صرافی کوینکس چیست؟ پارس بیت ماین

در صرافی ها ما میتوانیم ، ارزی را خرید کنیم یا بفروشیم ، روندهای نموداری قیمت و بازار سهام آنرا مشاهده کنیم و عرضه وتقاضای آنرا ببینیم . البته پس از اینکه wallet یا کیف پول خودرا انتخاب کردید باید کار را شروع کنید . این پلتفرم چینی در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و برای خود توکن CET را ثبت کرد .

  • در این مرحله کاربران بایست کد تایید پست الکترونیکی را دریافت کنند و روی قسمت دریافت کد ضربه بزنند.
  • در نهایت ، با توجه به مبادله ، CoinEx Chain به یک اکوسیستم کامل تبدیل خواهد شد که از معماری زنجیره های عمومی موازی تأمین می شود.
  • در مرحله بعد از صراف یا تامین کنننده ارز دیجیتال بخواهید , به این آدرس شما ارز دیجیتال را انتقال دهد .
  • بنابراین باید یک نوع ارز دیجیتال پایه مانند تتر یا دیگر ارزهای رایج را در کیف پول ارز دیجیتال خود داشته باشید.
  • در ستون سمت راست نیز لیست سفارشات خرید و فروش در صرافی به صورت لحظه ای قرار گرفته است.
وارد کردن ارزی به حساب این صرافی کارمزدی برای شما در بر نخواهد داشت. اما، هر ارزی را بخواهید از این حساب خارج و یا برداشت کنید، به ازای هر رمز ارز از حساب شما مبلغی کسر می‌شود. البته، اگر قصد انتقال تتر در بستر Tron و Trc20 را دارید کارمزدی حدود 0 از شما دریافت می‌شود.

چند درصد از حجم معاملات بازار رمزارزها در صرافی کوینکس انجام شود؟

To be audited» نمایش داده می‌شود و نتیجه آن ظرف ۲۴ ساعت به ایمیل شما ارسال خواهد شد. برای بررسی و چک کردن نتیجه نهایی وریفای حساب، ایمیل خود را چک کنید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که سرعت تایید تراکنش‌ها به پارامترهای مختلف از قبیل سرعت ماینینگ و مقدار کارمزد‌های تراکنش بستگی دارد. مقدار ارزی که می خواهید خریداری کنید را وارد می کنید و سفارش به صورت خودکار انجام می شود و مبادله صورت می گیرد.

ویژگی مهم صرافی کوینکس

در این بخش جفت ارز مورد نظر انتخاب می شود؛ اگر قصد معامله بیت کوین را در ازای تتر دارید؛ جفت ارز btc/usdt Kucoin را انتخاب کنید. یک موتور پردازش پرسرعت، تراکنش های سپرده گذاری و برداشت سریع و ارائه امکان رزرو کامل از جمله مزایایی هستند که به واسطه آن ها کوینکس می تواند رمزارز ها را در ابعاد مختلف مبادله کند. از نظر حریم خصوصی کاربران، این کمپانی اعلام کرده است برخی از اطلاعات شخصی کاربران با هدف به اشتراک گذاری، تبلیغات و یا پیشنهاد یک محصول یا خدمات خاص به افراد شخص ثالث، استفاده می شود. همانطور که پیشتر نیز توضیح داده شد، فرایند ثبت نام در این صرافی بسیار ساده و منطقی است. کاربران می توانند با وصل شدن به ip ثابت و وارد کردن آدرس ایمیل و یک پسورد، حساب کاربری خود را بسازند. معمولا کارمزد صرافی کوینکس برای معاملات متداول، 0.2 از هر معامله هست.

  • شاید شما نیز از افرادی هستید که در حوزه ارز های دیجیتال در حال فعالیت هستید.
  • پس حتما این کد 32 رقمی را در چند جای دیگر نگهداری کنید تا در صورت پاک شدن برنامه، بتوانید با این کد مجدد برنامه را به حساب صرافی خودتان متصل کنید.
  • بااینکه کابران ایرانی از ویزا کارت یا مستر کارت استفاده نمیکنن اما وقتی صرافی این روش پرداخت رو هم داره نشان از مناسب بودن صرافی هست.
  • ما با فرض اینکه قصد داریم تتر ترون یا همان تتر روی شبکه ترون را از صرافی داخلی خریداری کنیم که کمترین کارمزد را، تقریباً دارد.

صرافی کوینکس چیست؟ پارس بیت ماین

کوینکسچیست؟CoinExیک اکسچنج و یا صرافی بین المللی برای ارزهای رمزنگاری شده (ارز دیجیتال) است که در سال ۲۰۱۷ (آذر 1396 شمسی) در هنگ کنگ تأسیس شده. این صرافی در تیر ماه 1397 یکبار در رتبه بندی حجم معاملات جهانی ارز coinmarketcap.com قرار گرفت. در منوی صفحه اصلی صرافی کوینکس در کنار تب Exchange عبارت Swap وجود دارد. ظاهر این بخش از صرافی کوینکس، به محیط تبادل ارزهای دیجیتال در صرافی‌های غیرمتمرکز شباهت زیادی دارد. در واقع، CoinEx Swap نوعی سرویس تبادل سریع ارزهای دیجیتال است. صرافی قیمت تبادل ارزهای دیجیتال را به صورت خودکار محاسبه می‌کند؛ به همین دلیل با کلیک روی گزینه Swap بلافاصله تبادل دو ارز دیجیتال انجام می‌شود و ارز دیجیتال جدید به حساب اسپات انتقال پیدا می‌کند.