قفسه فروشگاهی قفسه فلزی فروشگاهی انواع قفسه فروشگاهی و هایپرمارکتی-فورژ مدرن

قفسه بندی با دهانه بلند همان کاری را که روی قلع می گوید انجام می دهد و به لطف طراحی قوی و ضخامت تیرهای فولادی آن به شما امکان می دهد بارهای سنگین را در دهانه های بزرگ ذخیره کنید.این باعث می شود که آن را برای ذخیره بارهای سنگین، حجیم یا بسیار گسترده به راحتی، مانند انبار لوله یا چوب، عالی کند. قفسه فلزی راک نوعی قفسه فلزی انباری میباشد که جهت تجهیز انبارهای با کالاهای سبک و نیمه سنگین مناسب میباشد .روش گذاشت و برداشت کالا در این نوع قفسه فلزی به صورت دستی میباشد. قفسه قفسه ذخیره سازی فولادی متحرک سفید چند لایهراحت بر اساس نیاز کاربر حرکت می کند. قفسه ذخیره سازی 4 چرخ با ترمز می تواند در هر مکان ثابت بماند.

قفسه بندی انباری کانتی لور با توجه به بارگذاری شاخه ای عمدتاً در بلوکهایی با طول 6 متر تولید ونصب می گردد و جهت قراردهی دستی و یا ماشینی ( لیفتراک ) کالاها در قفسه طراحی و تولید و نصب می گردد. شرکت قفسه بندی فلزی جنرال فلز با سابقه 20 ساله خود در صنعت قفسه فلزی ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی در کشور میباشد . محصولات جنرال فلز دارای استانداردهای کیفی معتبر بوده و طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز قابل سفارش از سراسر کشور بوده و امکان ارسال به کلیه مناطق برای مشتریان عزیز امکان پذیر میباشد. قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی انباری میباشد . قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای از نبشی و صفحه قفسه، که به وسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‌گردند تشکیل شده و به صورت تک ردیف یا دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می‌باشد . این نوع قفسه بندی انباری دارای اجزایی از قبیل، ورق پشت و بغل، لبه جلو، جاکارتی، مقسم، پلاک راهنما و…

قفسه فروشگاهی قفسه فلزی فروشگاهی انواع قفسه فروشگاهی و هایپرمارکتی-فورژ مدرن

قفسه‌ بندی انبار خود راهرو یا قفسه بندی انبار درایوین راک یا قفسه بندی تونلی دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. با توجه به شکل و نوع طراحی صورت گرفته برای قفسه انباری، هرجایی که نیاز به قفسه‌ بندی مستحکمی داشته باشید، می‌توانید به سراغ این دسته از قفسه‌ها بروید. برای مثال در فضاهای فروشگاهی بزرگ، برای نگهداری کیسه‌های برنج یا دبه‌های روغن می‌توانید از این نوع قفسه‌ها بهره ببرید.

رگال ساده طبقه چوب

در طراحی سیستم قفسه بندی انبار و سیستم قفسه بندی فروشگاه اندازه محیط نقش بسیاری زیادی در اجرا و انتخاب نوع طراحی خواهد داشت ، برای مثال در طراحی … این قفسه بندی در انبار بسیار نظم و ترتیب خوبی ایجاد کرده و بیشترین فضای ممکن را مورد استفاده قرار می دهد از این قفسه ها می توان از آنها برای نگهداری کالا در ارتفاع های بالا در انبارها استفاده کرد به این دلیل که بسیار مقاوم هستند. این قفسه ها نیز نصب و دمونتاژ نسبتا راحتی دارند و نکته مهم دیگر اینکه برای استفاده از سیستم های اتوماسیون انبار و انبار داری اتوماتیک می توان از این قفسه ها برای انجام کار استفاده کرد. قفسه بندی انبار بازویی یا قفسه بندی انبار کانتی لور یکی از انواع قفسه بندی انبار مورد استفاده جهت انبار کردن کالاهای شاخه ای همچون انواع لوله و فلزات لوله ای شکل و یا محصولات لوله مانند میباشد.

چرخ حمل بار ۳ چرخ

قفسه بندی فروشگاه ها شامل محصولات متفاوت برای مغازه کوچک و خرده فروشی یا سوپرمارکت های بزرگ میباشد. برای آگاهی از محصولات قفسه بندی مورد نیاز خود کافیست تماس حاصل نمایید تا اطلاعات مورد نیاز خود را بدست بیاورید. در واقع مراکز عمده می توانند بهترین قفسه ها را با قیمت مناسب به فروش برسانند و به نظر می رسد خرید از این مراکز بهترین راه ممکن می باشد چرا که خریداران می توانند از این طریق حاشیه سود خود را به میزان بسیاری افزایش دهند. فروش مستقیم کارخانه ویکتوری قفسه نیم طبقه فلزی چند سطحی ب…

