زیباترین گل های رز انگلیسی برای باغچه شما خبرآنلاین | jcflower

امروزه گل های مختلف از جمله گل های رز در دنیا دارای طرفداران بسیار زیادی بوده و گل رز دارای گونه ها و انواع مختلفی بوده که به دلیل محبوبیت در اکثر مناطق دنیا این گل زیبا را تکثیر میکنند. کاشتن گل رز هلندی نیاز به مراقبت ها ی ویژه ای دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره شده اند. گل رز در انواع مختلفی وجود دارد و ویژگی های انواع گل رز عطری بر اساس آن گونه ها متفاوت است. اگرچه بسیاری از ما با گل رز قرمز سنتی آشنایی داریم، اما رنگ های دیگر، از جمله سفید، صورتی، بنفش تیره، زرد و رنگ های مختلف در این بین، می توانند به همان زیبایی باشند.

بیوگرافی و مشخصات گل رز

خداوند گل های زیادی را آفریده که زیبا هستند اما گل رز به نظر من زیباترین گیاه آفریده ی خداوند است. گل رز هلندی از گل های مورد علاقه من است چون در هر رنگی وجود دارد. گل رز هلندی محبوبیت خاصی در بین مردم دارد و از این گل در صنعت عطر سازی استفاده می شود. جالب است بدانید گل رز دارای قدمتی 70 میلیون ساله بوده که در قرن 18میلادی در انگلستان رواج زیادی پیدا کرد. گل های رز به طور کلی متعلق به خوانواده گل سرخیان هستند که انواع بسیار متنوعی دارند اما از گذشته تا الان رنگ سرخ آن ها نسبت به دیگر رنگ های آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

پرورش گل كالانكوئه

به طور مثال برای مجله خبری گل و گیاه خوب که آرام بخش است استفاده می باشد. رز و انواع رنگ های از مهم ترین و محبوب ترین گل هایی است که در تمام مناسبت ها استفاده شده و در باغچه، گلدان و انواع فضای سبز هم کاشته می شود. این گل های رز که برای اولین بار در حدود سال 1940 ساخته شده که از طبیعت گل آزاد و رنگ چای های ترکیبی است.

رز سرخ نماد عشق بی ریا، زیبایی، شجاعت، احترام، تبریک و محبت است. در این مطلب قصد داشتیم با بهترین و زیباترین باغ گل جهان آشنا شویم. این باغ‌ها از مناظر خیره‌کننده‌ی بسیاری برخوردار هستند و بازدید از آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

http://cctvservices.ir

رنگ شکوفه های معطر این نوع رز غالبا سفید و طیف های مختلفی از رنگ صورتی است. رز های قدیمی رز هایی هستند که سالی یکبار گلدهی ‌می‌کنند، مقاومت این نوع رز در برابر آفات و بیماری ها زیاد بوده اما اگر قسمت گل در معرض سرمای زیاد قرار بگیرد دچار یخ زدگی می‌شود. از ویژگی های بارز این نوع رز ها می‌توان به رایحه قوی و مدل خاص و زیبای شکوفه ها و تعداد گلبرگ های زیاد نام برد. زمان گلدهی رز های قدیمی که به رز های تاریخی هم مشهورند اغلب تابستان است. اینها همانند شته ها حشرات مکنده هستند که شیره گیاهی را مکیده و باعث ایجاد تغییر شکل در گل، برگ، ساقه می شوند چون کوچک هستند و در زیر برگ ها پنهان می شوند به سختی دیده می شوند.

  • اگر به فکر این هستید که پرورش گل رز را شروع کنید؛ باید ابتدا درباره گونه‌هایی که می‌توانید نگه دارید آشنا شوید و درباره آنها بیشتر بدانید.
  • از میان ۲۰۰ گونه گل رز، گل رز هلندی را می توان مانند ارتش یک نفره ای دانست که قابلیت تسخیر هر قلبی را دارد.
  • از کودهای موردنیاز در فصل بهار و تابستان و کود مالچ در زمستان برای گل استفاده کنید.
  • شکوفایی این گل از بهار آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.
  • خاک مخلوط اطراف ریشه را محکم کنید تا هیچ هوایی در خاک باقی نماند.
  • انواع گل رز دلبر، گونه‌های کوچک از رز به شمار می‌آیند، که گل‌هایشان بین ۱ الی ۲ سانتی متر هستند و روی ساقه‌هایی به بلندی ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر رشد می‌کنند.