دریچه دسترسی فنکوئل دریچه زیر فنکوئل دریچه بازدید فنکوئل

گروه صنعتی عباس نژاد از برترین تولیدکنندگان انواع دمپرهای کنترلی هوا، دمپر ضد آتش و دمپر ضد انفجار با استانداردهای جهانی محسوب می‌شود. دمپرها در کنترل هدایت هوا، تنظیم مقدار هوای عبوری، بالانس کردن سیستم کانال‌کشی و بوجود آوردن محیطی امن در زمان آتش‌سوزی نقشه عمده‌ای بر عهده دارند. در طراحی‌های دقیق و مهندسی استفاده از انواع دمپرهای هوا در سیستم کانال‌کشی امری اجتناب‌ناپذیر است. موسسه فنی سرین هود با تکیه بر خلاقیت و تجربه اعضایی متعهد و مجرب در جهت تامین نیازهای تهویه ای اشپزخانه های صنعتی و مراکز تهیه ی غذا و رستوران ها فعالیت خود را اغاز نموده .

ث-۲-طریقه ساخت دریچه دسترسی فن کویل مشبک لولایی:

فن کویل (فن کوئل)، دارای یک فن، کویل های گرماساز و سرماساز، فیلتر هوا، شیر(فلکه)، شیر هواگیری می دریچه زیر فن کویل باشد. با روشن شدن فن هوا به داخل کشیده شده و با برخورد به لوله های آب گرم و سرد هوا به بیرون می دمد و محیطی گرم یا سرد فراهم می کند. آب گرم با دیگ بخار و آب سرد با چیلر که در موتورخانه قرار دارند فراهم می شوند و توسط لوله به کویل ها می رسند. برای اینکه بتوان به سیستم فن کویل که گاه در زیر سقف کاذب قرار می گیرد، دسترسی پیدا کرد، دریچه هایی در زیر فن کویل در نظر گرفته شده اند، تا بتوان عملیات تعمیر و نگهداری از فن کویل را راحت تر انجام داد.

  • این کار برای این است که مطمئن شویم زوایای دریچه زیر فن کویل ۹۰ درجه است .
  • شکیل‌ترین نوع دریچه دسترسی فن کویل نوع چوبی آن بوده که از جنس چوب یا ورق MDF که توسط دستگاه CNC طراحی خاص شده؛ تولید خواهد شد.
  • دریچه فن کویل ساده یکی از پر طرفدارترین دریچه های بازدید موجود در بازار میباشد که درب آن به صورت ورق ساده و بدون شیار ساخته میشود و در دو مدل لولادار و وزنه ای به بازار عرضه میشود.
  • شما می توانید با وارد کردن فشار بر روی درب این محصولات، به آسانی آن را باز و بسته کنید.

یکی از محصولات کاربردی و پر فروش سرین هود ، دریچه زیر فن کویل می باشد . جهت خرید دریچه زیر فن کویل در انواع مختلف و نیز قیمت دریچه زیر فن کویل با مرکز فروش سرین هود تماس بگیرید . این نوع دریچه بازدید از فن کویل هایی که هوای برگشت را از طریق داکت هوا از فضای محیط اطراف تامین می کنند را ممکن می سازد . ضخامت ورق درب این محصول با توجه به ابعاد دریچه تعیین میشود و سطح آن با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده شده و به دست مشتریان میرسد. بعد از اینکه دریچه بازدید فنکوئل تولید شد، با اسید شسته می شود تا کوچکترین گرد و غبار و ذرات چربی بر روی آن باقی نماند. برای ساخت این دریچه زیر فن کویل ابتدا طرح مورد نظر را به صورت صفر به صفر اندازه گیری می کنیم.

جهت آشنایی بیشتر با دریچه‌های فن کویل همراه ما در سایت تهویه سان باشید. فن کویل از دو بخش اصلی فن (پنکه یا دمنده) و کویل در سه حالت زمینی، سقفی و کانالی جهت ایجاد هوای سرد یا گرم تشکیل شده است. استفاده از سیستم فن کویل در ساختمان‌های بزرگ تجاری، اداری و مسکونی با توجه به قابلیت کنترل تنظیم دمای در هر اتاق رواج خاصی دارد. در نسل جدید فن کویل امکان استفاده همزمان از هوای سرد و گرم در واحدهای مختلف وجود دارد؛ اما با توجه به نظر متخصصین بهتر است از انجام همزمان این کار جلوگیری شود. شرکت صنعتی رحمتی انواع دریچه زیر فن کویلی و دریچه هوا را تولید میکند و ضمانت و گارانتی یکساله این محصول را برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است. برای نصب دریچه بازدید فنکوئل بهتر است از پیچ هایی خودکار استفاده شود.