فروشگاه قفسه آنلاین

پرکاربردترین تجهیزات در انبارها، انواع فروشگاه و مکان های دیگر قفسه ها هستند. برای نگهداری اقلام مختلف از کالاهای خودرویی و صنعتی گرفته تا یخچال فریزر های پرده حرارتی، از قفسه ها اسفاده می شود و هر کدام قفسه بندی مخصوص به خود را دارند. اصولا قفسه بندی راهکاری برای مدیریت و استفاده بهینه از فضای موجود است. در فروشگاهها می توانیم انواع قفسه ها و استند ها را در قالب ها و رنگ های مختلف ببینیم. با در دست داشتن لیست خود ، مدتی وقت بگذارید تا پروفایل های مربوط به مشخصاتی را که در این صفحه پست کرده ایم مرور کنید. سه یا چهار مورد را که فکر می کنید بهترین گزینه برای شما هستند انتخاب کنید و سپس با هریک از آنها تماس بگیرید.

فلزی فعالیت دارد ارائه دهنده بهترین انواع قفسه و نردبان تاشو و … می باشد. یکی از بزرگ ترین فواید استفاده از قفسه های فلزی صرفه جویی در حجم برای محیط های کم جا می باشد. ساختار این نوع قفسه ها باعث می شود تا شما بتوانید از حداقل جای ممکن بهترین و بیشترین بهره برداری را بکنید. استفاده از قفسه باعث می شود تا بتوانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه ها جای دهید.

لیست قیمت و خرید انواع قفسه انباری گروه صنعتی دی-فورژ مدرن

طی تماس تلفنی کارشناسان ما بر اساس ابعاد و نیازهای مشتری نسبت به محاسبه قیمت اقدام خواهند نمود. در صورت انتخاب ” بله ” ، تعداد قفسه ای را که در نظر گرفته اید را باید در کنار هم نصب نمایید. افراد قبل از خرید بودجه ای را مشخص می کنند و متناسب با آن به انتخاب کالای مورد نظر می پردازند و ترجیح می دهند کالایی را خریداری کنند که قیمتی برابر با بودجه ی آنها داشته باشد. معمولا افراد هنگام خرید قبل از هر چیزی به قیمت کالا دقت می نمایند و می توان گفت اولین پرسش آنها در رابطه با این پارامتر می باشد. اینگونه می توانند مطابق با برنامه ریزی خای اقتصادی خود به پیش روند. خواستگارم بهم گفت زنی که گرفتم چشم رنگیه ولی تو مجبوری لنز بزاری تا چش…

قفسه هایپرمارکت دو طرفه چراغ دارکد105

سیستم های binو wire امکان ذخیره سازی اقلام کوچکتر و سطل های قابل جابجایی را برای بازیابی و حرکت سریع فراهم می کند. آنها برای ذخیره قطعات ، میخ ، پیچ یا سایر ابزارهایی که باید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و از نظر اندازه یا استفاده جدا شوند ، عالی هستند. قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. قفسه فلزی پانل راک جهت انباشت کالاهایی با حجم متوسط و نیمه سنگین در انبار های صنعتی و نیمه صنعتی که با نیروی انسانی و دستی بارگذاری می گردد، طراحی شده است.

قفسه فروشگاهی عرض ۴۰ طول ۷۰ سانت ضخامت ۰.۷ آسان مشبک

بدون شک پرداخت هزینه زیاد برای خرید این نوع از قفسه ها برای فروشگاه ها و کارگاه های تولیدی کوچک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود. لذا بهتر است با پرداخت هزینه کمتر، قفسه های ارزان تر با قدرت تحمل وزن پایین و متناسب با شرایط محیط و وزن کالاها را انتخاب نمود. سیستم قفسه فروشگاهی مدلی است که برای هر کسب و کاری که در بخش خرده فروشی خدمات ارائه می دهد مناسب است.

قیمت قفسه اداری مدل پیچی سایز 30×50 سانتی متر مجموعه پنج عددی

ضخامت ورق آهن نبشی ( ستون قفسه ) 1.5 میلی متر و ضخامت ورق آهن… قفسه ارزان دیوارکوب فروشگاهی شلف دیواری قیمت قفسه فلزی ارزان ترین نوع قفسه بندی فروشگاهی . در خرید قفسه بندی می بایست توجه داشت که یک تولیدکننده قفسه فلزی با تجربه و حرفه ای در محصولات خود عوامل موثری مانند بادوام بودن و کیفیت را رعایت خواهد نمود. توجه داشتن به این اصول در کنار حفظ ارزش گذاری مناسب و قیمت ارزان می تواند تضمین کننده یک محصول با کیفیت باشد که خریدار را قادر خواهد ساخت از آن برای چیدمان کالا و اجناس خود بهره برداری نماید. قفسه ها را با توجه به شرایط محیط انبار و نوع کالاها و وزن آنها انتخاب کنید. در بسیاری از مواقع دلیل اصلی گران بودن قفسه ضخامت بالای ورقه های فلزی به کار رفته در آنها می باشد تا تحمل وزن زیادی داشته باشند.

