ساعت بن تن پروژکتوری سخنگو

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: همچنین طبق تاکیدات امروز رییس جمهوری در جلسه ستاد ملی کرونا پایان کار فعالیت کسب و کار به غیر از موارد ضروری برای بخش ۲، ۳ و ۴ از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر باید تا ۶ بعدازظهر باشد. وی با بیان اینکه امام زمان (عج) متعلق به کل آحاد مسلمین است، گفت: امام عصر نماد وحدت مسلمین است و نباید اجازه دهیم بین مسلمین تفرقه ایجاد شود. علی پناه امیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه طرح واکسیناسیون طی،مدت چهار روز برای فرهنگیان شهرستان اجرا خواهد شد، اظهار داشت: این طرح از روز یکشنبه ۱۰ مرداد ماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه سیزدهم مرداد ماه واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان مطابق برنامه زمان بندی انجام خواهد شد. وی در تشریح این برنامهها گفت: در پویش «عهدی دوباره»، ظهر روز شنبه(۲۴ مهر) دعای عهد با صدای علی فانی بعد از اذان ظهر از مراکز سازمان فرهنگی هنری پخش میشود و تصاویر آن به طور گسترده در فضای مجازی منتشر خواهد شد. کودکان در حین بازی می توانند مفاهیم اخلاقی را به طور موثرتری بیاموزند، بنابراین اگر می خواهید به کودک خود بیاموزید که مانند شخصیت کارتونی مورد علاقه شان، بن تن، قوی و شجاع باشد، می توانید با چیزهای ساده ای مانند خرید ساعت بن شروع کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا حمیدی شاعر و دبیر ششمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر، یادداشت خود را درباره علامه حسن زاده آملی در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان قرار داده است. کتاب ۴۰۰ صفحه ای تاریخ شفاهی مطبوعات فارس مروری بر زندگی فرهنگی و مطبوعاتی محمد عسلی را انتشارات نوید شیراز در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به چاپ رسانده است. به گزارش خبرگزاری مهر مقابله با امواج تحریف، پراکندن امید و نشاط در فضای عمومی کشور، تأکید بر جهاد تبیین و اصلاح هندسهی رسانهای و فرهنگی کشور از محورهای مهمی است که در یک ماه اخیر از سوی حضرت آیتالله خامنهای مورد تأکید قرار گرفتهاند. مجید میکاییلی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جشنواره بین المللی عصرانتظار با اجرای برنامههای متنوع فرهنگی و ادبی به میزبانی کانونهای بسیج هنرمندان سراسر استان فارس در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار میشود، اظهار کرد: در این جشنواره زمینه گفتگو و ارتباط فرهنگی فرا ملی هنرمندان با کشورهای اسلامی فراهم میشود. در پاسخ باید گفت از روش های مختلفی می توان این محصول را از مراکز متعددی تهیه کرد، اما اینکه ساعت های بن تن ویژگی های منحصر بفرد خود را دارد؟

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابطعمومی پژوهشگاه میراثفرهنگی و گردشگری، مهناز شریفی با اعلام این خبر گفت: تپه بروه در شهرستان سردشت استان آذربایجان غربی و در جنوب غربی دریاچه ارومیه قرار دارد. به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، حامد طهماسبیزاوه، با اعلام این خبر گفت: در پی ضرورت انجام مطالعات هدفمند باستانشناسی در پهنه فرهنگی-تاریخی دژ طبیعی کلات نادر، بررسی باستانشناسی محدوده دژ طبیعی کلات با مجوز پژوهشگاه و همکاری اداره کل میراثفرهنگی استان خراسانرضوی آغاز شد. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان اوقاف و امورخیریه، حجتالاسلاموالمسلمین غلامرضا عادل در ابتدای نشستی که به همین مناسبت برگزار شد، افزود: موسسه فرهنگی موعود سالهاست در حوزه مهدویت و ترویج فرهنگ مهدویت فعالیتهای فاخری داشته است و نشریات و کتبی که این موسسه تولید کرده یک گنجینه ارزشمند درزمینه ابعاد مختلف مهدویت ساعت بن تن جدید واقعی محسوب میشود. به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیانپور اظهارداشت: این برنامهها در ۵۳ عنوان و ۲۱۲ اجرا پیشبینی شده است و با شعار «بر آی؛ ای آفتاب صبح امید» و دو رویکرد محتوایی تقویت شناخت و آگاهی مردم در خصوص امامت حضرت ولیعصر(عج) و انتظار ظهور ایشان و ایجاد فضای جشن و شادی اجتماعی برگزار میشود.