به طور معمول دریچه بازدید زیر فن کویل از دو بخش اصلی تشکیل می شوند که عبارتند از قاب و فریم. این دریچه ها از جنس های مختلفی مانند آلومینیوم و چوب ام دی اف تولید می شوند که تنوع نوع آلومینیومی آن ها از انواع دیگر بیشتر می باشد. نوع فن کویل ها و داکت ها، نقش بسیار مهمی در انتخاب نوع دریچه های زیر فن کویل دارند. همچنین توصیه می شود که به ابعاد دریچه ای که می خواهید تهیه کنید، توجه لازم را داشته باشید. خریداران دریچه های فن کویل می توانند تصاویر مربوط به انواع مختلف این محصولات را به راحتی از همین وب سایت ما مورد مشاهده قرار دهند.

که این پلاستیک ساختار پلیمری داشته و از نظر ضربه پذیری و مقاومت در برابر حرارت از ثبات بالایی برخوردار است و به دلیل قابلیت رنگ پذیری خوبی که دارد نیاز به آبکاری ندارد. هنگام نصب باید کلافی که از قوطی نبشی یا سازه ای فلزی است و پایه کار محسوب می شود و فریم روی آن نصب می شود حتما وجود داشته، فریم روی آن گونیا قرار گیرد(صفر به صفر ابعاد کلاف و فریم بر هم منطبق شوند) و گرنه نصب به درستی صورت نمی گیرد و خطر سقوط دریچه بر زمین وجود دارد. از ورقه های استیل ساخته شده اند و مناسب سرویس های بهداشتی و مکان هایی که با اسید و مواد شیمیایی سرو کار دارند هستند.دارای رنگ های مات، براق، رنگی هستند.جز دریچه های دکوراتیو محسوب می شوند. شما میتوانید اطلاعات کامل دریچه فن کوئل پلاستیکی را از اینجا بطور کامل مطالعه کنید.

دریچه بازدید داکت اسپلیت

در صورتی که از انواع مدل های و نحوه نصب و طرز عملکرد و نحوه کار دریچه هوا اطلاعات ندارید میتوانید مقاله جامع آن را از بخش بلاگ میراکالا مطالعه کنید. اما قابلیت اضافه کردن گریل مشبک دریچه های خطی و دریچه سبد تخم مرغی روی آنها وجود دارد. قابل نصب در زیر فن کویل ها به منظور دسترسی به فن کویل و شیر آلات آن جهت تعمیرات و سرویس های دوره ای. در کلیه مکانهایی که در آنها از فن کویل های سقفی و یا کانالی استفاده میشود. سیستم فن کویل با لوله کشی قابل انجام است و نسبت به کانال کشی فضای بسیار کمتری را اشغال می کند .

دریچه زیر فن کویل استیل

برای نحوه اتصال گوشه های دریچه و هم جوش آرگون استفاده می گردد و بعد از جوشکاری نقاط جوش توسط ژل آن توکس تمیزکاری می گردد. اگر هوای برگشت دستگاه فن کویل از طریق کانال هوا تامین گردد ساختار درب دریچه بصورت کاملا بسته طراحی می شود. اگر هم قرار باشد هوای برگشت دستگاه فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین گردد، درب آن باید بطور شیاردار طراحی شود. دریچه زیر فن کویل استیل را به لحاظ رنگ و نوعِ استیل می توان از انواع ورق استیل از جمله اسیلِ براق،مات، خَشدار،طلایی،دودی و طرحدارِ فانتزی تولید و ارایه نمود. سانتی قابل تولید و عرضه می باشد.در حالتی که درب دریچه فن کویل با گریل، بصورت لولایی ساخته میشود درب دریچه فن کویل با قفل های زیمنس که روی درب دریچه تعبیه میشود قابل باز و بسته شدن است.سطح دریچه فن کویل ساده گریل دار، به وسیله رنگ کوره ای در رنگهای متنوع از قبیل سفید، کرم،قهوهای، مشکی،طوسی و… شکیل‌ترین نوع دریچه دسترسی فن کویل نوع چوبی آن بوده که از جنس چوب یا ورق MDF که توسط دستگاه CNC طراحی خاص شده؛ تولید خواهد شد.

دریچه دسترسی فنکوئل دریچه زیر فنکوئل دریچه بازدید فنکوئل