© 2023 تمامی حقوق متعلق بهگروه صنعتی قفسه سازان میثاقمی باشد . معمولا ضخامت مواد می تواند 0.6 تا 1.0 میلی متر برای SPCC باشد. ورق های فولادی نورد سرد برای ساخت قفسه های فولادی استفاده می شود. عرشه قفل فولادی نیز به نام قفسه فولادی، پانل فولاد جامد، پانل قفسه فولادی فولادی است. با پوشش پلی فوم محکم 4 گوشه و 6 وجهی محصول و جعبه کارتن چند لایه.کیفیت بسته بندی پستی توسط آن ثابت ، محکم و ایمن است.

تنها چیزی که نیاز است چند ضربه چکش لاستیکی است و در جای خود قفسه فولادی قفل می شوند. یکی دیگر از مهم ترین فواید استفاده از قفسه های فلزی این است که حتی وسیله ها و محصولاتی که در دور ترین و گوشه ترین قسمت قفسه قرار گرفته است به راحتی در دسترس باشد و شما بتوانید هر زمان که می خواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی پیدا کنید. طبقات و ستونهای این قفسه ها با پیچ مهره به یکدیگر وصل و محکم میشوند مونتاژ و دمونتار این قفسه ها با آچار انجام میشود و نیازی به جوشکاری ندارد. قفسه های پیچ و مهره ای بسیار محکم هستند و در تمام صنایع حتی صنایع حمل و نقل هم استفاده میشوند.

  • بیشترین موارد استفاده این سیستم در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و …
  • این شرکت در زمینه مشاوره – طراحی – تولید و اجرای انواع سیستمهای قفسه بندی توانسته است برای برآورده کردن نیاز های مشتری داخلی و خارجی اقدام نماید.
  • قفسه های پالت امکان ذخیره آسان و سریع پالت را به گونه ای فراهم می کنند که پتانسیل ذخیره سازی را به حداکثر می رساند.
  • هر قفسه ذخیره سازی برای استفاده در صنعت پزشکی یا صنایع غذایی و آشامیدنی باید دارای استانداردهای FDA باشد.

قفسه فلزی گالوانیزه سردخانه پیچ و مهره ای ضدزنگ شلف آشپزخانه . ارتفاع قفسه فلزی گالوانیزه سردخانه 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است. قفسه فلزی بازویی یا قفسه فلزی کانتی لور یکی از انواع قفسه بندی فلزی انباری مورد استفاده جهت انبار کردن کالاهای شاخه ای همچون انواع لوله ، فلزات لوله ای شکل ،ورق های فلزی ، ورق های چوبی و…. قفسه فلزی راک خود جریان یا قفسه فلزی خود تغذیه بیشتر در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی میباشد.

جهت انبار کردن انواع کالاهای سنگین ونیمه سنگین در انبار های کالا و مواد اولیه میتوان از قفسه بندی انباری راک میتوان بهره برد. قفسه بندی پیچ و مهره ای یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی انباری جهت چیدمان انبار های کوچک و بزرگ کالا و تجهیزات میباشد . اجرای این نوع قفسه بندی فلزی ساده بوده و کاربردهای فراوانی دارد .امکان بارگزاری کالا ها فقط به صورت دستی در این نوع قفسه بندی انباری وجود داشته و جهت انبار های با کالاهای سبک و نیمه سنگین مناسب میباشد .سادگی نصب ، ارتفاع سفارشی و سادگی بارگذاری کالا در این نوع سیستم قفسه بندی انباری باعث محبوبیت زیاد آن شده است. این نوع قفسه بندی انباری به صورت قفسه انباری بازویی یک طرفه برای کنار دیوارها و قفسه انباری بازویی دوطرفه برای وسط سالن و یا انبار قابل تولید و اجرا میباشد و امکان استفاده حداکثری از ارتفاع انبار را فراهم می آورد.

خرید قفسه فلزی دیواری، فروشگاهی، پیچی، طوسی ⭐️قیمت بهمن 1401⭐️-فورژ مدرن

قفسه سیمی نوعی قفسه فلزی است که از مش سیمی که توسط یک قاب فلزی پشتیبانی می شود ، تشکیل شده است. قفسه های سیم با توجه به ساختار آن نسبت به سایر انواع قفسه های سرقت ، وزن نسبتاً کمی دارند. قفسه های سیمی به دلیل سطح کوچک آن مقاوم در برابر زنگ زدگی و کپک زدن هستند ، معمولاً در مکان هایی که نیاز به محیط های تمیز مانند ذخیره مواد غذایی دارند استفاده می شود. معمولا در انبار ها برای ذخیره و نگهداری از محصولات و کالا های متفاوت از این نوع قفسه ها بسیار استفاده می شود. این قفسه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی برای انبار کردن وسایل مختلف استفاده می شوند.