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ به اقدامات صورت گرفته برای ثبت جهانی خیابان ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: تصویب این طرح، گامی در راستای حفاظت از میراث طبیعی، هویت تاریخی و ارزشهای فرهنگی – اجتماعی خیابان ولیعصر(عج) است. ولی جهانی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به شناسایی ۴۲ اثر فرهنگی تاریخی در روستای دارستان اظهار کرد: بررسیها و مطالعات تخصصی باستانشناختی انجام شده در روستای دارستان شهرستان رودبار منجر به شناسایی ۴۲ اثر فرهنگی تاریخی ارزشمند در این روستا و محدوده اطراف آن شد. وی با بیان اینکه این ۴۲ اثر شناسایی شده در روستای دارستان و محدوده اطراف آن، آثاری از عصر آهن تا دوره قاجار را شامل میشود، گفت: قدیمیترین اثر محوطههای دره شول و جدیدترین اثر نیز درخت قدیمی داخل محوطه روستا است. وی با اشاره به اینکه این گورستان متعلق به دورههای عصر آهن ۳ یعنی دوره ماد و اوایل دوره هخامنشی است، اضافه کرد: کاوش نجاتبخشی گورستان مرسین از اواسط تابستان ۱۳۹۳ آغاز شد. بهگزارش ایرنا، حمیدرضا دوستمحمدی روز شنبه به رسانه ها افزود: فصل سوم کاوش نجات بخشی این محوطه باستانی به سرپرستی “عطا حسنپور” و با مدیریت “مهرداد ملکزاده” از امروز آغاز شد و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، چهارباغ عباسی اصفهان را شاید بتوان تاریخ شفاهی ایران دانست، گوشهای از سرزمینی که در صفوی ساخته و به اوج رسید، قاجار تنش را شکافت و در عصر پهلوی هویتش را از دست داد. به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مهدی عباسی عصر یکشنبه در مراسم قرعه کشی جام حافظان قرآن کریم در اراک اظهار کرد: گسترش فرهنگ قرآنی یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و فعالان قرآنی یکی از اصلی ترین گروههایی هستند که سازمان تبلیغات اسلامی در مورد آنها وظیفه حمایتی و پشتیبانی دارد. فعالان فرهنگی که قریب یک قرن تلاش در عرصه روشنگری و اگاه سازی را مهم ترین وظیفه خود دانسته و همراه و همیار و همکار گروه ها و بخش ها ی دولتی و نیمه دولتی و مردمی بوده اند. به دلیل علاقه بیش از حد کودکان به ابرقهرمانی به نام بن تن، پدر مادرها در تلاش هستند تا فرزندان دلبند خود را با خرید ساعت بن تن بیگانه تمام عیار خوشحال کنند.

سرپرست ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان سمنان گفت: این فصل از کاوش با هدف تکمیل مطالعات و با استقرار ۲ هیات باستانشناسی برای تسریع در انجام کار و کاوش سطح بیشتری از محوطه انجام میشود. 6 شخصیتی که بن تن به آنها تبدیل میشود را بازیابید، قدرتهایشان را به حداکثر برسانید، ماموریتها را تکمیل کنید و بن تن را از این ماجرا سربلند بیرون بیاورید. این اثر با ۱۶ موضوع از موضوعهای مهم مهدوی نگارگری و خطاطی شده است، اشعار ۱۲ شاعر مهدوی، ۱۱۰ لقب از القاب امام زمان(عج)، ۱۴ آیه از آیات مهدوی و ۴۰ روایت از معصومین(ع) توسط هنرمندان نگارگر در کتیبه «قدرت اسلام» به تصویر کشیده شده است.

