طراحان برتر – طراحی حرفه ای

باید لباس ها در مقابل لک و خاک ­آلود شدن محافظت شوند. بسته بندی با مقاومت کافی برای مدت زمان نگهداری در انبار و یا گمرکات (این بسته بندی بیشتر در بحث صادرات مطرح است و باید آنقدر استقامت داشته باشد که دربارها جابه جایی بتواند از کالای ما محافظت کند، عموما این بسته بندی ها هستند که تعداد معینی از کالا را در بسته بندی های بزرگتر و کنار هم جا نمونه طراحی بسته بندی لوازم تحریر میدهند). در صورتی که محصول به همراه خود بروشور، کاتالوگ یا راهنمای استفاده دارد، فضای کافی برای هر دو در نظر گرفته شود. لوگوهای ترکیبی به سختی میتوانند مینیمالیستی باشند، اما میتوانید به گونهای از آن استفاده کنید که جلوه مدرن یا دست ساز داشته باشند. داشتن ذهن خلاق و ایده پرداز در طراحی بسته بندی کار سختی نیست و کافیست تکنیک های آنرا بدانید. اتاق فکر خلاق تشکیل دهید و لحظاتی را صرف ایدهپردازی برای این کار کنید.

چه ارزشها و اعتقاداتی برای شما مهم است؟ در تبلیغات برای فروش این موضوع که یک فروشنده با هوش با استفاده از رنگ و طرح تبلیغات برای فروش را پیش می گیرد ، حتی اگر این مشتری برای خرید این محصول نیامده باشد اهمیت به سزائی دارد اما در تبلیغات برای فروش بسته بندی و رنگ نیز یک ابزار مهم در تبلیغات برای فروش است و به گونه ای عمل می کند که گویا هر محصولبه شکل متفاوتی رسانه تبلیغات برای فروش است و این طراحی بسته بندی به آسانی به خریداران کمک می کند تا یک برند را در مقابل دیگر برند ها انتخاب کنند . طراحی بسته بندی مناسب نیز از سوی مدیران فروش همیشه مورد پیگیری از سوی سایر مدیران می باشد. خصوصیات مهمی که طراحی لوگو aaa logo را از سایر اپلیکیشن ها متمایز ساخته وجود گزینهای برای انتخاب تمپلیت های طراحی لوگو منحصر به فرد و غیر تکراری است.

برای پرینت باید فایل خود را با فرمت پی دی اف یا فرمت پی اس دی لایه بسته در اختیار چاپخانه قرار بدهید. اگر به لوازم دیجیتال علاقه دارید و اخبار مربوط به آنها را پیگیری میکنید، این ایده برای شما مناسب است. اگر هدف شما ایجاد یک طرح ساده برای اوگو است میتوانید از لوگوی شرمتهایی مانند اپل و یا توییتر الهام بگیرید. به گونه ای که به جای تصاویر قابل درک در لوگو تصویری، مانند سیب در لوگو اپل و پرنده در لوگو توییتر، از یک یا چند فرم و شکل انتزاعی استفاده می شود تا به وسیله آن، پیام کسب و کار شما به شکلی متفاوت و بعضا زیباتر به مشتری منتقل شود. فراموش نکنید شما می خواهید از لوگو در سربرگ، بروشور، پوستر، کارت ویزیت، وب سایت، استندها، بیلبوردها، بنرها، هدایای تبلیغاتی، آگهی های روزنامه ای، دعوتنامه ها و…

برای مثال در طراحی یک یخچال مخترع تلاش می کند عملکردهای آن مانند مصرف انرژی، آلایندگی، ایجاد صدا و … در مواردی که بسته بندی یک محصول، از روی بسته بندی دیگری تقلید می گردد (که متاسفانه در ایران به وفور شاهد آن هستیم ) ناخودآگاه هویت محصول زیر سوال خواهد رفت. تراش و تراشیدن درست مداد یا نوک مداد طرح شما را زیر و زبر میکند. این نوع لوگو دارای متن، نماد یا تصویر در داخل اشکال هندسی هستند و میتوانند برای مشاغلی مورد استفاده قرار بگیرند که میخواهند احساس پایداری، متانت و حرفهای بودن را منتقل کنند. 1- آیا فتوشاپ تنها ابزار ممکن برای طراحی لوگوی حرفهای است؟

نمونه طراحی بسته بندی با فتوشاپ

هرچه افراد تبلیغات شما را در کنار لوگویتان ببینند، سریعتر به برند شما عادت میکنند. با دقت به این سوالات پاسخ دهید و از دیگر افراد تیم خود نیز بخواهید که آنها نیز به این سوالات پاسخ بدهند. همانطور که در شکل مشاهده می کنید شخص باید با دقت این کار را انجام دهد تا از له شدن یا آسیب دیدن گل جلوگیری شود. دقت داشته باشید که تصمیم گیری در این باره اهمیت زیادی دارد. یکی از نکات مهم در اهمیت طراحی لوگو در تبلیغات، ارسال پیامی ثابت بصورت آنلاین و آفلاین است. بنابراین اگر قصد دارید دامنه فعالیت خودتان را گسترش دهید، در نظر داشته باشید که نقش داشتن لوگو برای انجام تبلیغات، یک امر ضروری است. یکی از مزایای داشتن لوگو در تبلیغات، ایجاد اعتماد به نفس در نام تجاری است. اهمیت زیادی دارد که در زمان طراحی یا ایجاد تغییرات در لوگو به دنبال موفقیت سریع نباشید.