میله رگال لباس

پیرامون تولید محصولات با کیفیت و قیمت ارزان که شما در تولید قفسه های فلزی صنعتی انجام می دهید بسیار ارزشمند می باشد. شرکت های تولید کننده در استان اصفهان پیشگام در تولیدات صنایع فلزی از جمله قفسه های کارخانه جات،دفاتر اداری، شرکت ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک و انبارداری است. این شرکت ها رقبای بسیاری دارند که در این زمینه برای رضایت مشتری و کیفیت تولیدات خود رقابت می کنند. انتخاب قفسه بندی مناسب گامی موثر در شروع یک کسب و کار است، حتی توسعه یک بیزینس مطمئنا با قفسه بندی متناسب موفق آمیزتر خواهد بود. قفسه فلزی فروشگاهی روشی مناسب برای فضاسازی در داخل محیط مغازه و دفاتر فروش است که امکان استقرار کالاها را فراهم می آورد.

قفسه بندی پیچ و مهره ای یا قفسه طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی انبار میباشد . این نوع قفسه بندی انبار به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . یکی از مهم ترین قسمت های کارخانجات و شرکت های مختلف در کشور های مختلف دنیا، قسمت انبار این شرکت ها و کارخانجات می باشد.

مواد برای قفسه بندی با دهانه بلند می تواند ورق فولادی و تخته خرده چوب باشد.آنها به راحتی بارگیری و تخلیه می شوند اقلام شل و کوچک و با خطر کم سقوط.با سطح صاف و صاف، به راحتی می توانید انبار خود را مرتب و تمیز نگه دارید.این همچنین به مدیریت موجودی شما با محیط بهبودیافته کمک می کند. قفسه هایپری، دارای لیبل بوده و همچنین با دارابودن مقاومت زیر صفحه و نگهدارنده‌های خاص، برای فروشگاه‌های لوکس‌تر و بزرگ‌تر استفاده می‌شود و کیفیت متریال این نوع قفسه بهتر و در نتیجه کمی گران‌تر است. قفسه‌های پانلی گالوانیزه، تحمل وزن بالای 150 کیلو در هر طبقه آن بهمراه ضدزنگ بودن آن مناسب‌ترین قفسه برای سردخانه و گلخانه می‌باشد. قفسه فلزی پالت راک نوعی قفسه فلزی صنعتی بوده که جهت انباشت و نگهداری کالاهای حجیم و پالتی سنگین مورد استفاده قرار میگیرد.جهت قراردادن کالاها باید از تجهیزات مخصوص استفاده گردد . پرسنل مجرب و کارآزموده شرکت سازه های فولادی انبارگستران از محل (انبار ، منزل ، محل کار ، فروشگاه ، کارخانه و … ) شما بازدید فنی انجام می دهند و مشاوره و راهنمایی های خود را جهت انبارش اصولی و صحیح محل مورد نظر ارائه می دهند . سپس اقدام به تهیه نقشه فنی چیدمان و بارگذاری مینمایند و پس از تایید شما اقدام به ارسال و نصب قفسه ها می نمایند .

قفسه فلزی راک نوعی قفسه فلزی انباری میباشد که جهت تجهیز انبارهای با کالاهای سبک و نیمه سنگین مناسب میباشد .روش گذاشت و برداشت کالا در این نوع قفسه فلزی به صورت دستی میباشد. فروشگاه صنایع قفسه بندی قائم از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه تهیه و پخش انواع قفسه های فلزی و فروشگاهی و هایپرمارکتی، و قفسه های راک صنعتی در انواع مختلف ارائه محصول می نماید. اگر تجارت یا انبار شما از پالت یا سایر وسایل بزرگ استفاده می کند ، ممکن است بخواهید به سیستم های قفسه پالت نگاه کنید.

کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است. این پایه ها استحکام بسیار خوبی دارن و هر پایه در حالت عمودی بین 300 تا500 کیلو بار را نگه می دارند. اهمیت توالی ، رسیدن به یک سند بایگانی است که بعداً بسیار آسان تر و سریع تر جست و جو خواهید کرد.

  • ارتفاع قفسه کنار دیوار فروشگاهی ، 2.5 متر و با 5 طبقه و یک تاج است.
  • جهت استعلام قیمت این نوع از قفسه بندی انباریو کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشصنایعقفسه بندی نوین قفسهتماس حاصل فرمایید.
  • تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)…
  • قفسه های فلزی صنعتی امروزه در انواع و اقسام متفاوتی طراحی و تولید می شوند.

