ردمی کی 50 گیمینگ ️ بیشترین ها

گوشی پرچمدار ردمی کی 50 گیمینگ ‌ رسما کار خود را در چین آغاز کرد. گفته می‌شود که این گوشی در یک نسخه ریبرند شده و با اسم POCO F4 GT در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. دوربین سلفی تو یه پانچ هول کوچیک بالای نمایشگر قرار گرفته و اسپیکر مکالمه هم خیلی کوچیک بالای دوربین سلفی دیده میشه. آخرین کلاستر نیز از 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A510 ساخته شده که عمده تمرکز آن روی عملکرد‌های ساده پردازنده است. به دوربین سه‌گانه در پشت با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 متکی است.

بررسی مشخصات Redmi K50 Gaming شیائومی

مشخصات سخت افزار بالایی رو باید شاهد باشیم اینجاست که شیائومی باز فراتر از انتظار عمل میکند و در بخش سخت افزاری نیز عالی عمل می کند. سلام مهرشاد جان تا رام رسمی گلوبال براش ارایه نشده اصلن نرو سمتش. بهترین کار برای دیدن لحظه ایِ دمای باتری و منحنی دما (که خیلی به درد می خورد) نصب برنامه GsamBatteryMonitor است. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. استفاده از محتویات این سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز است.

  • اگرچه صفحه نمایش استفاده شده در ردمی K50 Gaming امسال از همان سازنده صفحه نمایش سال گذشته است و مشخصات روی کاغذ مشابه است.
  • انعکاس فانتزی چندانی وجود ندارد و پشت گوشی در دست احساس خوبی را ارائه می دهد.
  • با توجه به مشخصات و قیمت این گوشی در چین، بنظر می‌رسد گوشی مخصوص بازی K50 یکی از ارزان‌ترین گوشی‌هایی خواهد بود که با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه بازار خواهند شد.
  • این مدل‌ها به ترتیب با 3299 یوان (520 دلار)،‌ 3599 یوان (568 دلار) و 3899 یوان (615 دلار) به فروش می‌رسند.
  • انرژی ردمی K50 گیمینگ از طرف باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از سرعت شارژ ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین حتی اگر باتری گوشی هم خالی شود، گیمرها برای شارژ کردن باتری آن لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند.

همانطور که قبلا هم گفته شد، جعبه این گوشی متفاوت بوده و طراحی جذابی برخوردار است. همچنین قیمت ردمی K50 گیمینگ مرسدس AMG فرمول وان گرانترین مدل گوشی K50 گیمینگ ادیشن است. کلا گوشی های شیائومی با توجه به امکانات و مشخصاتی که دارند، قیمت های مناسب و ارزش خرید بالایی دارند. ردمی کی 50 گیمینگ به سه آنتن وای فای برای تجربه بهتر گیمینگ مجهز است. این ویژگی با به بهینه‌سازی الگوریتم کاهش تداخل و تاخیری که ارائه می‌دهد، باعث بهبود عملکرد نسبت به آنتن‌های دوگانه وای فای می‌شود.

دکمه های فیزیکی برای بازی

با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائومی می‌تواند با فناوری خنک‌کننده خود از نهایت پتانسیل این تراشه در کا ۵۰ گیمینگ بهره ببرد یا redmi k50 gaming خیر. گذشته از تراشه، شما یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد 120 هرتزی با رزولوشن +FHD خواهید داشت و همچنین درست مثل پوکو F3 GT در این گوشی نیز دکمه‌های کناری درست مثل اکثر گوشی‌های گیمینگ درنظر گرفته شده است. گوشی گیمینک Redmi K50 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه فناوری کانال بخار دوگانه برای خنک‌سازی این تراشه قدرتمند بهره می‌برد. با توجه به بنچمارک‌های تحسین‌برانگیزی که از این تراشه در گلکسی S22 الترا دیدیم، انتظار می‌رود در بحث گیمینگ شاهد بهبود قابل توجه عملکرد آن نسبت به مدل سال قبل باشیم.