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

جملات آموزنده میتوانند همان دستور پختهای روی دسرها و سوپهای آماده و یا حتی میتوانند توضیح کاملی از نحوه تامین مواد اولیهای که شما برای تولید کالایتان استفاده کردهاید، باشد. بسته به قلم لوگویی که انتخاب میکنید، لوگو تایپها میتوانند سبکهای مختلفی داشته باشند. انتخاب بهترین نوع بستگی به هدف تان از یادگیری و زمانی که برای یادگیری دارید، دارد. اینکه چگونه لوگو بسازیم فرآیندی است که به زمان و درک صحیح از ارزشهای شرکت شما و مکانی که می خواهید سالها بعد در آن باشید، بستگی دارد. چون این نوع طراحی لوگو تا حدودی سلیقه ای است و تقریباً تمام لوگو هایی که با حرف و حروف طراحی میشوند، خاص و متمایز به نظر می رسد.

اگر در حوزه فعالیت شما نمادهای خاصی با صنایع خاصی در ارتباط هستند، شما می توانید در طراحی لوگوی خود از آن بهره ببرید تا برندتان متفاوت باشد و باعث شود مردم توجه بیشتری به شما نشان دهند. طراحی کارتن بسته بندی و انواع لیبل خود به خود به تبلیغات نامحسوس محصول می پردازند. اگر نام شرکت شما چندین کلمه داشته باشد این مورد گزینه خوبی است، اما در این مورد هم میتوانید از طرحهای تایپوگرافی برای طراحی لوگوی خود استفاده کنید.

نمونه طراحی لوگو با فتوشاپ

دایره، مربع، مثلث و اشکال پیچیدهتری در فتوشاپ وجود دارند که کار با آنها و ترکیبشان با یکدیگر در فتوشاپ به سادگی انجام میشود. نیز استفاده میشود. و این رسالت شرکتهای تبلیغاتی و بستهبندی است که با در نظر گرفتن تمامی این نکات کار طراحی جعبه زعفران صادراتی، چاپ و ساخت بستهها را انجام دهند. جدا از بحث طراحی ظاهری کارتنها، رعایت نکات بهداشتی در زمان تولید جعبه مواد غذایی و استفاده از مقوای مخصوص فودگرید در ساخت جعبه محصولات غذایی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد.

در این نوع لوگو از تصاویری استفاده میشود که به معنای سیمبل هستند، بنابراین اهمیت طراحی لوگو در این نوع برای مشاغلی ایدهآل است که مستقر هستند. اهمیت طراحی لوگو در این است که قبل از اینکه حتی به فکر طراحی لوگوی خود باشید، تعیین کنید که چه نوع لوگویی را میخواهید ایجاد کنید. رقبای برتر شما چه کسانی هستند؟ مجتمع چاپ اندیشه برتر میتواند شما را در این مسیر همراهی کند. شما همچنین میتوانید از لوگوی خود در تبلیغات استفاده کنید تا به چیزی خلاقانه دست پیدا کنید، بنابراین یک لوگوی همه کاره میتواند اهداف مختلفی داشته باشد. شما همچنین میتوانید از سایتهایی که طراحان گرافیک، کارهای خود را به طور مداوم در آنجا قرار میدهند الهام بگیرید. عناصری که لوگوی شما را تشکیل میدهند باید به اندازهای از هم فاصله داشته باشند که لوگوی شما در نگاه بیننده برجسته و به وضوح دیده شود.

پس باید باز دوباره سفارش دهید. پس در مورد آنها چیزی به نام برنده یا بازنده وجود ندارد. مثلا برای بسته بندی مواد شوینده نمی توان از رنگ های آرام استفاده کرد و یا برای بسته بندی روغن و چیزهای خوردنی هم نمی توان از مواد اولیه مقوایی بهره برد. هویت بصری برای برند و لوگوی شما کاملاً ضروری است. به این معنا که لوگوی شما باید به اندازهای از دیگر رقیبانش متفاوت باشد که بتواند توجه دیگران را به خود جلب کند. بدین ترتیب مطمئناً توجه مردم را به خود جلب خواهد کرد چراکه آنها عادت ندارند نماد شیر را در کنار شرکتهای فناوری ببینند. شهرک صنعتی آققلا بزرگترین، قدیمی ترین و پویاتین شهرک صنعتی گلستان است که 276 واحد تولیدی در آن مستقر است و نزدیک به پنج هزار شغل ایجاد کرده و دقیقا به همین خاطر مورد توجه مسئولان هم قرار دارد اما با وجود گستردگی کارخانجات مختلف و صنایع تبدیلی توجهای از سوی وزارت صمت به جهت احیا، توسعه، تامین و نگهداری آن نشده است.