با فرض کیفیت عالی، Ironstone همیشه وقف ارائه بهترین قیمت برای مشتریان خود بوده است.با بهبود مستمر کل خطوط خرید و تولید خود، می‌توانیم قیمت‌های پایین‌تری را با کیفیت و خدمات مشابه و حتی بهتر به شما ارائه دهیم. در قفسه‌های سوپر مارکتی و پیچی و هایپر مارکتی از ورق روغنی با ضخامت 0.7 میل به بالا و در قفسه‌های نیمه صنعتی سردخانه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 میل به بالا استفاده می‌شود. شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند. نوع پرس شده این قفسه ها در اکثر بلبرینگ های شیار عمیق، رولبرینگ های بشکه ای و مخروطی کاربرد دارند. جهت کاهش اصطکاک و سایش ممکن است تحت عملیات سخت کاری سطحی نیز قرار گیرند.

پک واشار و پیچ و مهره نمره 8

همین امر در مورد قفسه های مورد استفاده در تنظیمات دیگر ، مانند پایگاه های نظامی ، دفتر ، مناطق قابل دسترسی (باید با ADA سازگار باشد) و غیره نیز صادق است. برخی از سازمانهایی که اغلب دستورالعمل های استاندارد را صادر می کنند عبارتند از ANSI (موسسه استاندارد ملی آمریکا) ، ISO (سازمان بین المللی استاندارد) و NFPA (انجمن ملی حفاظت از آتش).

SGS و غیره ما کیفیت محصولات خود را کاملاً گام به گام مدیریت می کنیم. آیا می توان کارتن کاغذی را سفارشی کرد ، آرم را روی کارتن ها ، نام مدل و جزئیات مدل مانند قطعات ، ابعاد و غیره قرار داد. مورد را پایین بیاوریددر فضا صرفه جویی کرده و هزینه کمتری را برای شرکت مخابراتی دریافت کنید. این شرکت با استعانت از خداوند متعات سعی دارد با تحقق سازمانی پویا و دارای روحیه ای توانمند ، سازگار و چالاک به منظور بالابردن راندمان کاری و ارائه خدمات برتر و ارتقا شیوه های کسب و کار رضایت مشتریان خود را بیش از پیش فراهم آورد.

  • اشاره نمود.انواع قفسه فلزی جنرال فلز به همراه توضیحات و نمونه تصاویر مربوطه در ادامه قابل مشاهده میباشد.
  • شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند.
  • رگال کفش طبقه چوب | رگال 5 طبقه چوب رگال ویترین | رگال مزونی ارتفاع رگال کفش طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتیمتر است.
  • قفسه فلزی پانل راک جهت انباشت کالاهایی با حجم متوسط و نیمه سنگین در انبار های صنعتی و نیمه صنعتی که با نیروی انسانی و دستی بارگذاری می گردد، طراحی شده است.

مزیت اصلی قفسه فلزی تحمل وزن چند برابری نسبت به قفسه‌های MDF و چوبی می‌باشد، که همین مقاومت بالای قفسه نسبت به بقیه باعث میشه که فاصله پایه‌ها یا همون ستون‌های قفسه از هم زیادتر بوده و فضای فروشگاه بازتر بنظر بیاید. قفسه فلزی پانل راک جهت انباشت کالاهایی با حجم متوسط و نیمه سنگین در انبار های صنعتی و نیمه صنعتی که با نیروی انسانی و دستی بارگذاری می گردد، طراحی شده است. این مورد برای قفسه فلزی و یا سبک کم و طول قفسه قفسه استفاده می شود. رگال مزونی طبقه چوب | رگال پوشاک | رگال کفش | شلف لباس مدل پارمیس . ارتفاع رگال مزونی طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتی متر است.

​قفسه فروشگاهی

قفسه فلزی راک نوعی قفسه فلزی انباری میباشد که جهت تجهیز انبارهای با کالاهای سبک و نیمه سنگین مناسب میباشد .روش گذاشت و برداشت کالا در این نوع قفسه فلزی به صورت دستی میباشد. پایه قفسه راک سبک | ستون قفسه انباری راک پایه شلف انباری سبک . ارتفاع پایه قفسه راک سبک 2 متر و پروفیل 3×5 با ضخامت 1.5 میلی متر است. علاوه بر این با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت های تولیدی از قیمت قفسه انباری منزل و قیمت قفسه فلزی اطلاع پیدا کرد و محصولی بر حسب توان مالی خود خریداری کرد. تعداد طبقات در قفسه انباری قابلیت سفارشی‌سازی شدن دارد و توسط خریدار تعیین می‌شود. به طبع در انبار فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممکن است به تعداد طبقات بیشتری نیاز پیدا کنید.

