میکند و پاکسازی آب در آن بهطور کامل انجام نمیشود.سرشیری: این دستگاه توان زیادی برای تصفیه آب ندارند؛ زیرا دارای یک فیلتر است و فقط رسوبات آب را میگیرد، این دسته از دستگاههای تصفیهی آب به دلیل ابعاد کوچک و کارایی پایین، زود اشباع میشود و باید بهصورت هفتگی آن را تمیز کرد.

در برخی مواقع نیز از کربن که برای حذف کلر است بهمراه سیلیس استفاده میکنند. بنابراین برای رفع این گونه آلودگیها باید با استفاده از دستگاه تصفیه آب آنها را از آب آشامیدنی خود حذف کنید. حذف باکتریهای مضر و انگلها از آب آشامیدنی ضروری است . با تصفیه اب خانگی ، آبی گوارا و بدون مواد مضر داشته باشید . آب با عبور از این مرحله به دلیل تصفیه پاتوژنهای مضر و مواد شیمیایی موجود توسط کربن تمیز و عاری از هرگونه آلاینده میشود.

این رسوبات همان املاحی هستند که بعضا با چشم غیر مسطح نیز قابل دیدن و قطری کمتر از۵ میکرون دارند. دستگاه تصفیه آب صنعتی به سیستمهایی که قادر به تصفیه آب در ظرفیتهای بالا هستند و توانایی بالایی در تصفیه آب دارند گفته میشود. به استفاده از این سیستم ها و انواع آب شیرین کن صنعتی جلب شده و روز به روز در حال پیشرفت می باشد. بنابراین بهترین راه آن است که از نمایندگی های معتبر درخواست خرید داشته باشید، چرا که با خرید از نمایندگی های معتبر می توانید علاوه بر تضمین کیفیت محصولات و اصالت کالاها، از خدمات پس از فروش همچون تعمیر و نگهداری و نصب دستگاه ها به وسیله تکنسین های متخصص نمایندگی ها نیز بهره مند شوید. از مهم ترین عواملی که میبایست هنگام خرید به آن توجه کنید، مراجعه به یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش انواع دستگاه تصفیه آب، لوازم و قطعات جانبی است.

فیلترهای پست کربن، ممبران، مینرال از ۱ تا ۲ سال عمر مفیدشان است که بستگی به کیفیت آب منطقه و میزان مصرف شما دارد و تا رسیدن این زمان لازم به تعویض آنها نیست. یعنی هرچقدر کیفیت آب آشامیدنی پایینتر باشد طول عمر فیلتر در پارچ تصفیه پایینتر میآید و به همین دلیل توجه به طول عمر فیلتر برای خرید پارچ تصفیه بسیار مهم است. اصلیترین عامل در تعیین قیمت و هزینه خرید فیلتر برای دستگاه تصفیه آب خانگی ، برند آن است.

انواع فیلتر تصفیه آب