علاوه بر این، اگر لوگوی شما طراحی جذابی داشته باشد و از آن در یک آگهی تبلیغاتی استفاده کنید، مطمئناً کنجکاوی مخاطبان خود را برمیانگیزید. حتی اگر در کمپینی شرکت کرده باشید که برند خود را بیشتر تبلیغ کنید، و طرح لوگوی شرکت شما در انتهای آگهی نمایش داده شود، باز هم همان هدف را دنبال میکند. وقتی مردم به تبلیغات نگاه میکنند اگر نتوانند نام برند شما را تشخیص دهند، چیزی که توجه آنها را جلب میکند لوگوی شما است.

نمونه طراحی بسته بندی در فتوشاپ

به دنبال طراحی ساده و حرفه ای باشید. ابزار های پیشرفته و حرفه ای نرم افزار Canva لوگوهای مختلفی را طراحی و پوشش می دهد، این نرم افزار به عنوان یک برنامه لوگوساز رایگان و عالی به شما کمک می کند تا لوگو هندسی خود را جذاب بسازید. شخص : شخص بغیر از مواردی که صراحتاً در این قرارداد مشخص شده به معنی شخص یا اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی می باشد. این لوگوها نمایانگر نقاشی یا نمایشی از شخص یا موجودی غیرانسانی هستند که صفات انسانی را دریافت کردهاند.

پس به یاد داشته باشید که گاهی اوقات تضاد راهی برای جلب توجه است. به این موضوع توجه داشته باشید که مردم اول میبینند و بعد میخوانند. فراموش نکنید که بعد از الهام گرفتن از لوگو های قبلی باید بتوانید با خلاقیت خود از ابزارهای موجود در نرم افزار های طراحی لوگو برای اندروید استفاده کنید. برای مثال لوگوی نایک را در نظر بگیرید. اگر میخواهید طرح خوبی برای برند خود ایجاد کنید، اولین قدم این است که اصول طراحی گرافیک را بدانید و یا آن را یاد بگیرید. هدف از طراحی یک لوگو این است که برند شما به خوبی به مخاطبان نشان داده شود و در عین حال محصول یا تجارت شما را از دیگران متمایز کند. مخاطبان وقتی جذب کسب و کار شما میشوند که اول بدانند کسب و کارتان چیست. درست مثل هر برنامهی حرفهای دیگر، ابزار و جلوههای ویژه متعددی در این اپلیکیشن یافت میشوند که شما برای متمایز کردن لوگوی خود از رقبا میتوانید از آنها در لوگویتان استفاده کنید.

نمونه طراحی بسته بندی و جعبه

ما در بخشهای قبل چندین نمونه نرم افزار طراحی لوگو در موبایل معرفی کردیم و به خوبیها و بدیهای هر یک از آنها پرداختیم. همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم یک لوگو میتواند شامل سه عنصر تایپوگرافی، تصاویر و رنگ باشد که در مورد آن به طور کامل در قسمت سوم طراحی لوگو صحبت خواهیم کرد. تبلیغات هوشمندانه در پیجهای مرتبط با کسبکارتان، میتواند به بیشتر دیدهشدن پیج شما کمک کند. آیا لوگوی تجاری شما از ترکیب چندین نوع فونت، سایه و یا تصویر تشکیل شده است؟ احتمالا شما نیز با مواردی مانند شبیه بودن لوگوی چندین برند در یک حوزه فعالیت مواجه شده­اید. به خاطر داشته باشید که اگر محصول خود را چندین برابر بهتر از آنچه که هست نمایش دهید در واقع مشتریان و مخاطبان خود را فریب دادهاید و در نهایت آنها را از برندتان دلگیر خواهید کرد.

نمونه لوگو برای طراحی

یکی از جذاب ترین بخش ها تماشای انواع ماست بود که با سبزیجات و مواد غذایی مختلف ترکیب شده بودند و واقعا این انگیزه را در من ایجاد کرد برای امتحان هم که شده یک طعم را بخرم. کلیه بسته بندی ها باید شامل علائم و برچسب های مورد نیاز کشور مقصد باشد. لوگوی ترکیبی : شامل دو بخش لوگوی نوشتاری اختصاصی و لوگوی تصویری اختصاصی هست که در تناسب با هم طراحی میشن. لوگوهایی که علامتهای تصویری دارند قطعاً احساس مینیمالیستی دارند اما میتوانند مدرن نیز به نظر برسند.

نمونه طراحی بسته بندی جعبه