قفسه انباری 30*95 با ارتفاع 2/5 متر

این قفسه جز قفسه‌های شکیل و لوکس محسوب نمیشه و بسیار ساده هست و درصورت گالوانیزه نبودن قفسه آب نباید بخورد و در هنگام قرار‌گیری جنس، وزن کالا از تحمل وزن هر صفحه فراتر نرود. ► محصول کمتری ممکن است با سطح کمتر خطا و شکستگی انبار آسیب ببیند. با استفاده از دست های افقی و عمودی و ترکیب قفسه ها و چرخ ها میتوانید ترولی در ابعاد دلخواه داشته باشید. در صورتیکه قفسه چرخدار درست می کنید و بخصوص اگر قفسه شما زیاد قرار است جابجا شود (مثلا در ترولی ها) می توانید چرخ ها را به ضربه گیر مجهز کنید تا در زمان برخورد احتمالی خسارتی وارد نشود . قیمت کفی قفسه به فاکتور های متعددی بستگی دارد یکی از این فاکتور ها کیفیت و ساختار کفی می باشد. این قفسه ها می توانند با استفاده از مموتورهای الکترومکانیکی حرکت کنند و جابجا شوند که این موضوع کار حمل و نقل اقلام در انبار را بسیار راحت میکند.

قفسه فلزی بایگانیبه واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود در انبار را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی فلزی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … صنایع فلزی عدل تولید کننده انواع سیستم های قفسه بندی فلزی آماده خدمت رسانی به تمامی شهر‌ها و ارسال محصولات به کشور‌های همسایه است.برای اطلاع از قیمت قفسه فلزی و خرید قفسه فلزی از طریق پشتیبانی واتساپ با کارشناسان صنایع عدل در ارتباط باشید. قفسه بندی انبار راک خود جریان یا قفسه بندی انبار غلتکی در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.سیستم قفسه بندی انبار خود تغذیه قابلیت استفاده در خطوط تولید ومونتاژ را دارا می باشد و قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی انجام می گیرد.

  • این شرکت با استعانت از خداوند متعات سعی دارد با تحقق سازمانی پویا و دارای روحیه ای توانمند ، سازگار و چالاک به منظور بالابردن راندمان کاری و ارائه خدمات برتر و ارتقا شیوه های کسب و کار رضایت مشتریان خود را بیش از پیش فراهم آورد.
  • قفسه‌های پانلی گالوانیزه، تحمل وزن بالای 150 کیلو در هر طبقه آن بهمراه ضدزنگ بودن آن مناسب‌ترین قفسه برای سردخانه و گلخانه می‌باشد.
  • قیمت کفی قفسه به فاکتور های متعددی بستگی دارد یکی از این فاکتور ها کیفیت و ساختار کفی می باشد.
  • در این سیستم قفسه بندی آخرین بار گذاشته شده، اولین بار قابل‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO (last in first out( گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد.

ولی نوع فلزی آن، هم از لحاظ تحمل وزن و هم از لحاظ قیمت نسبت به موارد دیگر بین خریداران پرطرفدار‌تر است. طبق ظرفیت بار برای قفسه قالب ریز سبک و قالب رامی سنگین تقسیم می شود. بالا قفسه می تواند با آسانسور متحرک مونتاژ شود تا بتواند قالب را آسان کند. رگال کفش طبقه چوب | رگال 5 طبقه چوب رگال ویترین | رگال مزونی ارتفاع رگال کفش طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتیمتر است. تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار… قیمت کلیه محصولات جنرال فلز کاملا منصفانه میباشد.لیست قیمت های جنرال فلز را قبل از خرید دریافت نمایید.

قفسه بندی انبار فلزی 450 میلی متر

قفسه بندی فلزی متحرک جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط یا نیمه سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی استفاده می گردد. قفسه سنگین راک پالت قفسه صنعتی انباری بدون پوشش درجه یک . قیمت نمایش داده شده جهت قفسه سنگین راک پالت با ارتفاع 2 متر ، طول 1.5 متر ، دارای 3 طبقه و تحمل بار 500 کیلوگرم برای هر طبقه می باشد.

قفسه فلزی پیچ و مهره ای یا قفسه فلزی طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه فلزی میباشد . این نوع قفسه بندی فلزی به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . امروزه نقش فروشگاههای زنجیره ای در افزایش رفاه شهروندان هر کشوری غیر قابل انکار است.حال آنکه بخشی از موفقیت یک فروشگاه زنجیره ای و یا یک هایپرمارکت بزرگ مدیون تجهیزات آن فروشگاه میباشد . متنوع ترین و جدید ترین انواع تجهیزات فروشگاهی را از فروشگاه بزرگ قفسه سازان با قیمت های عالی خریداری نمایید . جدید ترین انواع سبد خرید ، چرخ خرید ، میز چک اوت ، نردبان صنعتی ، چرخ حمل بار ، نردبان خانگی ، ویترین فروشگاهی ،راهبند ، پالت پلاستیکی ، استند و… یکی دیگر از خدمات صنایع قفسه بندی آرین عرضه انواع قفسه فلزی فروشگاهی و قفسه فلزی انباری کارکرده با بهترین قیمت میباشد.