همانند K40 Gaming، این همان سوئیچ است که به آهنرباها اجازه می‌دهد تا دکمه های شانه را بالا ببرند. و از نوردهی PWM با فرکانس بالا 1920 هرتز استفاده می‌کند، این روش کم نور می‌تواند دقت رنگ و محافظت از چشم را در نظر بگیرد. ۱۴۰۱ © تمامی حقوق این وب سایت برای تکراتو – اخبار تکنولوژیمحفوظ بوده و نقل مطالب تنها با ذکر منبع سایت بصورت لینک، مجاز است. مستقیم روی گوشی دارند باید با حساسیت بسیار بالایی انتخاب و خریداری شوند. که قابلیت آپدیت به آخرین نسخه ها را در قالب آپدیت شامل می باشد. از یک شارژر 120 واتی بهره می برد که می تواند در 17 دقیقه گوشی را فول شارژ کند.

Brightridge تفاوت چندانی با دو مورد دیگر ندارد و حتی میانگین فریم ریت بدتری دارد. صادقانه بگوییم، اگرچه ردمی K50 گیمینگ شیائومی شبیه یک گوشی مخصوص بازی به نظر می‌رسد، اما برای بازی عملکردی مانند یک گوشی پرچمدار معمولی دارد. اما نمی‌شود انکار کرد که فشار دادن دکمه های فیزیکی در بازی راحت تر از دکمه های لمسی سایر مدل های غیر گیمینگ است. در مقایسه با فضای بازی شیائومی ۱۲ پرو، تنها رابط کاربری تغییر کرده است.

سمت چپ گوشی نیز اسلات سیمکارت، میکروفون و دکمه‌های راکر صدا دیده می‌شود. استانداردهای مدرن برای گوشی‌های هوشمند گیمینگ رده‌بالا ضروری است. این موارد شامل WiFi 6E، بلوتوث 5.2 (LDAC + LHDC) و تعیین مکان با استفاده از GPS دوگانه، سه‌گانه Beidou، Dual Galileo، dual QZSS و Glonass می‌شود. چراغ های LED RGB و دکمه های پاپ آپ جانبی قرار دارد که کیفیت فوق العاده ای در گیمینگ می دهد. یک مدل انحصاری برای چین است ولی با رام گلوبال برای سایر کشور ها قابل استفاده می باشد.

ردمی کی 50 گیمینگ ️ بیشترین ها

قدرت شارژ 120 وات فوق العاده است و پنج دقیقه برای شارژ 43 درصد، ده دقیقه برای شارژ 71 درصد و تنها 17 دقیقه برای شارژ کامل زمان نیاز دارد. به لطف طراحی عالی اتلاف گرما، K50 Gaming Edition سرعت شارژ را در حین بازی نیز بهبود بخشیده‌است. از طرف دیگر بازی گنشین ایمپکت ما را با عملکرد خود شگفت زده نکرد. میانگین نرخ فریم به اندازه شیائومی 12 پرو نیست و ثبات آن به خوبی وان پلاس 10 پرو نیست. این تراشه و رم قدرتمند قطعا به یک سیستم قوی برای کنترل دما نیاز دارند. ردمی K50G برای خنک کردن سیستم و جلوگیری از افزایش دمای دستگاه، به دو محفظه بخار از جنس فولاد ضدزنگ مجهز شده که تنها فضای 4,860mm² را اشغال می‌کند.

تاریخ عرضه و نام نسخه بین المللی گوشی گیمینک Redmi K50

با وجود اینکه از لنز شیشه ای مشابه ردمی K40 گیمینگ سال گذشته برای دوربین اصلی خود استفاده نمی‌کند، اما در بیشتر مواقع عملکرد بسیار خوبی دارد. برای نگه داشتن اسنپدراگون 8 نسل 1، شیائومی ردمی کی ۵۰ گیمینگ به صورت سفارشی با دو سینک حرارتی ویژه VC با استفاده از نیترید بور شش ضلعی و گرافن ساخته شده‌است. تجربه بازی تنها راه برای قضاوت در مورد یک گوشی گیمینگ خوب یا بد است و گوشی ردمی K50 گیمینگ یک موتور خطی محور X بسیار بزرگ را برای یک تجربه بازی خوب اضافه می‌کند. شیشه محافظ صفحه نمایش نیز از نسل پنجم کورنینگ گوریلا گلس به کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس ارتقا یافته‌است. قدرت فرستنده اینفرارد گوشی ردمی K50 گیمینگ شیائومی بهبود یافته‌است که می تواند برای کنترل از راه دور دستگاه ها تا فاصله 10 متری استفاده شود. از لحاظ طراحی در پشت گوشی لوگوی مرسدس بنز با زیبایی خاصی وجود دارد.