فروش گل و گیاه محوطه سازی

هر کدام ½ تا 1 اینچ (1.5 تا 2.5 سانتی متر) عرض و بی بو هستند. درختچه ای است که 4 فوت (1 متر) عرض و 7 فوت (2 متر) بلندی دارد . هنگامی که به یک داربست متصل نمی شود، یک شکل متراکم و تپه ای به عرض 10 فوت (3 متر) ایجاد می کند. شکوفه های انواع درختچه ها در فصل زمستان نادر است ، اما گل یاس زمستانی درختچه ای خراشیده است که باغبان را به فکر آفتاب بهاری و گرمای تابستان می اندازد. گل های آن به شدت معطر ،در طول تابستان و تا پاییز شکوفا می شوند. برگهای سبز براقی دارد که در تابستان با گلهای ستارهای ظریف و سفیدش که رایحهای عالی دارند. دارای برگهای سبز براق، گلهای زرد چوبی معطر و توتهای سیاه براق هستند که به آنها درختچه های یاس زرد ایتالیایی نیز می گویند. دارای گلهای کوچک و زرد کم رنگ و برگهای بزرگ و متراکم هستند. در اوایل ژانویه، گلهای 5 گلبرگ زرد کره ای کوچک ظاهر می شوند. گل یاس رایحه ای عمیقاً شیرین دارد، اما یک بخش جالب از اطلاعات یاس زمستانی، نداشتن رایحه آن است.

به عنوان گل یاس سلطنتی یا کاتالونیایی شناخته میشوند، دارای گلهای سفید و معطری است که حدود 1 و نیم اینچ (4 سانتیمتر) از هم فاصله دارند. این درختچه گلهای زردی تولید میکند که بزرگتر از سایر گونهها هستند و به قطر 2 اینچ (5 سانتیمتر) میباشند. هیچ یک از رایحههای خاص خانواده را ندارد، اما شکوفههای شاداب و کرهای آن به از بین بردن تاریکی زمستانی کمک میکند و باعث دلگرمی باغبان میشود. گیاهی با رشد نسبتاً سریع و وابسته به آب و هوای محلی، (در مناطق خنکتر بریتانیا کندتر رشد میکند) گل یاس ستارهای میتواند به راحتی از یک پرده یا دیوار بالا برود، یک جلوه چشم نواز “صفحه نمایش زنده” ایجاد کند.این گیاه در مواقعی بیشتر جذاب است که روی آلاچیق رشد کند . این گیاه تزئینی سریع استقرار می یابد و مراقبت از یاس زمستانی نسیمی است. این گیاه هر سال 12 تا 24 اینچ (30.5-61 سانتی متر) رشد کند و در نهایت به ارتفاع 10 تا 15 فوت (3-4.5 متر)میرسد. معمولاً در پوشش زمین سخت رشد می کند. با این حال، این شکوفه های کوچک پر ستاره شگفتی های جادویی در چشم انداز فصل سرد هستند و مراقبت از یاس زمستانی نگهداری و مراقبت از آن سخت نیست و ممکن است باغبان را هم تنبل کند .

خاک های مرطوب اما با زهکشی خوب را ترجیح می دهد و در بیشتر انواع خاک به جز خاک رس که خیلی مرطوب است رشد می کند. در صورت غرقاب شدن ریشه ها، یاس ستاره ای می تواند پوسیدگی ریشه را تجربه کند، بنابراین خاک زهکشی آزاد ضروری است. در طول ماه های سردتر، برگ ها می توانند سایه های برجسته ای از برنز و قرمز پیدا کنند و رنگ زمستانی را به باغ اضافه کنند. گل یاس ستاره همیشه سبز ، درختچه ای زیبا است که مطمئناً در هر باغی خیره کننده به نظر می رسد. نام اشتباهی آن یاس خود نمایی است ، زیرا گل های کوچک 1 اینچی (2.5 سانتی متری) که در بهار شکوفا می شوند، اصلاً مجله خبری jcflower خودنمایی نمی کنند. گاهی به آن یاس شاعر نیز می گویند، یکی از معطرترین انواع یاس به شمار میرود. قد آن 5 تا 6 فوت (1.5-2 متر) است. آنها به نیشگون گرفتن و هرس مکرر نیاز دارند تا آنها را پرپشت نگه دارد و باید تحت کنترل باشند. گل یاس (Jasmine)جزو معطرترین گیاهانی هستند که می توانید پرورش دهید، اما همه آنها معطر نیستند.

گلهای زرد روی این درختچه برگریزهستند و معطر نیستند، اما این مزیت را دارند که در اواخر زمستان شکوفا میشوند و رنگ اوایل فصل را فراهم میکنند. این گیاه عمدتاً به دلیل شاخ و برگ هایش رشد می کند که کار خوبی برای پوشاندن یک داربست یا درختچه می باشد. این گیاه هرس را به صورت درختچه نیز تحمل می کند. گل یاس زمستانی یک گیاه بالارونده واقعی نیست ، اما تمایل دارد با کمک سایر گیاهان یا سازه های نگهدارنده روی سازه ها تقلا کرده و خود را حفظ کند. با کلیک بر روی صفحه فروش گل و گیاه ما می توانید انواع گیاهانی که می توانید در طراحی و اجرا محوطه استفاده کنید را مشاهده و با کمترین قیمت خریداری کنید .جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. برای اطلاعات در مورد مراقبت و هرس یاس ایتالیایی به ادامه مطلب مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع یاس و ویژگی های آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مجله خبری jcflower وب سایت خود باشید.