قفسه بندی فلزی خود تقذیه از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کاست های تغذیه خشابی تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد. راک فلز یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع تجهیزات فروشگاهی جدید و با کیفیت همچون چرخ خرید فروشگاهی ، میز چک اوت ، کانتر فروشگاهی ، سبد خرید فلزی ، سبد خرید پلاستیکی ، استند میوه ، استند نان ، استند مجله ، استند چیپس و پفک ، استند کتاب و… قفسه بندی پیچ و مهره ای یا قفسه طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی انبار میباشد . این نوع قفسه بندی انبار به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . سیستم قفسه بندی مشبک یا قفسه بندی پیچ و مهره ای یکی از متداولترین انواعقفسهفلزی است. این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستممشبکمختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذ اری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه 150 کیلو گرم بر متر مربع است.

جهت اطلاع از قیمت قفسه و کسب اطلاعات در زمینه خرید انواع قفسه فلزی و یا سفارش قفسه بندی میتوانید از مشاوره رایگان آرین قفسه بهره مند شوید. قفسه راک نیمه سنگین | قفسه فلزی نیمه صنعتی | شلف ایزی راک | قفسه انبار . ارتفاع قفسه راک نیمه سنگین ، 2 متر و با طول 150 سانتی متر است که دارای 3 طبقه می باشد. قفسه سازان فروشگاه بزرگ فروش مستقیم انواع قطعات قفسه بندی سوپرمارکتی از جمله ستون ، کفی در ابعاد مختلف و سایر ملزومات قفسه سوپرمارکتی میباشد . جهت خرید قفسه سوپرمارکتی با تخفیفات ویژه قفسه سازان فقط کافیست با ما تماس حاصل نمایید .

لازم به ذکر است که قفسه های مشبک فلزی نیز از متریال متفاوتی مورد تولید قرار می گیرند و به همین دلیل نیز کیفیت های متفاوتی دارا می باشند، بنابراین خرید قفسه هایی که در برابر ضربه و زنگ زدگی مقاومت کافی دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است و جهت خرید آن نیز می توانید از خرید اینترنتی قفسه فلزی با مراجعه به همین سایت، اقدام نمایید. قفسه فلزی ایزی راک از جمله سیستمهای قفسه فلزی می باشد که گذاشت و برداشت بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام می پذیرد و عمدتا جهت ذخیره سازی و نگهداری انواع بارهای نیمه حجیم استفاده می گردد. کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد. قفسه بندی بایگانی یا قفسه بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی انبار در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … این سایت های فروش دارای بخش مشاوره ای می باشند که کارشناسان این سایت به صورت آنلاین پاسخگوی نیازهای مشتریان خود هستند و با ارائه خدمات در زمینه نصب قفسه انباری کمکی بزرگ به خریداران این محصول می کنند.

نردبان

قفسه فلزی بایگانیبه واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود در انبار را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی فلزی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … است.جنرال فلز مجری انواع قفسه فلزی راک ریلی و بایگانی میباشد.

فروشگاه آنلاین قفسه فلزی فروشگاهی ، انباری ، صنعتی ، سوپرمارکت و خانگی-فورژ مدرن

برند های محبوب تجهیزات و ملزومات فروشگاهی به ترتیب الویت عبارتند از رگال,استیل,کریستال,اسکار, … فروشگاه قفسه آنلاین فرصت استعلام قیمت بازار تهران بصورت تلفنی و غیرحضوری را فراهم آورده است، مطمئن خرید نمایید. اصفهان یکی از شهر هایی است که در صنایع فلز همیشه حرفی برای گفتن داشته است و نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب می کند. شرکت تولید کننده قفسه های فلزی صنعتی در این استان بسیار مورد اطمینان و با استفبال بسیاری از خریداران مواجه شده است.

شرکت قفسه بندی راک فلز مفتخر است که با سالها تجربه حضور در بازار قفسه بندی فلزی ایران یکی از برندهای معتبر در صنعت تولید و نصب قفسه انبار و قفسه فروشگاهی به شمار می رود . شرکت قفسه بندی مدرن سازان بریس یکی از بزرگترین فروشندگان انواع قفسه انباری ، قفسه فروشگاهی و تجهیزات مربوطه میباشد . خدمات شرکت قفسه بندی مدرن سازان بریس شامل مشاوره ، ساخت ، نصب و اجرای انواع قفسه بندی فلزی ، قفسه بندی انباری ، قفسه بندی صنعتی ، قفسه بندی فروشگاهی ، قفسه بندی انباری راک ، قفسه بندی انباری پانل راک ، قفسه بندی پیچ و مهره ای ، قفسه بندی خود راهرو ، قفسه بندی درایوین راک ، قفسه بندی راک کفپوشدار و… ارزانترین قیمت قفسه انباری و قفسه فروشگاهی را از مدرن سازان بریس دریافت نمایید . امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی لزوم وجود یک سیستم انبار داری دقیق و کارا در بسیاری از صنایع امری ضروری می باشد و پیاده سازی یک سیستم قفسه فلزی مناسب نقش بسیاری مهمی در این راستا ایفا می نماید. قفسه فلزی باید علاوه بر کیفیت از کارایی بالایی نیز برخوردار باشد.