از آنجایی که این ساعت در فروشگاه های معدودی در سراسر کشور به فروش می رسد و شما نمی توانید آن را از هر جایی خریداری کنید، بنابراین فروشگاه پرشین خرید گزینه ای بسیار مناسب برای خرید اینترنتی این محصول است. شما عزیزان در هر کجای کشور که باشید به راحتی و تنها با چند کلیک ساده امکان این را دارید که این محصول را سفارش دهید و آن را در آدرس مدنظرتان در کمتر از چند روز دریافت نمایید. در صورتی که می خواهید به کودک خود هدیه بدهید و یا چیزی برای او بخرید که هم جذاب و هم بی خطر باشد، می توانید ساعت بن تن را انتخاب نمایید. امکان خرید ساعت واقعی بن تن در این سایت فراهم شده است و می توانید همین امروز از فرصت ایجاد شده استفاده نمایید. سایت اسباب بازی توی ورلد تلاش کرده است تا ساده ترین روش خرید آنلاین توأم با جلب اطمینان و رضایت مشتریان را ارائه دهد.

سریال بن تن ریبوت و ماجراهای آن، بر اساس داستان پسری 10 ساله است که با پیدا کردن یک دستگاه عجیب مشابه یک ساعت مچی، به 10 ابرقهرمان فضایی تبدیل میشود که هر کدام دارای قدرتهای جذاب و اختصاصی خود هستند. به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابطعمومی پژوهشگاه میراثفرهنگی و گردشگری، مصطفی دهپهلوان با اعلام این خبر گفت: در فصل پایانی کاوشهای باستانشناسی گورستان نویافته عصرآهن ۲ و ۳ قره تپه سگزآباد قزوین تصمیم بر این گرفته شد که تمام تمرکز پروژه کاوش بر بخش جنوبغربی (بخش A) ترانشه ۱۲ گورستان نویافته در ابعاد ۸×۷ متر باشد تا بتوان گاهنگاری دقیق و لایهنگاری درستی از این گورستان ارائه داد و به درک بهتری از شیوهها و سنتهای تدفین دورههای یادشده رسید.

یک خبرگزاری انگلیسی با اشاره به خروج یک عضو کابینه ائتلافی نخستوزیر رژیم صهیونیستی، نوشت که کابینه متزلزل وی بیش از پیش به فروپاشی و برگزاری انتخابات در فلسطین اشغالی نزدیکتر شده است. به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، به همت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مرکز امور نوآوری و شتابدهی شهید ستاری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان جشنواه ملی عصر کرونایی ویژه دانشجویان، اساتید، کارمندان د و صنعتگران سراسر کشور برگزار میشود. این گذر کوتاه، اما بزرگ جنجال کم به خود ندیده و در هر عصری بر تنش یادگاری مانده، از روزگاری که مرکز حکومتی، سیاسی و فرهنگی عصر صفوی بود، تا روزگاری که ظلالسلطان گوشهاش گوشهاش را خراب کرد و عصر پهلوی که به جولانگاه هتلها، سینماها و مرکز تفریحی شهر شد.شاید هیچکدام از اقدامات را با روح و هویتی که چهارباغ در عصر صفوی داشت نتوان منطبق دانست. خبرگزاری مهر – گروه استانها- یزدان روحانی: چهارباغ عباسی اصفهان را شاید بتوان تاریخ شفاهی ایران دانست، گوشهای از سرزمینی که در صفوی ساخته و به اوج رسید، قاجار تنش را شکافت و در عصر پهلوی هویتش را از دست داد.

از صاحب خانه سئوال می کنم.آهی بلند می کشد و بهم می گوید که یه شخصیت کارتونی از دیار آمریکاست شبیه مرد عنکبوتی و سوپرمن.توضیح می دهد که پسرش اسیر تب و مُد بن تن شده است.می گوید با چه زحمتی برای پسرش اسباب بازی بن تن و جوراب و لباس بن تنی خریداری کرده است.پسرک را به آرامش دعوت می کنم و از او می خواهم برایم از بنت تن بگوید.با خنده داد می زند که بنت تن نه باید بگید بن تن.یعنی بن 10 .می گوید که همه سی دی های بن تن و بازی های مربوطه را دیده و خیلی دوست داره مثل او بره به جنگ هیولاها.با تعجب می گوید:« شما چه جور خبرنگاری هستی که “بن تن “رو نمی شناسی؟ اگر دوست دارید پسر بچه شما این ست کامل را داشته باشد، ساعت جادویی بن تن را فراموش نکنید. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی علی شعبانی و با اجرای مصطفی امامی از ساعت ۲۲ تا ۲۳:۵۰ پخش میشود. گردان ۲۰۷ امام علی (ع) در یکی از محلات شرقی تهران در خود ۱۲ شهید مدافع حرم را پرورش داده است و امروز در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا و خدمت رسانی به مردم حضور فعال دارد.