ایمالز جستجو گر کالا و فروشگاه اینترنتی است که خریداران را به فروشندگان متصل و فرایند خرید را ساده می نماید و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی به خریدار کمک میکند کالا ها را با قیمت ارزان تر خریداری کرده و همچنین تمام انتخاب های خود را در یکجا مشاهده می کند و این امر باعث خرید بهتر و ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می شود. ۴- سیستم مشبک نیمه سنگین به واقع همان هارمونی و سنکرون سیستم بالکی راک در ابعاد کوچکتر است. فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور ارائه دهنده انواع نردبان و قفسه بصورت عمده و جزء به سراسر کشور با بهترین قیمت است.

  • قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی انباری میباشد .
  • با کسب رضایت مشتریان، سرعت توسعه فعالیت‌هایمان را افزایش دادیم و تا امروز توانسته‌ایم افتخار همکاری با مشتریان بزرگی در زمینه‌‌ی تجهیزات فروشگاهی شامل طراحی و جانمایی تجهیزات تا تولید تجهیزات فروشگاهی از جمله قفسه‌های فروشگاهی، میز‌های چک‌اوت، چرخ خرید، سبد خرید، سبد حراج و انواع استند داشته باشیم.
  • همین امر است که باعث شده شرکت تک قفسه به عنوان سر آمد ترین و پرطرفدارترین شرکت ها باشد.
  • این سیستم قفسه بندی یکی از معروف ترین ،پر مصرف ترین و پر سابقه ترین محصولات این شرکت است.
  • زیرا آگهی‌دهندگان تلاش کرده‌اند قیمت کالاهایشان را تا حد ممکن بالا پیشنهاد دهند و البته گاهی این تلاش به آن‌جا می‌رسد که فاصله قیمت اجناس دست دوم این سایت با بازار نوفروش‌ها یکسان می شود.
  • شرکت قفسه بندی مدرن سازان بریس بزرگترین توزیع کننده انواع سیستم های قفسه بندی فلزی ، قفسه بندی انباری و قفسه بندی فروشگاهی در ایران می باشد.

قفسه فلزی انباری که اجزای آن به کمک پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند، از جمله ی بهترین و محکم ترین قفسه های انباری هستند که می توان از آن ها برای مدت زمان زیادی استفاده کرد. معمولا احتمال خرابی و فرسودگی این نوع قفسه ها بسیار پایین است و برای مدت زمان طولانی می توان از این نوع قفسه های انباری استفاده نمود. پایه راک نیمه سنگین | ستون قفسه انبار راک | پایه دوبل نیمه صنعتی کاربرد پایه راک نیمه سنگین جهت قفسه انباری راک نیمه سنگین می باشد. قفسه بندی بایگانی متحرک شرکت مدرن سازان بریس یا قفسه بندی انباری بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی انباری در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و …

سپس اقدام به تهیه نقشه فنی چیدمان و بارگذاری مینمایند و پس از تایید شما اقدام به ارسال و نصب قفسه ها می نمایند . طبقات و ستونهای این قفسه ها با پیچ مهره به یکدیگر وصل و محکم میشوند مونتاژ و دمونتار این قفسه ها با آچار انجام میشود و نیازی به جوشکاری ندارد. قفسه های پیچ و مهره ای بسیار محکم هستند و در تمام صنایع حتی صنایع حمل و نقل هم استفاده میشوند. یکی از این ابزار ها قفسه های انباری هستند که با توجه به قیمت مناسب آن فضای زیادی را در اختیار استفاده کننده قرار می دهد. با بررسی مواردی که در این صفحه لیست کرده ایم ، سازنده قفسه مناسب را برای خود بیابید. برای کمک به تمرکز جستجوی خود ، توصیه می کنیم لیستی از قیمت قفسه ها نیز تهیه کنید.

لیست قیمت قفسه

قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در مقاله قبلی که در مورد قفسه فلزی بود در مورد قفسه بندی پیچ و مهره ای بصورت مختصر صحبت کردیم و در این مقاله قصد معرفی قفسه بندی پیچ و مهره ای بصورت … شرکت کارا ایران تولید کننده انواع قفسه ها شاملقفسه ریلی انبار،قفسه ثابت فلزی،قفسه ریلی برقی-الکترونیک، …

قفسه بندی فلزی قفسه فروشگاهی 09129596808 قفسه آرین صفحه اصلي-فورژ مدرن